Обява

Свий
Няма добавени обяви.

обикновено газово на двиг. с инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • обикновено газово на двиг. с инжекцион

    Искам да си сложа обикновено газово на колата. Двигателя е VR 6 на VW, 2.8l. Имам изпарител, бутилка, клапани, всичко. Какво да направя, да прекъсна помпата и дюзите ли? Така ще работи ли компютъра с всичките му датчици? За газовия инжекцион знам че е много хубаво, ма много копюри, много нещо.

  • #2
    До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

    Първоначално публикуван от XLR8 Преглед на мнение
    Искам да си сложа обикновено газово на колата. Двигателя е VR 6 на VW, 2.8l. Имам изпарител, бутилка, клапани, всичко. Какво да направя, да прекъсна помпата и дюзите ли? Така ще работи ли компютъра с всичките му датчици? За газовия инжекцион знам че е много хубаво, ма много копюри, много нещо.
    Колега,не съсипвай колата с такава уредба.ГИ работи(най-общо казано),като чете сигналите на бензиновите инжектори и ги преработва в режим за газ.И има само един комп.А ако сложиш обикновена уредба,променяш коренно работата на мотора и рано или късно ще почнат проблемите.А и специялно първите VR6-ци са термично натоварени и газта създава проблеми в главата на мотора.Там стените са малко...хм...тънки.Ако ще я газифицираш,по-добре е с ГИ...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

      м'то направо газово разтройство, както казва един познат

      Коментар


      • #4
        До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

        Колега, занимавам се с газови уредби - ако нямаш пари да сложиш ГИ на този мотор и въобще да го поддържаш, по-добре го продай и си вземи например 1.8 моно, което се газифицира елементарно!
        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

        Коментар


        • #5
          До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

          Господа, разбирам добронамерената ви загриженост за здравето на моя VR-6, ма кажете най-сетне, кво ще стане като спра дюзите и пусна газ. Ще се развали дозирането, ясно. Въпроса е какво ще стане с работата на компютъра. Кой датчик какво ще обърка (мн. какво-та). Ако някой знае да каже, или съм се объркал че това е технически форум. Да не е място за полезни съвети от рода -хърба земи си некоя бракма кат си безимотен.

          Коментар


          • #6
            До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

            Търсачкатааааа!

            Коментар


            • #7
              До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

              Първоначално публикуван от XLR8 Преглед на мнение
              Господа, разбирам добронамерената ви загриженост за здравето на моя VR-6, ма кажете най-сетне, кво ще стане като спра дюзите и пусна газ. Ще се развали дозирането, ясно. Въпроса е какво ще стане с работата на компютъра. Кой датчик какво ще обърка (мн. какво-та). Ако някой знае да каже, или съм се объркал че това е технически форум. Да не е място за полезни съвети от рода -хърба земи си некоя бракма кат си безимотен.
              Колега,езикът Ви определено не е за този Форум.Съветвам Ви да си вземете бележка...
              Иначе на въпроса Ви,VR6-a не е много по различен от останалите модели на VAG.Motronic e управлението и съответно търпи газифициране с конвенционална газова уредба.Но пак казвам,този мотор е фабрично термично натоварен.При работа с обикновена газова уредба,грее и пука глава.Желателно е ГИ,не защото е по-скъп,а за да може малко от малко да опази мотора.И пак не е гаранция...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                Всъщност моята пълна инжекция също е с обикновенно газово, с изпарител и некви емулатори и ламбда-контрол джаджи. Италианците така са го направили, даже и работи за ужас на любителите на газовите инжекциони.
                ПП. Нищо не разбирам от газови уредби, но нещо докато работи не трябва да се ремонтира

                Коментар


                • #9
                  До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                  Ако спреш дюзите по някакъв начин и пуснеш газ, то компютъра ще управлява само запалването. Всички датчици ще продължават да дават данни а компютъра ще си мисли че през дюзите минава бензин/ датчика за детонация решава какъв е/.В случая газта е = нанякакъв октанов бензин.
                  Разликата между Нива 1.7i и твоят двигател е огромна но принципа на работа е един и същ.Карам с най-обикновенна газова монтирана на въздуховода.При мен дюзите се спират с емулатор/мисля че така се казваше/. Мога да го снимам или опиша какво точно е направено.
                  Друг е въпросът дали ГИ и обикновенна газова ще скапват двигателя различно!?
                  Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                  Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                  Коментар


                  • #10
                    До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                    Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
                    ... Друг е въпросът дали ГИ и обикновенна газова ще скапват двигателя различно!?
                    Нищо не скапва двигателя повече от бензина. Важи за повечето двигатели.

                    Коментар


                    • #11
                      До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                      Няма проблем да го направиш

                      1. Спираш само помпата /прекъсваш и кабела от бушоните,но сложи реле защото веригата е натоварена и само с копче ще се запали/ . На дюзите няма какво да им спреш няма бензин - не работят. Даже клапан дето да спира и пуска бензина не ти трябва

                      2. Газта я вкарваш заедно със въздуха дето смуче мотора /с плоча най често/. Като гледам мотора ти е голям и ще трябва да му подаваш допълнително газ, тоест изпарителя ти трябва да има "байпас"

                      Ако инжекциона ти се управлява електронно е по добре. Ако е както си мисля с т.н. БОШ-клапа или механичен ще имаш големи проблеми. Компютъра няма кои знае какво да му стане, най-много да ти свети една лампа и да трупа постоянно грешки "бедна,недобра горивна смес" , и да ти "играят/плават" оборотите.

