От: Висок разход с ГИ
Чакам го да захапе,та да го погна[emoji3]
Чакам го да захапе,та да го погна[emoji3]
имат нужда от повече аванс съвременните двигатели с 4 и повече клапани и правилно оформени горивни камери имат нужда от по-малко аванс ( около двапъти е разликата). при ранните ЕКУ-та има няколко таблици за аванс и те са фиксирани за различни горива, някои производители програмират запалителните карти спрямо пазара където продават и неговите горива други оставят възможност за избор спрямо горивото. След разучаване на навиците на инЖинерите през тези години се наблюдава следното нещо, генерализирано на двукалпанни двигатели при преминаване от 91-95 3 градуса повече от 95-98 пак около три градуса. за многоклапанните тези сойности са около 1,5 градуса.
на избран цилиндър при запалване правят цикъл на увеличаване на аванса докато не "чуят" детонационния датчик и на база тази стойност нанасят корекцията на авансовата таблица.
и нулират адаптацията на определени цикли, но не нанасят корекции).В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар