Съвсем хипотетично, какво ще стане ако пропан-бутан се пусне преди въздушният филтър ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тъп въпрос за газова/о.
Свий
X
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Пускал съм точно така - в смукателя на въздушния филтър на паджеро 2,5 тди. Вдигна до 2500 об. без проблем.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеСъвсем хипотетично, какво ще стане ако пропан-бутан се пусне преди въздушният филтър ?
Както ти каза и Ясен - един път филтъра смесва газовете, после турбото ги "доомесва", и накрая интеркулера и той...... Ама вЕрно ако от някъде дойде искра някаква....Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Как ме фанА !Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДизел.
При мен е атмосферен дизел, и ако го правя както трябва, е нужно да разпробия всмукателният колектор на 5 места, и после, ако резултата не ми хареса, трябва да се чудя как да го запушвам, та само за проба не искам да го правя.
Ток имам само на стартер и свещи, което не ме бърка по никакъв начин.
Сега само си расъждавам по темата, щото преди да се е оправило времето, а и поне малко аз, нищо няма да се почва,
а това преди да дойде пролетта няма да стане.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Все някъде между филтъра и смукателния колектор има гъвкав маркуч. Обикновено там се наставя смесител за газ.Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеКак ме фанА !
При мен е атмосферен дизел, и ако го правя както трябва, е нужно да разпробия всмукателният колектор на 5 места, и после, ако резултата не ми хареса, трябва да се чудя как да го запушвам, та само за проба не искам да го правя.
Ток имам само на стартер и свещи, което не ме бърка по никакъв начин.
Сега само си расъждавам по темата, щото преди да се е оправило времето, а и поне малко аз, нищо няма да се почва,
а това преди да дойде пролетта няма да стане.
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Има, ама са 5 и са съвсем къси, колкото да се куплира филтърната кутия, и от там 5 броя халуминуви търби, отляти.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеВсе някъде между филтъра и смукателния колектор има гъвкав маркуч. Обикновено там се наставя смесител за газ.
Една тръба има само преди филтъра, а точно на входа на кутията има един допълнителен дифузьор (който така и не разбрах какво прави) който съм махнал, та там мисля да вкарам газчица.
Ако ми хареса, даже може и да го оставя така, само ще му вкарам един радиално разпробит щуцер, да улесня г-н Бернули.
Притесненията са ми относно минаването на пропан-бутана през филтъра.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Ако не се спре пропан-бутана преди изгасването на ДВГ, искрата е много вероятна при следващо запалване, ако има подгряване. Това от опит.Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение..... Ама вЕрно ако от някъде дойде искра някаква....
Така беше преди да ми гръмне филтъра една сутрин. Веднага след това монтирах клапан с по-голям дебит точно преди смукателния колектор. Нямам снимка.Последно редактирано от ivotosod; 04-12-16, 08:50.Приятели не се печелят - губят се завинаги.
УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
Времето е ценно, само ако не бързаш.
0889623098
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Ето как е при мен:
а тук
точно при входа на филтърната кутия, под скобата, има дифузьор като вложка, който редуцира сечението, и който махнах, но не знам за какво е, а едва ли е сложен случайно.
Та точно там ми е удобно да пусна газта.
Колега, не знам защо при теб гърми, но мисля да пускам газ над 1200-1500об./мин.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Ако изгасиш двигателя, преди да е спряна газта, остава изпарена газ в "тръбопровода" до смукарелните клапани. Тя е по-тежка от въздуха и се натаява в ниските места, където намери. Вероятността да има поне един отворен смукателен клапан е голяма и пропан-бутана се изтича в цилиндъра. При подаване на контакт, респ. подгряване, газта се възпламенява и гърми. Не го прави всеки път, но и един е достатъчен. За да се избегне това, трябва поне 20 сек. ДВГ да работи без подаване на пропан-бутан, или както го направих - с клапан и по-близо до смукателния колектор. От тогава до сега няма нито един опит за гърмене.
Ето една проста схемичка:
Ето и една снимка:
Приятели не се печелят - губят се завинаги.
УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
Времето е ценно, само ако не бързаш.
0889623098
Коментар
-
От: Тъп въпрос за газова/о.
Ще работи. Но въпреки всичко помисли кога ще я спираш. Ако преди всяко изгасване поработи малко без LPG, нямаш грижи. Другата информация е само с цел защита.
Пример - паркираш, докато е на високи обороти и гасиш, или по някаква причина изгасне, докато се подава пропан-бутан. За да не гръмне при следващо палене ми се е налагало да прочиствам системата. Сега нямам такива ядове.
Има начин и при твоя случай да се направи след филтъра, но си е играчка.Приятели не се печелят - губят се завинаги.
УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
Времето е ценно, само ако не бързаш.
0889623098
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар