Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висок разход с ГИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Висок разход с ГИ

    Мастер,та какво било куртоазия викаш?

    Нека да не споменаваме октаново число и газ в едно изречение.Температура на горене,скорост/време на горене са по присъщи.Това че бушон и предпазител вършат едно и също,незначи че са едно и също
    Последно редактирано от Roninn; 11-09-15, 22:04.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #47
      От: Висок разход с ГИ

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      .... само да попитам : тИоритично някъде даваха ли какво е съотношението на разход бензин / газ (пропан бутан) при ГИ в проценти ? Щот при мен е в рамките на 10 % нагоре за пропан-бутана .
      В моя случай на сееда в подписа,давам само пример.
      Когато цената на бензина беше 2.30 лв. а газта 0.92 ст.горе долу,с 20 лв.изминавам на бензин между 70-85 км. Със същата сума на газ минавах 230-240 км.
      Настройките ги изкусорявам месеци наред,в момента докарвам разход между 7.5 и 8 /100 км. На бензин под 9 трудно слиза,макар на равномерно извън градско пада до 5.1 по борд.
      Обобщено на газ ми гори по малко от колкото на бензин.Сега съм с по големи дюзи и разхода при по агресивно карана скача с 2-3 литра,но вероятно ще оставя така нещата,понеже при нормално каране разхода е под 8/100.км. С по малките дюзи и да я натискам,разликата е под литър
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #48
        От: Висок разход с ГИ

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Надявам се ще се съгласиш че една цистерна минала 10 км. до Бургас неможе да е на една цена с същата цистерна минала 300 км.до Пловдив или още по лошо до Дупница.
        Джокер искаш ли? Пропан-бутанът до Пловдив или Дупница изобщо не идва от Бургас.

        Коментар


        • #49
          От: Висок разход с ГИ

          Не смятам за нужно в конкретния случай газов компютър с ТАП.
          ТАП-а може да доведе до други забавни неща, след което да бъде изключен.

          Малко предистория.

          Тап-овете се появяват в ранните 90 години когато всички фирми се борят за усъвършенстват газовите системи. по това време колите с ЕКУ-та които управляват аванси разчитат на елактронни делка и други спомагатлени системи фиат си имат техен отделен запалителен "комп" форд ползват пак външен източник EDIS който е между ЕКУ-то и бобините. в тези системи всичко е фиксирано и почти няма корекция на аванса. и при тези системи ТАП-а работи. Тап-овете имат в общия случай една до три криви на корекция на аванса и толкова.

          Връзваш го и лъжеш ЕКУ-то със някой друг градус (май най-много 12 беше единия АЕБ, но може и да греша).

          Добре но всичко се развива, в момента за да излъжеш ЕКУ от поколение на евро4+ трябва да го лъжеш на ниво датчик на положение на колянов вал, е тука идва забавното ха си мръднал и ЕКУ-то е изревало понеже си разсинхронизирал двата датчика на коляновия вал и на разпределителния, влизаш в сервизен режим и си до там.

          В момента предвид всичко смятам за най-добър съвет към теб като бъдещ ползвател просто да си зареждаш 98 или 100 октанов бензин, така всеки път когато палиш на бензин ЕКУ-то ти ще се адаптира към него а той е със почти същото октаново число. и проблем със аванса няма да имаш. относно ОБД/КАН-функцията е добре да я има, но да работи. В масовите БСМ-и и други подобни евтини ЕКУ-та тя не работи на практика.

          Съвета ми е да си намериш ДОБЪР ГАЗ СЕРВИЗ със доказано име през годините това е по важното, един преден кит за ГИ е между 380 и 600лв. от там тръби сонда и бутилка още 150-180лв. за монтаж би трявбало да е около два дена и 250-300лв. това за 4 цилиндъра.

          Настройката е най-важното пак повтарям.. всичко друго е второстепенно. дали ще си с дръгливи дюзи рейл от 45лв 4-те или със кейхини за 200лв едната, ако газаджията няма на идея какво прави ефекта е еднакъв.

          Ако ще се правиш сам на газаджия е друга тема. От мен няма да чуеш вземи си това и това... мога да помогна но ще е субективно мое мнение, а това не е много хубаво.
          Последно редактирано от manta2005; 11-09-15, 22:58.

          Коментар


          • #50
            От: Висок разход с ГИ

            Мисле че те разбрах на къде биеш ,като ти свършат аргументите (а ти не си и имал) вместо да си вземеш бележка минаваш в чисто заяждане .Та какво точно те притеснява в използването на термина "октаново число" когато става дума за пропан бутан ? Навярно нещо което си пропуснал да ,докато си се учил да бъдеш учтив ? Няма да се унижавам да ти давам четива, щото знам какво ще последва - ще е от недостатъчно енциклопедичен източник,като за теб.
            Относно разхода на газ ,което е и смисъла да се включа в тази тема - имам Мицубиши Лансер 1.3 12v 1999 с обикновено газово Ловато и градско ми гори 9 извън 7 и вдига 170-175 което е и максималната му скорост по книжка.На бензин съответно 9 градско и 6 извънградско.Затова не мога да приема бръщолевенето на разни газчии че " ти кво мислиш тоз Маверик ако го спреш на 15-16 удряй гъза в тавана " защото си мисля че 15 трябва да му е макса на горене, ако всичко е сложено и настроено добре. На бензин с двама души дава 12 градско и 8 извънградско.
            Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

            Коментар


            • #51
              От: Висок разход с ГИ

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Мастер,та какво било куртоазия викаш?

              Нека да не споменаваме октаново число и газ в едно изречение.Температура на горене,скорост/време на горене са по присъщи.Това че бушон и предпазител вършат едно и също,незначи че са едно и също
              Всъщност детонацията ако трябва да сме буквалисти си е просто горене с маааааалко по висока скорост

              Както и да е да не разводняваме темата с глупости...

              Както ни е известно на всички, високо октановите горива имат по бавно горене респективно по добра устойчивост към самозапалване (детонация), а ниско октановите точно обратното. От тук следва че високо октановите горива имат нужда от повече предварение (аванс) за да се "разгорят" а ниско октановите обратното.

              Коментар


              • #52
                От: Висок разход с ГИ

                Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
                Мисле че те разбрах на къде биеш ,като ти свършат аргументите (а ти не си и имал) вместо да си вземеш бележка минаваш в чисто заяждане .Та какво точно те притеснява в използването на термина "октаново число" когато става дума за пропан бутан ? Навярно нещо което си пропуснал да ,докато си се учил да бъдеш учтив ? Няма да се унижавам да ти давам четива, щото знам какво ще последва - ще е от недостатъчно енциклопедичен източник,като за теб.
                Относно разхода на газ ,което е и смисъла да се включа в тази тема - имам Мицубиши Лансер 1.3 12v 1999 с обикновено газово Ловато и градско ми гори 9 извън 7 и вдига 170-175 което е и максималната му скорост по книжка.На бензин съответно 9 градско и 6 извънградско.Затова не мога да приема бръщолевенето на разни газчии че " ти кво мислиш тоз Маверик ако го спреш на 15-16 удряй гъза в тавана " защото си мисля че 15 трябва да му е макса на горене, ако всичко е сложено и настроено добре. На бензин с двама души дава 12 градско и 8 извънградско.
                Приеми следния факт. колите от по-старо поколение със сравнително не екологични ЕКУ-та (визирам еку-та които почти не следят какво става на изхода) можеш да ги гъбаркаш както искаш и със "обикновена" газова уредба можеш да им даваш повече газ можеш и да ги душиш..

                При съвременно еку или играеш по неговата свирка или имаш елхичка и псуваш ЛПГ-то. Не знам дали разбра поне нещо от това.
                С ГИ можеш спокойно да очакваш между 5-10% завишен разход спрямо бензиновия на тази кола.
                И още нещо за разлика от обикновената газова, която може да скрие проблемите на при работа на бензин, при ГИ всеки проблем се мултиплицира (умножава) със страшна сила.
                Извод ако не ти е наред колата на бензин, не тръгвай към газифициране. Това се отнася за коли Евро4+

                П.С. не съм газаджия но и газаджия не се е докосвал до моя кола

                Коментар


                • #53
                  От: Висок разход с ГИ

                  Манта интересно и аз реших точно това което казваш и ти (е разбира се сушах съвети) ,макар че истински 98 ,пък да не говорим за 100 във Варна е чиста мечта.Спях се на един АГИС с OBD/CAN и сега чакам един диагностик в Мотопфое да му свърши отпуската и да се върне във Варна да видим какви ще ги сввърши.Гледах вече две негови монтирани ,харесаха ми и на собствениците им харесват, както като монтаж така и като разход.
                  Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                  Коментар


                  • #54
                    От: Висок разход с ГИ

                    Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
                    Манта интересно и аз реших точно това което казваш и ти (е разбира се сушах съвети) ,макар че истински 98 ,пък да не говорим за 100 във Варна е чиста мечта.Спях се на един АГИС с OBD/CAN и сега чакам един диагностик в Мотопфое да му свърши отпуската и да се върне във Варна да видим какви ще ги сввърши.Гледах вече две негови монтирани ,харесаха ми и на собствениците им харесват, както като монтаж така и като разход.
                    ОБД- функцията не е панацея тя трябва да има думата за последите 3% .

                    И един бонус много често ЕКУ-тата нямат опция за спиране на комуникацията и в последствие диагностиката на колата започва да става забавна Това след като ти закачат твърдо (запоят) кабелите към K/L линията на ОБД-то

                    Коментар


                    • #55
                      От: Висок разход с ГИ

                      Един колега произвежда кабели за диагностика (единия АГИС е монтиран на неговата Алмера Тино) не може ли да ми кербова букса, защо трябва да са запоени ?
                      Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                      Коментар


                      • #56
                        От: Висок разход с ГИ

                        Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
                        Един колега произвежда кабели за диагностика (единия АГИС е монтиран на неговата Алмера Тино) не може ли да ми кербова букса, защо трябва да са запоени ?
                        Може, аз просто изострям вниманието към възможни проблеми Решения има много.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Висок разход с ГИ

                          Благодаря за което.
                          Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                          Коментар


                          • #58
                            От: Висок разход с ГИ

                            Преслушaй и тези:
                            Зaд бензиностaнция Ергос по пътя зa Кaменaр,преди дa стигнеш до бaптискaтa църквa. Срещу рaзсaдникa.Имa голям постер нa Aгис.
                            Кaкво монтирaт и кaк монтирaт нямaм никaквa идея.

                            Сори объркaх темите нa stivemaster.
                            Последно редактирано от //Радо//; 12-09-15, 11:00.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • #59
                              От: Висок разход с ГИ

                              Абе казаха ми за тези, ама днес бях зает целия ден ,ще ги чуя в понеделник.
                              Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                              Коментар


                              • #60
                                От: Висок разход с ГИ

                                Аз некомпетентния,ниско подготвен и неук ,също заяждащ се без да знам какво искам да взема да те питам,нещо.....
                                Търсиш си Ги за форда,евтин,добър,скъп,с възможност да нареди капризни еку-та или търсиш газаджия на който да се довериш.
                                Проучваш пазара ли.
                                Всеки евтин комютър ще ти свърши работа ,като почнеш от бсм,минеш през романо и стигнеш до брц,кажи какво искаш.

                                п.п Бсм не вземат инфо за положение на коляновия вал,поне каргаз,вега 1 и 2 и бардолини.По инжекторите определят оборотите.Това само за инфо на колегата манта,относно тапа и бсм в няколко поста по горе
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X