Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензиново Grand Cherokee на газ : '+' и '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Споко, то Еволюшъна ти гори колкото един хубав осмак, така че всичко си идва на мястото.
    Що се касае до "фабрично направена" не си съвсем прав - основното което спира производителите да не монтират фабрично газови уредби е...познай от три пъти...намаляването на обема на багажника
    Така че тук това е маркетингов ход, а не конструктивна пречка.
    Не знам дали знаеш че в Щатите Морган се продава само с газова уредба.... А е спортна кола.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      как ще ти намали багажника, ако бутилката е на мястото на резервоара...

      не знам къде са тия дето слагат "грамотно" АГУ-та... Всичките ми познати с коли на газ казват, че ако на бензин са имали Н-бр повреди /проблеми/ месечно, сега имат 2*Н проблеми... т.е. поддържането на една уредба коства нерви и време, колкото поддръжката на още една кола
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        О! Мерси, правиш ми комплимент - значи аз съм най-грамотния газаджия, аз проблеми нямам НИКАКВИ!
        А що се касае до резервояра и бутилката - не си прав, газостанциите още не са толкова широкоразпространени като бензиностанциите в Европата и никой няма да се навие да намали драстично мобилността на автомобила по този начин.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          ...ако това с газта беше много хубаво колите на бензин щяха отдавна да са изчезнали, хем по - евтино, ем по - хубаво...
          Надявам се, че съзнаваш колко наивно звучи това, затова няма да го коментирам. Ползи за хората и човечеството е едно, икономически интереси съвсем друго.

          А като говорим за икономически интереси, не виждам какво общо има гъзарията тука. Пак казвам, нека разграничим кварталния лъв (който работи за 320лв., но има БМВ, Нокия за 1050лв., "еМПеТройка" в колата, независимо, че няма и идея какво значи bit rate) и останалите, които си правят сметката, без претенции да лъщят със стандарт в махалата.

          Мога да говоря за себе си. Изминал съм 130.000км. на газ без абсолютно никакви проблеми. Кажете ми защо да давам по 350лв. на месец за бензин, като мога да давам по 200лв. От разликата този месец компресор, другия въженце...

          Нека разгранича нещата :
          • За всекидневна кола (и джип), която ползвам за придвижване, работа и т.н., тогава за мен аргументите са повече 'за' газта.
          • Ако говорим за фън машина (само за събота и неделя), тогава бих си я оставил на бензин. Така или иначе една разходка са едни 100-200км. макс. При положение, че на газ работи добре, се спестяват едни 15лв. макс. При положение, че разходките са 2 пъти в месеца, за мен няма смисъл от газ.


          А Тедо, грамотни газ-аджии трудно се намират, просто защото пазара се разрастна в пъти повече, отколкото наличната квалифицирана ръка. Не знам как е положението в момента, но мой колега си купи кола ноември месец. След 2-седмично обикаляне из газ-сервизите, най-близката дата, която беше договорил за монтаж беше края на февруари (почти 3 месеца).

          Коментар


          • #20
            Колеги, ако задълбочим дискусията в тази насока, ще променя заглавието на темата, тъй като тук въобще не става дума за бензиновите Гранд-ове и предимствата и недостатъците на газова уредба при тях..

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от go go go
              аз мисля, че не е много хубаво да се правим на конструктори и да се опитваме да пригаждаме едно нещо за друго нещо...
              go go go, не се обиждай но казано от теб звучи малко ... странно вранглера ти май няма нищо общо с първоначалният си вариант, същото пишеш и за ЕВО-то

              Първоначално публикуван от go go go
              ...ако това с газта беше много хубаво колите на бензин щяха отдавна да са изчезнали, хем по - евтино, ем по - хубаво ... такова няма...
              Много просто докато имаше "няколко" автомобила с дизелови двигатели дизела беше "без пари", сега като се изравниха (поне в европа) дизела стигна бензина че и го минава (поне А92 ), ако газта навлезне "здраво" и колите с Фабрични уредби се увеличат драстично, газта ще стигне и ще мине цената на бензина, защото цените на горивата нямат много общо с реалната цена на петрола - Голямата част май е Акцизи, данъци и други "благини" с чисто регулаторно деиствие

              Първоначално публикуван от go go go
              ...
              според мен това с АГУ то си е част от гъзарията на южните народи, караме големи коли но сме им сложили газ и сме затегнали болтчето на изпарителя до край та да харчи по 5л/100км газ ибаче вътре музиката е до край и всички наоколо си викат глейййй к,ъв баровец, к'ва яка кола

              дано не засегна някой но това е мойто виждане и затова нямам кола с 8 цилиндров двигател
              Има и такива случаи
              Но е нормално хората да си правят и сметката, съвсем друг е въпроса дали тя излиза вярна.

