Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Принципен въпрос за работа на газова уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

    Чл. 118. Непосредствено преди първото запълване с втечнен въглеводороден газ след монтаж или ремонт газопроводите, стационарните резервоари, жп цистерните и автоцистерните се продухват с азот или друг инертен газ така, че съдържанието на кислород в тях да спадне под 1 на сто. Допуска се газопроводите да се продухват с пари от втечнен въглеводороден газ.

    За това няма да ги стигнем онези от белите страни, че въпреки че е написано по наредбите ние си знаем - ами от малко въздух нищо няма да стане.
    ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
    Е250 1998-продаден
    Субару Пустош

    Коментар


    • #17
      От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      А как влияе вида на запалителната уредба върху възможността/вероятността за гърмежи ?
      ЕДИС и производните системи с "празна" искра много по-лесно предизвикват гърмежи. Когато накараш "работната" искра да изгуби аванс със смотана смес, "празната" искра също закъснява и в определен момент закъснява до след отварянето на смукателния клапан, откъдето идва прясна, готова за запалване горивна смес. С делко или с отделни бобини на свещите ефектът се постига много по-трудно и обикновено изисква да има неизправност още някъде.

      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
      Моятa бутилкa е 50литровa и е под купето,при -20 пaля нa бензин и след рaботa 3-4 минути минaвaн нa гaз ,проблеми не съм имaл никогa,при -15 пaля директно нa гaз.
      Радвай се. Имал си късмет по газстанциите.

      Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
      Аз пък друго "усещам" и се чудя... Вървенето е променливо в зависимост от количеството газ в бутилката. Има ли вариант?
      Има. Има и няколко обяснения, едното от тях е точно въздух в бутилката.

      Коментар


      • #18
        От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

        Момчета само да ви кажа, докато умувате за съотношения в сместа, пропан бутан и къде повече лъжат,че У България, ама ONLY тук, има агенция за контрол на горивата, дето няма методика за контрол на газообразните горива .От друга страна защо пък да има при тая наредба ? Та, ако някъде ви се струва че може да ви лъжат дали наистина не ви лъжат ? И още един повод за размисъл,докато съвсем добронамерено допускате че само бъркат съотношението на бутана ами ако в сместа изобщо няма пропан или бутан ? Ами те са с акциз, що да не сложим друго - пропен,бутен или пък нещо не съвсем просто като формула просто да не е с акциз ?Кой ще ни хване ,че нас никой не ни търси бе.
        Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

        Коментар


        • #19
          От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

          Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
          ...И още един повод за размисъл,докато съвсем добронамерено допускате че само бъркат съотношението на бутана ами ако в сместа изобщо няма пропан или бутан ? Ами те са с акциз, що да не сложим друго - пропен,бутен или пък нещо не съвсем просто като формула просто да не е с акциз ?Кой ще ни хване ,че нас никой не ни търси бе.
          Теоретично пропен, бутен и всякакви други чудеса ако се продадат в този вид си имат акциз. Акцизът е определен на калория и почти няма значение какво точно е забъркано, стига да е газообразно и да гори. Сега, че контролът е малко афиф - той си е афиф и за пропана и бутана.

          Прочее, пропен и бутен са по-скъпи като суровина за полимери и ако някой вече ги е отделил от сместа и през ум няма да му мине да ги продаде за гориво даже и заради акциза. Ако не знаете полипропиленовите (полипропенови) тръби от какво се правят - от пропен се правят. Въпреки това, пропенът е обичаен замърсител в пропан-бутановите смеси. Той има изключително ниско октаново число (нещо като 70), образува смоли и поради това количеството му в сместа (теоретично!) е нормирано. На практика кой ти спазва норми тука като е по-евтино да не ги спазва.

          Но основно ни цакат с бутан. Щото по-евтин от пропана.

          Коментар


          • #20
            От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

            Доста бисери и в тази тема.
            Да кажа само на колегата,който си мисли че при -20 колата няма да му върви на газ.Е ще върви и при-20 и даже и при -30 без да грееш никакви бутилки.На единия ми автомобил бутилката е отвън под купето и си движа и при -27/тук където живея и работя температурите са рекордни зимата за страната/.
            Витарата ми също си движи без проблем,без да сгрявам бутилката и да я пълня с въздух./Това за въздуха направо е върха на сладоледа в темата.