                      Проблема идва след примерно едногодишна употреба /мъчение/ - понеже колата потояно гасне, държи големи обороти и гърми при рязко ностъпване на газта.
                      Но основният ти проблем е зимата - трудно палене хеле ако я изтървеш да угасне

                      Четеш ли още

                      Но и това не е най-големият ти промлем ... Тъи като местата кадето минава газта са измислени да върви въздух , а и газта гори с по-голяма температира - скапва всичко по пътя си , та след като след много псувни най-накрая се разделиш с любимата газова колата неще да върви и на бензин. Всеки проблем разбира се има решение
                      - честене,смяна да дюзи
                      - шлайфане,смяна клапани
                      - шлайфане-заварка,смяна глава

                      А най-смешното в случая е че така направена колата гори страшно много градско и малко по-малко извънградско

                      Успех с начинанието
                      088455338две
                      "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                      Джамбазов 2010г..

                      Коментар


                      • #12
                        До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                        Сърдечно благодаря за отзивчивоста.
                        Нинджа1, не ми се сърди, Машината ме подразни щото не сме тука да си ги мерим, а да споделим опит просто. Ванка, би ли описал по детайлно как е при теб, кое как е вързано и така..., снимки във форума не мога да отварям, не знам защо. Ако искаш и на поща trx@abvbg

                        Коментар


                        • #13
                          До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Нищо не скапва двигателя повече от бензина. Важи за повечето двигатели.
                          Да,за повечето,но не за всички.16 клапановата Витара,примерно.Или ВР6 на ФВ,някои мотори на АУДИ...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #14
                            До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Нищо не скапва двигателя повече от бензина. Важи за повечето двигатели.
                            От утре минавам на нафта!
                            Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                            Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                            Коментар


                            • #15
                              До: обикновено газово на двиг. с инжекцион

                              Няма проблем да го направиш

                              1. Спираш само помпата /прекъсваш и кабела от бушоните,но сложи реле защото веригата е натоварена и само с копче ще се запали/ . На дюзите няма какво да им спреш няма бензин - не работят. Даже клапан дето да спира и пуска бензина не ти трябва


                              Помпата се оставя да работи - иначе спича от смолите, инжекторите са тези, които се спират- инак, работейки на сухо прегарят...

                              2. Газта я вкарваш заедно със въздуха дето смуче мотора /с плоча най често/. Като гледам мотора ти е голям и ще трябва да му подаваш допълнително газ, тоест изпарителя ти трябва да има "байпас"

                              Байпаса няма да помогне ако изпарителя не е предвиден да храни двигател с толкова киловати, колкото е този на ВР6

                              Ако инжекциона ти се управлява електронно е по добре. Ако е както си мисля с т.н. БОШ-клапа или механичен ще имаш големи проблеми. Компютъра няма кои знае какво да му стане, най-много да ти свети една лампа и да трупа постоянно грешки "бедна,недобра горивна смес" , и да ти "играят/плават" оборотите.

                              Явно имаш впредвид дебитомера - той, доколкото си спомням е с нажежаема жичка, а не е от вида с движещата се клапа. Трупайки грешки почва да става все по-лошо - да гасне, да не може да запали сутрин, да задържа 2000 оборота и доста други

                              Проблема идва след примерно едногодишна употреба /мъчение/ - понеже колата потояно гасне, държи големи обороти и гърми при рязко ностъпване на газта.
                              Но основният ти проблем е зимата - трудно палене хеле ако я изтървеш да угасне

                              Тя си е хубаво да се пали на бензин - инак наистина, ако замръзне изпарителя става интересно


                              Четеш ли още

                              Но и това не е най-големият ти промлем ... Тъи като местата кадето минава газта са измислени да върви въздух , а и газта гори с по-голяма температира - скапва всичко по пътя си

                              Ъ?! Вярно, че гърнетата прогарят по-бързо, но това е от кондензиращата вода в тях...
                              На всмукателния тракт му няма нищо до момента на някоя детонация, разбира се


                              , та след като след много псувни най-накрая се разделиш с любимата газова колата неще да върви и на бензин. Всеки проблем разбира се има решение
                              - честене,смяна да дюзи
                              - шлайфане,смяна клапани
                              - шлайфане-заварка,смяна глава

                              А най-смешното в случая е че така направена колата гори страшно много градско и малко по-малко извънградско

                              Зависи как се настрои.

                              Всъщност има проблем и за ламбда сондата - при непостоянните смеси, доставяни от изпарителя на нея не й е много весело... + един от крайните продукти от горенето на пропан-бутана - вода... Възможно е и ако клапаните не са термично презапасени да прегорят от газта - тя действително гори при по-висока температура.


                              Успех с начинанието
                              ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X