              Коментар


              • #22
                то и нестава дума за устройтво на двг и конструктивни промени и прочее, няма ли тук технически грамотен човек да обесни на практика как стоят нещата? с термини и ала бала? то аз тва разправях, че е интересно и ПОЛЕЗНО. другото са бабини дижитинин дето си ги знаем и са и скучни


                яро и алекс например, нямат техническите знания за двигател и монтаж на газ, но поне правят ясни, обосновани изказвания относно + и - на газ да се кара... все пак за мен си остава най-интересно знанието за процесите, които се изменят на газ и знам, че нищо незнам.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Yaro
                  Колеги, ако задълбочим дискусията в тази насока, ще променя заглавието на темата, тъй като тук въобще не става дума за бензиновите Гранд-ове и предимствата и недостатъците на газова уредба при тях..
                  Добре, ще се опитам систематизирано да обобщя за Гранда на газ.
                  Предимства:
                  1. При добре свършена работа по потавянето и реглажа на АГУ НЯМА разлика във вървенето.
                  2. Разхода на газ на градско е около 24 л. на 100. На бензин е 20-22. При разликата в цената на горивата за сега има смисъл.
                  3. На практика съм увеличил пробега на автомобила с едно зареждане - газ+бензин.
                  4. Проблеми с уредбата нямам освен подмяната на филтърчета на газовия клапан заедно с другите консумативи.

                  Недостатъци:
                  1. Малко се намали обема на багажника. Той хич не е малък, но вече не мога да слагам дълги предмети сваляйки облегалката на задната седалка.
                  2. Свещите сигурно ще се наложи да ги сменям по-често, ще видим.
                  3. Наложи се да си направя самоделна плочка (дифузьор) защото никоя от оригиналните не отговаряше на изискванията ми за вървене и разход.

                  На тази т.3 от недостатъците съм сигурен че се дължат 90% от проблемите които имат собствениците на автомобили с АГУ. Просто майсторите слагат "тази е оригиналната" и това е. А това че някой учил-недоучил стругар ги е въртял без изобщо и понятие да си има от аеродинамика (щото това си е точно същото), това никой не го отчита.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Като стана дума за газови уредби и прочие защо не обърнете внимание на вече съществуващата тема по въпроса:

                    http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...F0%E5%E4%E1%E0
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #25
                      правилно! тема за това има.

                      аз се опитвах да помоля някой да пбесни неща от типа на устройтво на двг и газова уредба, как си заимодейтват, каква е идеята на дифузора примерно, какъф да бъде и какъф не. сиреч не разговор за горивата ами за самия двигател и газова уредба и т.н.

                      Коментар


                      • #26
                        Може да се обясни, ама е много дълго, немога да пиша толкова...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          как ще ти намали багажника, ако бутилката е на мястото на резервоара...

                          не знам къде са тия дето слагат "грамотно" АГУ-та... Всичките ми познати с коли на газ казват, че ако на бензин са имали Н-бр повреди /проблеми/ месечно, сега имат 2*Н проблеми... т.е. поддържането на една уредба коства нерви и време, колкото поддръжката на още една кола

                          Това пък са пълни глупости, който си има проблеми с колата поради невежество продължава да си ги има без значение дали е на газ или каквото и да е друго. Аз карах коли на газ 5 години и никога не съм имал проблеми после 3 карах на бензин тъй като прецених че колата няма да понесе добре газифицирането и нямах проблеми, сега карам пак на газ поради правилна преценка и вече 8 месеца нямам никакви проблеми. Просто човек трябва да се поинтересува преди да отиде при бай спиро и той с бормашината да му нахака 4 дупки на колектора.
                          А това за подръжката незнам как го измисли, кое точно и подържаш на газовата?
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от quadra
                            Може да се обясни, ама е много дълго, немога да пиша толкова...
                            Значи е време да се видим на по бира
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #29
                              Абсолютно. Чукни едно лично, днес ще се виждаме на по бира с Севдалин (disem), може да се присъединиш.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                темата е доста интересна и отдавна обсъждана , отварям скоба, за да кажа, че личното ми предпочитание е бензина


                                по подобна логика защо ендураджии не си шият сами екипите, наколенките и тн , а ги купуват


                                и ако оптималното за бензиновия двигател беше газта щеше сигурно да се казва газов двигател

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X