Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много трудно палене на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Много трудно палене на газ

    Гориво съм свършвал един единствен път - грешно показващ нивомер. Как го правят тоя номер колегите - незнам
    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
    Суперспам - спама на суперите

    Коментар


    • #47
      От: Много трудно палене на газ

      Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
      С гaзтa е нaй-болезнено. Не стaвa с тaкси и тубичкa или шише..... .
      Става , става ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка1075.jpg
Прегледи:4
Размер:175.0 КБ
ID:5694709
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #48
        От: Много трудно палене на газ

        Бях си направил едно бъги,па и самурай с ладов мотор за компания на бъгито. Та и двете се зареждаха само с отвинтване на бутилката(бях сложил перчати гайки на скобите).
        Един път отидох с техните две бутилки + една на приятелче пак за джип за разходки и само една пълначка,която сменявах на бутилките. Абе купон.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #49
          От: Много трудно палене на газ

          Преди малко се върнах от газаджията, няма го за неопределено време... Така, че колкото и да не ми се иска, ще трябва да си го настройвам сам.
          Разхода в момента ми е много добър, на оборотите също са ми ок. Обаче паленето в студа ми е съпер зле... И с водя го поливат понякога изпарителя същата работа.
          Питах познати комшии, нямат такъв проблем а палят директно на газ...
          Кои настройки да разбазикам ?

          Коментар


          • #50
            От: Много трудно палене на газ

            Щом питаш, въобще не питай, да не станеш пешеходец по неволя. Смяната на мембраните е главоболна дотолкова, доколкото се налага източване на охладителната система. Иначе всеки, който няма нужда от хирург да му извади ръцете от трибуквието ще се справи. Единствено трябва да се внимава при монтажа да не се разместят пружинките и да се постигне пълна херметичност в местата, където лягат капаците. За целта трябва да се изчисти добре кутията с кореселин примерно (не със стъргане с нож!) и може да се мазне малко (ама наистина малко) със всемогъщия червен или черен силикон (термоустойчивите) по ръбовете. И никога не разтегляйте пружините, щото ви се виждат меки. Ако действително са омекнали се сменят с нови, а разтеглените стари си променят окончателно характеристиките и почват още повече ядове.
            Последно редактирано от kuzdov; 19-12-15, 16:36.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #51
              От: Много трудно палене на газ

              Ха, значи не се оправи с клапанчето и филтъра. Но това се очакваше.
              Хайде от начало.
              В първия си пост пишеш че даваш контакт, и изчакваш няколко секунди да се събере газ, и тогава въртиш.
              Това ме кара да мисля, че изпарителя ти е електрически, но не забелязах да си го подтвърдил.
              Значи, извади маркуча от дифузьора, и виж дали въобще фучи газ като дадеш на контакт.
              Аз не залагам на мембрани, защото те нямата пряко отношение към паленето, а сработват при наличие на вакум.

              Коментар


              • #52
                От: Много трудно палене на газ

                Да електрически е изпарителя. Относно мембраните, миналия ден свалих капака на изпарителя, да погледна как е, изглеждаше като нова. Друго на съм барал да не ми избяга настроиката...

                Коментар


                • #53
                  От: Много трудно палене на газ

                  Добре де, моят съвет не помогна ли?
                  Щото аз сега така паля, леко - 1- 2 см педала на газта надолу и въртя, пали на 3-4 оборот, без газ не пали.
                  Ама пък въобще не знам какво е електрически и не електрически изпарител.
                  Някога на жигулата имах допълнително бутон за подаване на газ при палене, прицъкваш 2-3 пъти, въртиш и пали.
                  Сега имам само ключ газ - бензин и зиме паля с педала.
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • #54
                    От: Много трудно палене на газ

                    Пробвах с педала до дъно и да въртя нищо не стана. Миналия ден включих на конъакт и отидпх да стопля изпарителя с туба вода, пак нищо не стана. Даже маи се задави нещо... А твмпературите не бяха под нулата...

                    Ще пробвах това което колегата каза, да видя идва ли газ през тръбата на студено...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Много трудно палене на газ

                      Майстор,
                      Това което си имал на жигулата, най-вероятно е бил вакумен изпарител.
                      Те всички са вакумни, но тук става дума за вакумна мембранка, която да спира притока на газ, ако двигателя евентуално загасне.
                      При електрическите, това става с ел-магнитен клапан, който се командва от малка електроника, следящя дали има искра в свещите.
                      Бутона който си натискал, е бил пак ел.магнит, но само че действащ в центъра на мембрана, за да я побутне и да потече газ за да може да запалиш, това при вакумните.

                      Сега за колегата. Така и не видяхме снимка на изпарителя. Пак ще го караме на теория.
                      Повечето електрически изпарители имат винтче за реглаж точно на това количество газ, което постъпва от магнитния клапан.
                      НО, имат и винт, който регулира нятягането на пружинката на клапичката свързана с главната мембрана.
                      Та, чисто теоретично. Има вероятност, през винтчето за празен ход да не тече газ, или да е малко. И реглажа на празния ход да е постигнат само с разхлабване/натяггане на пружинката на мембраната. Което не е правилно! Ако това се е случило, просто няма шанс, преди палене да е постъпило достатъчно гориво за запалване.
                      Друга вероятност това да се случи, е, ако магнитния клапан се контролира от електрониката за която споменах, и тя да не действа. Но до колкото разбрах, колегата няма такава електроника.
                      За съжаление, мога да помогна само с това.
                      Все пак извади маркуча както то казах, и виж излиза ли газ.

                      П.П. Не става дума за напълно натиснат педал, а за леко подаване на газ.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Много трудно палене на газ

                        Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                        Майстор,

                        Повечето електрически изпарители имат винтче за реглаж точно на това количество газ, което постъпва от магнитния клапан.
                        Моята практика сочи че този винт трябва да е напълно завит.
                        Обикновено разговора минава така-колата ми не върви,гори много,не пали-аз-сега ще я погледна-взимам правата отвертка,завивам винта,отстранявам тиксото,чашките от въздуховода,палиме трудно след това-регулирам от винта за мембраната и всичко е наред(ако колата е със правилния смесител и изправен изпарител.
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #57
                          От: Много трудно палене на газ

                          Моя изпарител е БРЦ на незнайни години ,минава с източване и проверка на мембраните ,почистване на клапаните и само толкова за сега,паля и при минус десет на газ ,малко работа на място и това е пали като часовник,не е така обаче при температура около 50-60 градуса,тогава изгася ли трябва да върти стартера ,пълна газ ,като при давене и тогава пали и то действително дави с газ ,защото следа като намаля малко подаването на газ всичко е ОК ,но е малко по-муден мотора,а си ме кефи как върви с повечко газ.По въпроса за ремонт на изпарител .Преди време говорих с познат газаджия за моя ,той също ми даде съвет ,че е по-добре нов ,ако стария е с бая години ресурс,не си струвало врътнята като части и губене на време за обикновен изпарител,но задължително не трябва да се прави компромис с марка!Да не се разбира като реклама ,но "Ловато" на Пасат 1.8 моно ми даваше с много по-малко като разход ,от БРЦ на Фронтерата при идентична центровка и режими на каране,говоря като километри и всекидневен режим на смесено каране на къси разстояния,както и на дълго при скорости 120-130км./ч.,разлики от 1 до 3-4 литра на сто при сравнение на купета и мотори,което мисля за нормално.
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Много трудно палене на газ

                            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                            Моята практика сочи че този винт трябва да е напълно завит.
                            Обикновено разговора минава така-колата ми не върви,гори много,не пали-аз-сега ще я погледна-взимам правата отвертка,завивам винта,отстранявам тиксото,чашките от въздуховода,палиме трудно след това-регулирам от винта за мембраната и всичко е наред(ако колата е със правилния смесител и изправен изпарител.
                            Може и така да е.
                            Но тогава този винт защо въобще трябва да го има конструктивно, а и електрическия клапан на изпарителя?
                            От къде ще мине газ за първоначалното пускане? Винта на мембаранат ще бъде регулиран толкова хлабаво, че газ ще се пропуска едва ли не и при загасен двигател. Нали точно от това бягаме, с цел безопасност.
                            Ами не занам, тези работи не съм си ги измислил аз. Пише ги в инструкцията на всеки, дори и Турски изпарител. Първо винтчето за празен ход, след това винтчето с пружинката докато се усети лека промяна на оборотите на празен, и евентуално четвърт назад. Само че сега не помня точно посоките...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Много трудно палене на газ

                              Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                              Може и така да е.
                              Но тогава този винт защо въобще трябва да го има конструктивно, а и електрическия клапан на изпарителя?
                              От къде ще мине газ за първоначалното пускане? Винта на мембаранат ще бъде регулиран толкова хлабаво, че газ ще се пропуска едва ли не и при загасен двигател. Нали точно от това бягаме, с цел безопасност.
                              Ами не занам, тези работи не съм си ги измислил аз. Пише ги в инструкцията на всеки, дори и Турски изпарител. Първо винтчето за празен ход, след това винтчето с пружинката докато се усети лека промяна на оборотите на празен, и евентуално четвърт назад. Само че сега не помня точно посоките...
                              Изпариетеля е този - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20120210174449.jpg
Прегледи:2
Размер:27.4 КБ
ID:5695496

                              Газовия клапан този - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:gk_Lovato-500x500.jpg
Прегледи:1
Размер:89.3 КБ
ID:5695497

                              Пробвах това което каза колегата. Откачих единия маркуч след изпарителя и дадох на контакт... Никаква газ не тръгна... Докато беше откачен, врътнах болта за оборотите леко наляво-надясно, никаква разлика.
                              Врътнах и този на мембраната пак същото... Няма газ.

                              По принцип карам без превключвател, а съм свързал директно кабелчетата които включват газта и при даване на контакт се чува как газовия клапан прещраква. Даже миналия ден като се занимавах с клапана гледах, как като му подам контакт създаваше индукция и си прибираше клапичката. Мислех, че и изпарителя трябва да пуска газ като се подаде ток.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Много трудно палене на газ

                                Трябва, ако е регулиран правилно, а не по метода, който е описал колегата по-горе със завития докрай жигльор за празен ход. Той представлява една игла, която регулира постоянен приток на газ през изпарителя без участие на вакуумната мембрана. Тя е за регулиране на притока на газ, когато вече имаш подналягане в смукателните тръби, т.е. при работещ двигател. С отвиване и завиване на пластмасовия винт се регулира колко бързо да реагира мембраната на подаване на газ от педала. Колкото е по-разхлабен, толкова ще е по-пъргава и ще отваря повече клапанчето. Ама не може и да е прекалено хлабава, щото ДВГ ще почне да си мени оборотите и да работи неустойчиво. Отвий на 1/4 оборот месинговия винт до клапана и пробвай да запалиш. Ако все още не пали, отвий го още на 1/4 и пак пробвай. След като запали ако оборотите са неустойчиви, отвиваш го още малко, милиметър по милиметър, докато постигнеш устойчива работа. После от синия (пластмасовия винт се регулира така, че при рязко подаване на газ моторът да реагира уверено, а не да глъхне или да прихлопва и като се отпусне газта оборотите да паднат до нормалните и да работи устойчиво. Това е накратко.
                                Последно редактирано от kuzdov; 20-12-15, 13:18.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X