Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
АГУ на двутактов двигател
Свий
X
-
АГУ на двутактов двигател
Последно редактирано от iiiopo; 16-11-07, 12:35.О899 2б2 1З2Тагове: Няма
-
До: Бордови Баркас
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДвутактов на газ? Това възможно ли е изобщо? Нали се маже през бензина? Нали за това му се сипва масло?
...или аз нещо не съм в час?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
До: Бордови Баркас
Имал съм Варбург,няма проблем да му се сложи АГУ,тои даже си е с водно охлаждане,само се слага една помпичка да впръсква масло и това ,няма усложненията както при Трабант.SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...
Коментар
-
До: АГУ на двутактов двигател
С маслена помпа е единия вариант другия е двигателя сам да си засмуква необходимото количество масло. За целта се разпробива карбуратора над дроселната клапа на първа степен и се монтира медна тръбичка, която е свързана с поплавъкова камера нивото на маслото е малко по ниско от отвора в карбуратора. На тръбичката се монтира и кран за регулация. Видях такава работеща система човека кара варбурга няколко години на газ без проблеми. Настройката обаче е доста деликатна. Маслото го разрежда с бензин зимата а лятото каза че слага нафта. Първоначално настройва на око да пуши колата малко повече от нормалното. След това кара с туба бензин и засича разхода на масло спрямо бензина и го корегира докато се постигне оптимално съотношение.LZ3AG
Коментар
-
До: АГУ на двутактов двигател
Виждал съм АГУ и на скутер с разделно мазане. Върви отлично и практически няма проблем с мазането. Изпарителят се подгрява от изгорелите газове."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: АГУ на двутактов двигател
Имахме един Баркас(Ван от ГДР ) и първоначално подаването на масло в карба на двигателя беше на самотек.В кабината на водача резервоарче с масло,после кран и по маркучето в карбуратора.За регулиране на подаваното масло след крана на маркучето бяха турили една стъклена тръбичка да се вижда скороста на капката.Като на стара самоделна нафтова печка за отопление.Работеше безпроблемно и навъртя доста километри преди да намерят една маслена помпа от ЧЗ(не съм сигурен за марката ама я купиха от магазин Рокер в Пловдив), която я стиковаха отзад на алтернатора.Отвориха задното лагерно тяло така че да се вижда вала на ротора.А на вала на фреза му направиха двуграм.Та валчето на помпата ( и то на двуграм) се зацепваше директно на вала на ротора на алтернатора и готово.И така работи още дълги години.Освен че беше по-хайтек с помпа други предимства не видях.Работеше си добре и в двата варианта.Е попушваше докато е студен ама после нямаше пушеци отзад.
Освен миризмата на фритюрникEдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.
Коментар
-
До: АГУ на двутактов двигател
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнениеВиждал съм АГУ и на скутер с разделно мазане. Върви отлично и практически няма проблем с мазането. Изпарителят се подгрява от изгорелите газове.I get High by going Down
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар