Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на вакумен изпарител Lovato

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

    Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
    А за какво служи това винтче?
    Прилича на обезвъздушително винтче за водния кръг.

    Коментар


    • #17
      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

      Доколкото четох по темата за регулирането това винче е за пускане на газ за празния ход.

      Това го има само,че на електрическите изпарители,а не на вакумните.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

        За друго винтче говориш. Разлика между електрическите и вакуумните изпарители има само една - на вакуумните има мембрана, а на електрическите - електромагнит, за включване. Всичко друго е еднакво.

        Винтът за празния ход винаги е оформен така, че да се регулира с ръка, а не с инструмент.

        Коментар


        • #19
          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

          Ето снимка на въпросното винтче . При мен е развито на 1/2 оборот.След 4-5 оборота двигателя гасне.
          Прикачени файлове
          Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

          Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

          Коментар


          • #20
            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

            Оп! Такова не съм виждал в Ловато.

            Коментар


            • #21
              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

              Такива има само на електрическите изпарители.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                Ясно.

                Коментар


                • #23
                  До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                  съжалявам, че се намесвам толкова късно,но сега прочетох поста.Това винтче регулира качеството на газово-въздушната смес напразен ход,затова е подострено-т.е.-играе ролята на жиглиор.Навремето имах проблем с изпарител ловато-подобен на този който ползваш/поне от към п.х./.Беше се събрала мръсотия по резбата , която не позволяваше въпросният винт да се завие достатъчно.Разрешение на проблема-подходящ метчик.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                    Първоначално публикуван от vanka.ta Преглед на мнение
                    Ето снимка на въпросното винтче . При мен е развито на 1/2 оборот.След 4-5 оборота двигателя гасне.
                    Това винтче навий докрай - до пълното му затваряне. Особено при инжекционен двигател. Функционалността му при всички Ловато, с които съм се занимавал е спорна. Прави си всички настройки при навит докрай винт (трябва да има и О-пръстен)
                    Разходът (експериментално) със затворен винт е доста надолу.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                      При навито винтче до край
                      междуградско - 13.8 л./100км.
                      градско София - 16-18.5л./100км.
                      След навиването се забелязва леко нестабилна работа на двигателя на празен ход до към 60 градуса .
                      Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                      Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                      Коментар


                      • #26
                        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                        Този винт позволява преминаването на газ директно в колектора, без да я спират клапаните на редуктор-изпарителя. Служи за уж по-лесен старт. Опитът ми показва, че единственият ефект от развиването му е преразход.
                        Компенсирай нестабилността с регулатора за празен ход и дроселите на тройника. Имай предвид, че преобеднената смес не води до големи икономии а до влошена динамика и риск от прегаряне на бутало или клапан
                        реглажът е желателно да се прави в реални условия - т.е. на пътя, защото работата на ПХ е различна от тази при натоварване.
                        А разходът, който си написал за извънградско е определено висок. При 90 км/ч на 5 скорост Нивата гори около 10/100...
                        Трупърът ми 2.6 е падал на 9/100 при подобни условия.
                        Важно е тръбите от изпарителя до карбуратора да имат малко аеродинамично съпротивление - т.е. къси по възможност и широки.
                        Последно редактирано от Scrapheap; 10-09-08, 11:24.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                          Това значи ли, че тройника трябва да бъде максимално близо до карбуратора та тънкия маркуч след него да бъде много къс.
                          И такава разлика в горенето между газ бензин 10% аз 4-та год. не мога да постигна на моя звяр 131.Бензин от 65/100км. до 100/100км. на газ от115/100км. до 200/100км.Никаква разлика в парите само дето на газ по-добре работи.Смених вече 3 изпарителя.Ако някой ми каже къде е заровено кучето почерпката е от мен.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                            А отоплението на изпарителя къде е свързано? С какви маркучи?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                              "Боби" пак ще чешем клавиатурата напразно! Първо има "търси" из темите!
                              Проверка и подмяна на свещи, кабели, капачка и т.н. газта е в пъти по-чувствителна към "лош" ток трябва да си сигурен че всичко е О.К. Пиши и какви са били трите изпарителя да не би да са за по-малка мощност - тогава ще си седят винаги отворени до край и "дзверчето" ще лапа Утре ако не забравя ще питам човек с повече опит по темата.
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар


                              • #30
                                До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                                Изглежда твърде късно влязох във форума и прочетох тази тема...
                                Та на въпроса защо автомобилът харчи повече. Ще си послужа с една сентенция на Конфуций:"Много е трудно да хванеш черна котка в тъмна стая при отворени прозорци и особено тогава, когато котката я няма!" Искам да кажа, че "котката" я няма там където предишните колеги предположиха. Според мен "котката" се крие на две места:1.Въздушният филтър - трябва да е чист, защото ако е запушен тогава двигателят смуче повече газ. 2. Съединителят трябва да е добре регулиран за да не може на по -високите предавки да буксува и оттам - двигателят да лапа повече газ за да достигне желаната скорост. А мисля, че е така защото прочетох от самия собственик, че двигателят му работи добре и даже по-добре отколкото на бензин. Значи проблеми с токове и свещи няма. Това е.
                                sigpicНЕ ТРУПАЙТЕ ПАРИ! ТЕ СА СРЕДСТВО ЗА ЖИВОТ! ПОЛЗУВАЙТЕ ГИ ВСЕКИ ДЕН!(Ванга)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X