Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АГУ на двутактов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • АГУ на двутактов двигател

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Двутактов на газ? Това възможно ли е изобщо? Нали се маже през бензина? Нали за това му се сипва масло?

    ...или аз нещо не съм в час?
    Става, само че е мъка. непрекъснато трябва да се "ослушваш" за нередности. Преди години брат ми си беше сложил на един трабант. Маслото се впръсква с някаква помпа. Загряването на газта през някаква серпентина в кожуха на предното гърнре т.к. е с въздушно охлаждане и с ел. помпа за циркулация на водата. Някакъв майстор му го беше спретнал. Мина нема и 10-на хиляди с него и се отказа, трудно се настройва, особено подаването на масло, за по-сигурно му пускаше повече масло и пушеше като вигвам.
    Последно редактирано от iiiopo; 16-11-07, 12:35.
    О899 2б2 1З2

  • #2
    До: Бордови Баркас

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Двутактов на газ? Това възможно ли е изобщо? Нали се маже през бензина? Нали за това му се сипва масло?

    ...или аз нещо не съм в час?
    Има и не е сложно като изработка.Майстори-много.И в София,и в Самоков.Горе-долу системата е следната:на алтернатора се монтира маслена помпа,външна.Маслото стои в отделен резервоар,през който се прекарва тръба с антифриз,някъде от парното за да го подгрява.Дюзата не си спомням как точно работеше,но май беше нещо просто.Като дозатор за печки.Цялата философия е в помпата.Тя работи "на оборот".На времето имаше десетина Вартбурга на газ.По спомени,средно, 11л/100км даваха.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Бордови Баркас

      Имал съм Варбург,няма проблем да му се сложи АГУ,тои даже си е с водно охлаждане,само се слага една помпичка да впръсква масло и това ,няма усложненията както при Трабант.
      SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

      Коментар


      • #4
        До: АГУ на двутактов двигател

        С маслена помпа е единия вариант другия е двигателя сам да си засмуква необходимото количество масло. За целта се разпробива карбуратора над дроселната клапа на първа степен и се монтира медна тръбичка, която е свързана с поплавъкова камера нивото на маслото е малко по ниско от отвора в карбуратора. На тръбичката се монтира и кран за регулация. Видях такава работеща система човека кара варбурга няколко години на газ без проблеми. Настройката обаче е доста деликатна. Маслото го разрежда с бензин зимата а лятото каза че слага нафта. Първоначално настройва на око да пуши колата малко повече от нормалното. След това кара с туба бензин и засича разхода на масло спрямо бензина и го корегира докато се постигне оптимално съотношение.
        LZ3AG

        Коментар


        • #5
          До: АГУ на двутактов двигател

          Виждал съм АГУ и на скутер с разделно мазане. Върви отлично и практически няма проблем с мазането. Изпарителят се подгрява от изгорелите газове.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            До: АГУ на двутактов двигател

            Мой приятел от Русе беше направил Трабант, Врабург, мотор МЗ и скутер. Той е газаджия и бивш преподавател в Техническия, много ги чатка. И няма проблем.

            Коментар


            • #7
              До: АГУ на двутактов двигател

              Имахме един Баркас(Ван от ГДР ) и първоначално подаването на масло в карба на двигателя беше на самотек.В кабината на водача резервоарче с масло,после кран и по маркучето в карбуратора.За регулиране на подаваното масло след крана на маркучето бяха турили една стъклена тръбичка да се вижда скороста на капката.Като на стара самоделна нафтова печка за отопление.Работеше безпроблемно и навъртя доста километри преди да намерят една маслена помпа от ЧЗ(не съм сигурен за марката ама я купиха от магазин Рокер в Пловдив), която я стиковаха отзад на алтернатора.Отвориха задното лагерно тяло така че да се вижда вала на ротора.А на вала на фреза му направиха двуграм.Та валчето на помпата ( и то на двуграм) се зацепваше директно на вала на ротора на алтернатора и готово.И така работи още дълги години.Освен че беше по-хайтек с помпа други предимства не видях.Работеше си добре и в двата варианта.Е попушваше докато е студен ама после нямаше пушеци отзад.
              Освен миризмата на фритюрник
              Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

              Коментар


              • #8
                До: АГУ на двутактов двигател

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Виждал съм АГУ и на скутер с разделно мазане. Върви отлично и практически няма проблем с мазането. Изпарителят се подгрява от изгорелите газове.
                Силно се интересувам от тази система. Може ли да се направи контакт със собственика на скутера?
                I get High by going Down

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X