Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензиново Grand Cherokee на газ : '+' и '-'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензиново Grand Cherokee на газ : '+' и '-'

    Темата произлиза от дискусията за 3.1TD на Grand Cherokee инфо

    То аз знам кое е истината ама колко хора могат да си позволят да карат автомобил на 20-25 градско?а пък на газ си се губи удоволствието...

  • #2
    Първоначално публикуван от alex12345
    То аз знам кое е истината ама колко хора могат да си позволят да карат автомобил на 20-25 градско?а пък на газ си се губи удоволствието...
    Не удоволствието сегуби /още повече на градско/,ами ресурса на двигателя
    B+

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от vokel
      Първоначално публикуван от alex12345
      То аз знам кое е истината ама колко хора могат да си позволят да карат автомобил на 20-25 градско?а пък на газ си се губи удоволствието...
      Не удоволствието сегуби /още повече на градско/,ами ресурса на двигателя
      Ама че световни глупости. Нито едното нито другото. Ако е направено като хората разлика не се чуства, даже може да върви повече отколкото на бензин (поради различното октаново число въртящия момент в ниските обороти е по-голям). А всеизвестен факт е че двигателите работещи на газ са по-дълговечни. Така че мислете пак преди да напишете такива глупости.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от quadra

        Ама че световни глупости. ..........
        Да да световни глупости.Айде с октановото число и ,че по добре върви на газ ще се съглася.Ама с дълговечността на двигателите........
        B+

        Коментар


        • #5
          Разбира се че повече, по-малко може да издържи само някой стар Москвич 402 или Шкода 100МВ - където клапаните не държат на безоловен бензин (респ и на газ), такива коли на практика вече не останаха, пък и за тях си има лек. Иначе по-доброто и правно изгаряне натоварва по-малко коляномотовилковата група и щади биелните лагери и буталните болтове. В двигателя не постъпват бензиновите пари които отмиват тънкия маслен филтър от стенатана цилиндъра и по този начин не създават условие за работа без мазане и износване на цилиндъра, буталата и сегментите. Ако използваш хубаво масло, то практически не се замърсява от работат на газ, не потъмнява от неизгорели и разтворени в него въглеводороди и по този начин не влошава своите мазителни качества, което също е много по-добре за двигателя. Единственното което живее по-кратко са свещите, ама и това е относително, зависи какви слагаш.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от alex12345
            quadra zamisli se malko...ako beshe taka shtqha da pravqt vsichki avtomobili na gaz...sega razbrahme che imash nqkakvo 4x4 na gaz no tova ne znachi che e nai dobroto...i tova za dvigatelite che imali poveche jivot izobshto ne e vqrno..naprotiv imat po kratiuk jivot..zashtoto rabotqt sus suha materiq i tova iztoshtava dvigatelq.
            Първо тук е прието да се пише на кирилица приятелю, и второ когато не си наясно с процесите протичащи в един двигател при работа и си ги представяш по този елементарен начин първо попитай, прочети, поинтересувай се и после се излагай с такива изявления. Смазването на двигателя се извършва от маслото, бензина само отмива масления филтър от триещите се части и намалява живота им. При работа на газ това не се случва.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              за кирилицата аз оттдавна се канех да спомена, но не исках да съм рязък, наистина по-добре с грешки от бързане, но четимо отколкото на маймуница...

              и понеже темата стана малко 2-на, мога ли да предложа да се обособи отделна относно работата на двг на газ. май имаше подобни, но не си спомням да има такава, която подобно на темата за дифовете да обяснява ясно и изчерпателно проблемите свързани с карането на газ и т.н. технически погледнато, с картинки и прочее, като за хора имащи житейска представа, но не и сериозни познания по въпроса. това по спомогнало разбирането, но и би възпрепятствало излишни спорове от типа, това е рака а тва не, щот аз така знам от бай гошо таксиметъра... ок?

              Коментар


              • #8
                Принципно ,дори и бензиново да е.Гранда /въплащение на американския лукс / и газта символ на "по -тънкото"
                B+

                Коментар


                • #9
                  offtopic:
                  Първоначално публикуван от vokel
                  Принципно ,дори и бензиново да е.Гранда /въплащение на американския лукс / и газта символ на "по -тънкото"
                  'По-тънкото' е българското таксиджийско възприятие за нещата. Представям си Опел Кадет с 8 ароматизатора.. Целия свят се стреми към по-тънкото, независимо в коя област..

                  Иначе, не си напълно прав, има доста американски проекти на супер спортни коли, изцяло на газ.

                  Коментар


                  • #10
                    Напълно прав може би не,тук ще се съглася .Но скоро четох в един форум на G-класата ,как един потребител пита съфорумците си какво ще кажат ако си монтира на G500 кит за LPG.Мненията не бяха особено ласкави относно начинанията му.А защо тия грандове не ги пускат от завода на газ, като ресурса на двигателя е дълговечен. Без да се оправдават обаче с икономическата ситуация ,че там бензина е евтин.

