Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висок разход с ГИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Висок разход с ГИ

    Чакам го да захапе,та да го погна[emoji3]
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #32
      От: Висок разход с ГИ

      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Чакам го да захапе,та да го погна[emoji3]
      Абе то и аз чакам да видя как се връзва пропан-бутан и октаново число , както и що е то "предварение на газта" , ама не знам дали има практическа полза за колегата , пуснал темата .

      ... а той , майна, просто молеше някой да го насочи към добър газаджия във Филибето . Това че ГИ-то му гори два- тринаасе на сто пропан- бутан срещу девет на сто бендзин определено идва да подскаже , че газаджиите нещо не са си свършили работата . И нема нищо общо ( темата де ) с цената на газта ни в Бургаз , ни в Гоце Делчев .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #33
        От: Висок разход с ГИ

        .... само да попитам : тИоритично някъде даваха ли какво е съотношението на разход бензин / газ (пропан бутан) при ГИ в проценти ? Щот при мен е в рамките на 10 % нагоре за пропан-бутана .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          От: Висок разход с ГИ

          Не знам за какво се настървяваш Ронин, но ще те разочаровам.Не знам и какво ме питаш с това какво е заложено в газовия компютър но знам че само газовия компютър няма да ти помогне в случая с гадно гориво което имах и предвид и ще дам пример като за теб .
          Онзи ден ходих да си взема един паркетник от Дупница и минах през София.Ходих с едно Мицубиши Лансер 1999 1.3 12v което имам и е най икономичната ми кола.Макар че е инжекция е с обикновено газово Ловато от 4 години вече и - 9 градско,7 извън.Тъй като обръща на 2000об. е много пестеливо откъм бензин но като тръгвам на 1100км отиване и връщане сложих малко бензин на тръгване ей тъй за всеки случай.Нещеш ли в София се обадих на познати и всички искаха да минем да се видим и .... 70км градско и ми свърши газта. Испаднах в шок, на бензин - на равно почти без газ се чува аванса,ама яко, постоянно !!!!
          Да уточня, за да върви добре и да гори минимално, съм върнал делкото на Мицубишито ,но тогава чукаше аванс само при недостатъчно високи обороти и в баир.На това зареждане нонстоп аванс.Та я като ментори, да ме светнете какво става в този случай.Детонационния датчик полудява,компа сваля авансаи нищо сваля още и пак нищо и ...... Ами ако постоянно ти се случва на газ това ? Ако съм го виждал с очите си ? А за тези дето си слагал ТАП на инжекционите не знам какви резултати постигат но ги разбирам.
          Та това което аз мисля (аз съм строителен техник и не съм учил икономика на транспорта за да съм специалист като теб) че ще стане понеже ЕКУ-то не може да подава аванс заради показанията на детонационния ,газовия какво му остава като не може да спази картата освен да качи газовото време ? Ти как мислиш и ей ти преразхода с 20%.
          А какво става с една нова кола с променливо газоразпределение и такъв проблем ? Дали няма да ти светне като коледна елха ?
          Последно редактирано от stivemaster; 10-09-15, 22:31.
          Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

          Коментар


          • #35
            От: Висок разход с ГИ

            Мастер,работата тръгна от поста в стил видите ли ,сега ще ви оправя.
            Не съм нито най можещия нито най знаещия,далече съм от това да се настървявам зад клавиатурата,даже от трите поста,двата ме радват с няколкото бисера.
            Ще се смея с глас ако кажеш пак за аванса
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #36
              От: Висок разход с ГИ

              За да имаш самочувствието да се подиграваш, трябва да се опиташ да отговориш на елементарния въпрос съдържащ се предположението ми за това какво се случва с ЕКУ и газовия комп, ситуация която съм дал за пример .А какво си разбрал ти и дали тона ми е означавал точно това ... кво да спорим.
              В крайна сметка за мен е важно да уточним че всички знаем ,че за гориво използваме нещо, което е нестандартен отпаден продукт ,не се контролира и не се харчи и стотинка за производството му.А в темата си позволяваме да коментираме къде боклука е по голям боклук и къде е хубав боклук.
              Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

              Коментар


              • #37
                От: Висок разход с ГИ

                Мисията невъзможна. Проблема е че пропорцията на пропан-бутана не е постоянна или поне в граници в който ЕКУ -то на колите може да направи корекции. От няколко месеца през Бургас се внася грузинска много лека газ и много евтина. Проблемна е и за газовите инсталации и за автомобилните. Някой газстанции зареждаха и от нея и от друга например през доставка. Това в източната част на страната. Пловдив вероятно се зарежда от склада в Асеновград. От декларациите в бензиностанциите който съпътстват всяка доставка може да се види от къде е доставяна.
                ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                Е250 1998-продаден
                Субару Пустош

                Коментар


                • #38
                  От: Висок разход с ГИ

                  Според теб какво става когато караш с тази газ ,какво значи мисията невъзможна, я дай по подробно.
                  Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                  Коментар


                  • #39
                    От: Висок разход с ГИ

                    Първоначално публикуван от stivemaster Преглед на мнение
                    За да имаш самочувствието да се подиграваш, трябва да се опиташ да отговориш на елементарния въпрос съдържащ се предположението ми за това какво се случва с ЕКУ и газовия комп, ситуация която съм дал за пример .А какво си разбрал ти и дали тона ми е означавал точно това ... кво да спорим.
                    В крайна сметка за мен е важно да уточним че всички знаем ,че за гориво използваме нещо, което е нестандартен отпаден продукт ,не се контролира и не се харчи и стотинка за производството му.А в темата си позволяваме да коментираме къде боклука е по голям боклук и къде е хубав боклук.
                    Колега, не Сте прав, нито един от нефтопродуктите не е боклук или отпадък. Навремето Рокфелер също е изливал бензина в рЯката...
                    Виден столичен ихтиолог

                    Коментар


                    • #40
                      От: Висок разход с ГИ

                      Вчера на газстанцията на шел Казанлък не искаха да кажат от къде идва цистерната която чакаше след мен да достави газта.

                      Мастер,имам самочуствие,понеже това ми е образованието,това съм учил,гледал,държал изпити взел диплома,работил известно време същото.Продължава да му е хоби,мисли,чете,експериментира,купува настройва,прави си кабели за разни еку-та,за разни обд-та....чуди се понякога на откритията си....ма кво ли се бъркам дето не ми е работата


                      В Асеновград е най евтината газ,krismag ,кажи повече за това депо там,как стига до там,къде се съхранява
                      Последно редактирано от Roninn; 10-09-15, 23:42. Причина: Ѝ
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #41
                        От: Висок разход с ГИ

                        Добре бе Ронин аз не те иронизирам за разлика от теб и пак те питам. Зареждаш си един боклук и даваш газ .Компа дава аванс и следи МАП-а и детонационния (имам предвид ЕКУ-то не съм имал предвид газовия разбира се).Възниква обаче детонация, компютъра връща аванса ама детонацията не спира ,връща до някакъв минимален аванс и газовия комп гледа от него и от променената карта и си прави корекциите и си прави своя карта .Какво ще пише в нея,какво може той да направи ?
                        Ти си даваш газ, МАП-а показва това, ама не може да се дава аванс, кво може да променяш в картата освен инжекторното време?
                        Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                        Коментар


                        • #42
                          От: Висок разход с ГИ

                          Как да мисля какво питаш,като нито знам за конвенционална или Ги уредба става въпрос,мотора с механична инжекция ли е или карбуратор,за кой мап имаш в предвид на еку газ или бензин.
                          По това което питаш,или това което съм разбрал,става въпрос за кола инжекция(не механична) щото споменаваш еку,същевременно ти чука аванса,после споменваме предварение на кое.В общи линии си представям един облак,и въпрос на къде летим тате?
                          Това последното е от една Пловдивска реклама за колела.

                          Нека да уточним точно,спомена и нещо за променлива фаза на газоразпределението или променлива геометрия на всмукателните колектори,което пък съвсем ме бърка.Вероятно имаш в предвид първото,така познатот cvvt .Не се присмивам,радвам се когато научавам нови неща

                          Поне четири пъти препрочитам и немога да разбера,къв е тоя аванс,на искрата ли ,ако да,при детонация няма да връща а ще бута напред,тоест ще скъси времето пред гмт именно за да избегне детонация.Детонация се появява по няколко причини,при работа на двигател с етанол примерно какъвто не е твоя случай,при ранно подаване на искра травиално,неправилна горивна смес която в идеалния случай ланди=1 ,ланди=0.9 бедна,ланди =1.1 богата
                          Детонации могат да се получат от разлика в пробивното напрежение между електродите,което пък е тясно свързано с коефицента ланди.Примерно бедна смес,по голямо пробивно напрежение,по стръмен фронт на горене и т.н
                          Дотук развивам теория като налучквам къв е аванса,и какво е предварение
                          Последно редактирано от Roninn; 11-09-15, 00:47.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #43
                            От: Висок разход с ГИ

                            В този филм на ужасите има много моменти на излязъл от параметри мотор. (Или цитирани симптоми от различни такива).И намери му специалист по настройките после.
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Висок разход с ГИ

                              Събуждам се преглеждам тапаталка.. и гледам неква война тука.

                              Викам да дам и мойте 2 ст.

                              Първо да се разберем какво пердставлява газовия компютър (ЕКУ-то на ГИ) и какво прави то.
                              Като цяло от масовите ЕКУ-то такива със вграден ТАП (или аванс процесор или със възможност за промяна на ъгъла на запалването) са няколко модела на БРЦ и един на романо, и те се ползват основно при метановите инжекциони.
                              Може и да съм изпуснал някой но в 97% от нещата е така.
                              Като цяло Газовия комп има една единствена работа, да напасне бавните и линейни газови дюзи с бензиновите такива, така че бензиновото ЕКУ да не подозира за тяхното съществуване и да си работи както трябва.
                              От тука следват няколко съществени момента. Газовия Комп само мултиплицира (в масовия случай с +) бензиновите инжекторни времена на база една 3Д карта или две 2Д и няколко 2Д карти за корекции по температура и налягане (в някои ГИ даже и реално не работят последните две карти а само се показват да са щастливи ползвателите).
                              Бензиновия комп за съответния режим на двигателя решава че му трябва примерно някакво количество гориво и дава съответното инжекторно време газовия комп го "вижда" и спрямо това време и вътрешните му таблици (прилежно настроени от "газаджията") дава съответното инжекторно време на газовите дюзи, ако всичко е наред бензиновия комп не се усеща и всички сме щастливи.
                              За да се усети бензиновия комп че нещо не е наред той има няколко начина (зависи от кое поколение е) приемаме че говорим за малко по съвременни след 2000г (модели) екута. Единия начин и най-масовия е чрез Ламбда сондата. тя мери осатъчно количество кислород в изгорелите газове и дава информация на ЕКУ-то за горивния процес. По старите ЕКУ-та са със "нормални" сензори (1-4 кабела за масовия потребител) които имат тясна (почти) ключова крива на измерването с голям и стръмен преход около стехеометрията 14,7:1 (кг въздух към кг гориво). По новите са със "широколентови сонди" които работят линейно и вече позволяват на ЕКУ-то да знае ТОЧНО КОЛКО БЕДНА Е И ТОЧНО КОЛКО БОГАТА Е горивната смес. До тук добре НО стехиометрията на ЛПГ-то в идеалния случай е 15,1-15,4:1 и вече имаме проблем едно, и ако "газаджията" не следи корекциите на бензиновия компютър при настройкта на ЛПГ-то нещата стават забавни. Някаде тук трябва да уточним че бензиновите ЕКУ-та се "адаптират" към средата (износване на елементи и разлики в горивата) за тази адаптация има няколко стойности обобщаваме ги в две (повече са но за по лесно) едната е дълготрайна корекция (или Лонгтрим) другата е краткотрайна или моментна (шорттрим). в масовия случай тези корекции са до +-25%. ако някоя премине тези % екуто решава че има проблем и може да светне елхата. при добре настроено ГИ тримовете/корекциите остават същите като на бензин.

                              Относно аванса (или ъгъла на запалване) ако изходим от това че пропанбутана е с по-високо октаново число (което не е много вярно) то ни трябва малко повече аванс (или предварение още познато като ъгъл на запалване преди горна мъртва точка), колко точно зависи от конкретния двигател. В сависимост от газоразпределението от формата на горивната камера от диаметъра и вида на буталото всеки двигател работи с различни аванси. Обобщено (особенно грешно е, но дава идея на масовата публика за какво става на въпрос) двигателите с два калпана и странни горивни камери като кострукция от 30-те години имат нужда от повече аванс съвременните двигатели с 4 и повече клапани и правилно оформени горивни камери имат нужда от по-малко аванс ( около двапъти е разликата). при ранните ЕКУ-та има няколко таблици за аванс и те са фиксирани за различни горива, някои производители програмират запалителните карти спрямо пазара където продават и неговите горива други оставят възможност за избор спрямо горивото. След разучаване на навиците на инЖинерите през тези години се наблюдава следното нещо, генерализирано на двукалпанни двигатели при преминаване от 91-95 3 градуса повече от 95-98 пак около три градуса. за многоклапанните тези сойности са около 1,5 градуса.
                              При съвременните ЕКУ-та нещата са малко видоизменени те се обучават със всяко палене на избран цилиндър при запалване правят цикъл на увеличаване на аванса докато не "чуят" детонационния датчик и на база тази стойност нанасят корекцията на авансовата таблица.
                              Точно за това новите еку-та са толерантни към всякакви горива и се адаптират сравнително успешно.

                              Сега искам да знам КОГА ще чуем да "чука" аванс на пропан бутан при нормална настройка след като имаме запас от около 2 градуса? друг вариант за чукане на аванс е обедняване на сместа но тогава сме изтаванили всички възможност на бензиновия комп и той светва като коледна елха.

                              Само да отбележя че метана е друга бира на него му трябва ПОНЕ 5-7 градуса повече аванс за нормална работа на двигателя.

                              От всичко казано до тук просто искам да отбележа че "ГАЗАДЖИЯТА" е най-важния фактор, и ако този байчо до скоро е мятал обикновенни уредби на карбураторни двигатели ей така на ухо, то той със голям успех може да не осъзнае какво става във един съвременен двигател.
                              Ако е просто "гайкаджия" решил да изкарва пари от модата отново ситуацията е същата.
                              Или както се казва "и аз го мога и тате го може ама козата си сака ......."

                              Та така колеги моля не обвинявайте "газта" трябва да сте заредили само бутан да не се справи съвременната електроника със ситуацията ако е настроена както трябва.

                              И преди да някой да ме нападне ще му дам бонус колите след 2009(10)-та със Евро емнайсе..... повярвайте ми се газифицират САМО със газови екута които могат да насмогнат на корекциите, в масовия случай вече говорим за корекции цилиндър по цилиндър със следене кога и при какви условия пробива искрата и по това се следи за правилния горивен процес, тогава вече забравяте за екута с ОБД функция (в масовия евтин вариант просто трият грешки и нулират адаптацията на определени цикли, но не нанасят корекции).

                              В момента Евро4 колите се газифицират лесно (ако газаджията е мислеш нормален индивид) Евро 5 - възможно със някои условности, за Евро 6 - нямам наблюдения.

                              И монтаж на ГИ за един ден НЯМА. еле пък читав.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Висок разход с ГИ

                                Manta браво човек, истински компетентно мнение, долу горе това исках да кажа, но не разполагам с твоята ерудиция за да се изразя така подробно и изчерпателно.В момента обикалям и изслушвам офертите на нагли газчии и не искам да бъркам за пореден път, но не съм срещнал все още и на 10% от твоето подготвен такъв. В най общи линии разбрах, че има газови компове с OBD/CAN комуникация , които имат ТАП и на моята кола е препоръчително да се сложи такъв, но отговор кои са тези инжекциони ..... греда, не знаем но скъпите имат .... .Ужким Заволи и БРЦ имали, но аз на такива хора не вярвам вече. Ще съм благодарен ако предложите решение, возилото е Маверик 2, 2005г, 2.3 Зетек, ръчка.
                                А по темата и начина по който дискутираме темата,начин който аз нарекох куртоазия,зашото не исках направи да кажа словоблудство - след като всички отдавна знаем новината от вчера - "в бензина ни има и .... бензин,макар и 30%" как определяте смисъла от дискусията ?
                                Последно редактирано от stivemaster; 11-09-15, 21:32. Причина: допълнение
                                Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X