            От 1998 година карам коли само на ГАЗ и досега не ми се е случвало да не вървят зимата/виж дизели съм виждал да не вървят особено при -27/.Имам и бордови УАЗ,койо вместо резервоари има 2 газови бутилки,т.е. при -27 пали и върви на ГАЗ,а бутилките няма как да ги сгрея.Зимата се ползвачесто и нямам спомен да не се е движил поради проблем с газта.
            п.п. А бе аз комай съм голям късметлия с тези газифицирани автомобили,толкоз години да не закъсам
            " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

            Коментар


            • #21
              От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

              Незнам дали ще се зачетат моите 5 стотинки..Няколко дни работих в склад дълбоко замразяване(ел. техник съм) -27 градуса,мотокарчето кое ползвахме на бутилката му пишеше само Бутан.Забравихме го,леко умишлено няколко часа в камерата изгасено..запали си като момченце а беше цялото в лед...
              Това се случва в Германия.

              Коментар


              • #22
                От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

                Е явно не е само бутан.

                Коментар


                • #23
                  От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

                  Първоначално публикуван от mdn Преглед на мнение
                  Незнам дали ще се зачетат моите 5 стотинки..Няколко дни работих в склад дълбоко замразяване(ел. техник съм) -27 градуса,мотокарчето кое ползвахме на бутилката му пишеше само Бутан.Забравихме го,леко умишлено няколко часа в камерата изгасено..запали си като момченце а беше цялото в лед...
                  Това се случва в Германия.
                  И е било с летна ГАЗ,нали?
                  Естествено че ще запали,след като всичко му е изправно по газовата уредба и запалителната система на двигателя.При работа на ГАЗ е важно всичко по запалителната система да ти е изправно,тъй като и малката неизправност се отразява на работата.Също така и редовната смяна на консумативи,като свещи,мембрани на изпарител,въздушни и газови филтри.
                  А не българската ни работа-свещите предписание на производителя на мпс да се сменят на 40к,да ама те си ми работят и аз ще си ги карам 100к и т. н.
                  И после виновна ни колата,газовата,горивото и т. н.А то причината в собственика или мърлявите "майстори " по така наречените "сервизи",примери бол.

                  П.П.Изпарението е физичен процес при който се отнема топлина от външната среда.То може да бъде предизвикано и без да се нагряват течностите,т.е. и по механичен път и т.н.Така че то се случва и при отрицателни температури и няма как да не се случи и в бутилката с втечнен газ и да ви остане налягането 1 бар.
                  Как ли топлят климатиците зимата като отнемат топлина от външната среда ,а?
                  Последно редактирано от komstiza; 04-03-16, 07:57.
                  " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

                    Абе да ви кажа, ако е само бутан май няма да е толкова зле, аз лично от такава или такава съм много доволен.Вдига по висока температура отколкото преди с голяма бутилка и пропан бутан и няма никакъв пушък и сажди.А съдържанието на пропан е 1/4.Не знам какво ни наливат на тези газостанции, но успях да видя с очите си ,нещо което оборва физичните закони.
                    Един мой приятел, има сервиз и при едно от моите посещения там, гледам едно от момчетата му, да се опитва да запали пърлачка, с малка 5л бутилка .Изхаби си момчето запалката и не може и не може.Размириса се зверски на газ.По едно време моя човек се усети и се развика "кво прайш бе да е...а мама му, ще ни взривиш" и сигурен че ще се справи от раз - "дай тука да ти покажа".И бам - греда,нищо не става. Отвиха крана и отвътре, изляха нещо като тоник, който се газира при разклащане но не се изпарява ????? Баси номера и изкаш колата да върви?
                    Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                    Коментар


                    • #25
                      От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

                      Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
                      ...Отвиха крана и отвътре, изляха нещо като тоник, който се газира при разклащане но не се изпарява
                      Чист бутан. Той кипи при 0 градуса по целзий. Когато има половин-един процент пропан на студено изглежда точно като газирана вода.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Принципен въпрос за работа на газова уредба

                        Еми да ни е честита новата придобивка, е сега вече адаптивния компютър с OBD и променливото газоразпределение, вече ще заработят "точно както смятат италианците".
                        Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X