Търся си някакъв тройник с клапа за превключване (ръчно) . Идеят е да стои между всмукателния колектор и дебитомера и при превклюяване двигателя да смуче въздух от друг възд. филтър (например К/Н) и вентуално като гръмне на газ да няма последствия за дебитомера. Диаметъра на тройника да е около 70мм. Става дума за автомобил ТЛК 70 , 2,4 бензин. Виждал съм разни подобни фабрични при по стари автомобили и зимно време превключва да смуче топъл въздух от изпускателния колектор. Даже някой се управляваха вакумно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да помагат газаджийте и камионджийте
Свий
X
-
До: Да помагат газаджийте и камионджийте
Идеята е много добра и има и много други предимства, освен гърменето. Щото ако е само гърменето, просто трябва да се оправи.
Да, на карбураторните ВАЗ има такава клапа. Само че е малка, а отворът за "топъл" въздух е още по-малък. Трябва да се търси нещо от по-голям двигател.
Възможен проблем: ще вкараш допълнителен обем и разстояние между дросела и дебитомера. Как това ще се отрази на сметките на Сметалото, можем само да гадаем.
Коментар
-
До: Да помагат газаджийте и камионджийте
Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнениеКлапа от парно на Трабант ще ви свърши прекрасна работа. Превключва се с жило.
Коментар
-
До: Да помагат газаджийте и камионджийте
Не ти трябва клапа трябва ти байпасна връзка от маркуча между дебитомера и дроселовата клапа към изпарителя за да може когато колата работи на празен ход да се дърпа мембраната за ниско налягане принудително от вакуума и по този начин ще имаш стабилен празен ход без излишно обогатяване или обедяване на сместа от което следва че възможноста за гръм е сведена до минимумБЕНЗИН НЕ!!!ГАЗ ВЪВ КРЪВТА!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар