Седя и гледам това - http://www.engineeringtoolbox.com/pr...ix-d_1043.html .
При мен бутилката е външна. При -20 градуса на вън (и толкова и на бутилката) налягането в нея ще е около 1 бар. А това май няма да е достатъчно да поддържа налягането на изпарителят на 1.5 бара над това в всмукателният колектор.
Та ако съм прав и графиката за налягане на пропан бутана при -20 градуса е вярна излиза, че при тая температура с външа газова бутилка колата на газ няма да върви. Прав ли съм или нещо бъркам?
Чудя се над тези работи, че карам витара само на газ и ми е интересно дали при -20 ще е паметник или ще се движи
. Факт е, че тия дни при -12 до -14 вървеше. Ама там съм на ръба - би трябвало да имам 2+ бара в бутилката което да е достатъчно за да върви някак си. А и тя вървеше някак си. Смесите леко беднееха при пълна газ. А вчера и днес като се постопли - проблеми няма.
При мен бутилката е външна. При -20 градуса на вън (и толкова и на бутилката) налягането в нея ще е около 1 бар. А това май няма да е достатъчно да поддържа налягането на изпарителят на 1.5 бара над това в всмукателният колектор.
Та ако съм прав и графиката за налягане на пропан бутана при -20 градуса е вярна излиза, че при тая температура с външа газова бутилка колата на газ няма да върви. Прав ли съм или нещо бъркам?
Чудя се над тези работи, че карам витара само на газ и ми е интересно дали при -20 ще е паметник или ще се движи

Коментар