                    Нищо лошо или кичозно не виждам във факта в Опел Кадет да има 8/осем/ ароматизатора
                    B+

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от vokel
                      Принципно ,дори и бензиново да е.Гранда /въплащение на американския лукс / и газта символ на "по -тънкото"
                      Въплъщение на американския лукс може да се търси в Линкълн Навигатор например, гранда си е съвсем средностатистически автомобил. И не знам защо трябва зорлем да даваш повече пари, като можеш да даваш по-малко. Ето аз преди време карах турбобензинов автомобил - на него не му сложих газ въпреки че разхода беше съизмерим с този на Гранда (така де, те конските сили не ядат въздух), обаче при него евентуалното минаване на газ беше неоправдано скъпо и с неясни последици, при което беше ясно че няма да го газафицирам. Докато при Гранда газифицирането протича сравнително безболезнено и бързо, не разбирам защо трябва да давам пари за бензин с които мога да си позволя нещо друго например.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        при газта, но само добре настроена ситема, ми харесва пълноценното изгаряне. и т'ва няма общо с тънкото. може би с тънкия озонов слой само. или тънко от към замърсяване. мися че живеем във време, когато природата не еднозначно и съсвем ясно ни казва да мислим и за нея, а не само за илюзията наречена лукс.

                        Коментар


                        • #13
                          Пак един offtopic, съвсем за кратко :

                          Първоначално публикуван от vokel
                          ...четох в един форум на G-класата ,как един потребител пита съфорумците си какво ще кажат ако си монтира на G500 кит за LPG.Мненията не бяха особено ласкави...
                          А къде е този форум? Ако е Европейски, не смятам, че мненията там са особено меродавни. Да не навлизаме в излишни полемики, инсталация на газ на супер-модерен бензин (G500) не е истината, но инсталация на V8 стара концепция, каквито са Крайслер-ския и Ровър-ския мотори не виждам проблеми.. Например, само до преди 2 години всички по UK-ските форуми пикаеха газ като чуеха въпрос за монтаж на газ на Рейндж-овия V8. Сега четирима карат на бензин.

                          Първоначално публикуван от vokel
                          ...А защо тия грандове не ги пускат от завода на газ, като ресурса на двигателя е дълговечен...
                          А това, че потребителите модифицират заводски продукции и параметри съвсем не е задължително да говори за лошо качество, ненадеждност и т.н. В много спортове и въобще производства, производителите следят модификациите на клиентите си и после ги продават като готови кит-ове.

                          Следователно, Гранд-а не излиза с газ от завода (за разлика то много bi-fuel-ни модели днес), грубо казано защото маркетинговия отдел не го бива в ексела с "projected future cash flows", или пък гонят пазар, където нас ни няма ...

                          Коментар


                          • #14
                            От едно известно време чета за газ-та (а преди години и карах на газ) и това което ме порази е колко поляризирани са мненията на хората по-въпроса, повечето които карат на газ (особено със системи от по-висок клас) са Твърдо ЗА и изтъкват доста резонни и логични аргументи, от друга страна тези който НЕ карат обикновенно са Чули/Чели за ужасите на Газта - Не тегли, гори 3 пъти повече, смърди, чупи двигатели И Естествено се взривява - мани, мани....

                            Та от тук си правя заключенията:
                            1. че газта - ако е читаво (чети инженерно - добре) сложена работи НЕ по-зле от бензина
                            2. че някои/някой наливат доста средства във раздухването на мита за УЖАСНАТА Газ, сещаите се защо
                            3. истината както винаги е по средата газта има предимства:
                            -по-евтина,
                            -по-екологична,
                            -може би по-добра като гориво?

                            И недостатъци:
                            -по-сложна и тежка система
                            -ТНТМ при слагането все пак двигателите са проектирани и настроени за бензин и никой не си дава зор да ги пренастрои напълно за новото гориво - друго си е ако си беше от завода,
                            -по-сложна в експлуатация - по-бавно зареждаш, по-малка мобилност...
                            -цената на хубавата газова уредба -"избива" се с много каране и то при положение че отношението в цените се запази за дълго
                            -Регулаторни спънки - да не се паркира в подземен паркинг, да не минава през тунел, да ходиш на още един преглед... (вярно е че не се спазват Но това е за сега...)

                            та има тема за размисъл - и аз си мисля

                            Коментар


                            • #15
                              аз мисля, че не е много хубаво да се правим на конструктори и да се опитваме да пригаждаме едно нещо за друго нещо. ако колата е направена да гори бензин, то значи е добре да си я караме на банзин. ако разхода е неприемлив си купуваме по - икономична кола или дизел. ако това с газта беше много хубаво колите на бензин щяха отдавна да са изчезнали, хем по - евтино, ем по - хубаво ... такова няма.

                              според мен това с АГУ то си е част от гъзарията на южните народи, караме големи коли но сме им сложили газ и сме затегнали болтчето на изпарителя до край та да харчи по 5л/100км газ ибаче вътре музиката е до край и всички наоколо си викат глейййй к,ъв баровец, к'ва яка кола

                              дано не засегна някой но това е мойто виждане и затова нямам кола с 8 цилиндров двигател
                              drive alive

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X