Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

    Здравейте колеги имам МБ Е 200 136к.с. 1995год./W210/ бензин/газ. Скоро имах проблем с загуба на антифриз, оказа се крива главата - надуване, изравняване и смяна на гарнитура, всичко беше наред, но няколко дни след ремонта скъса разпределит.вал и изкриви двата изпуск.клапана на 4-ти цилиндър.Оказа се че е от пренатегната верига /неправилен монтаж на оптегача/, както и да е нов разпр.вал, нови клапани /двата криви/, нова гарнитура, демонтаж и монтаж и всичко е ок. Но на бензин е добре /даже по-добре от преди/, а на газ - нормално пали на бенз. при студен дв. на около 40с. прехвърля на газ на малки обороти добре, но при подаване на газ двигатяла тресе, като че ли се дави и трудно се изчиства, това при всяко подаване на газ. По време на движение имам чувството, че работи на три цилиндъра, при връщане на газта почти всеки път гърми в аспуха. Отидох при газаджия закачи я и едната бобина точно тогава здаде багажа, смених я с нова /другата я смених преди няколоко месеца/, проблема остана, тестове, настройки, подмяна на газ.рейка с нова - няма ефект. Последно сменях свещи бях с "ДЕНСО" на около 10000км, сложих нови "НЖК", смених ги с "БОШ", няма разлика. Да отбележа ,че проблема се яви при второто отваряне на главата. Майсторите ми казаха , че при събирането неволно са разменили маркучите на мап сензора - на вакума са сложили високото налягане и обратно, но след като влязла в авариен р-м и се прехвърлила сама на бензин, когато я палели за проба, ги върнали по местата. Днес след като я човърках няколко часа и пак нищо не открих. Подкарвайки я така прекъсваща я понастъпих и при около 4500об. изведнъж се оправи, но за няколко секунди, тогава видях , че свети оранжев. лампа на бензина, зелените за газта светят/пълна ми е бутилката/и другата зелена, че работи на газ мига /говоря за ключето/, пробвах втори път пак така, но третия - понатиснах повече газта и сама се прехвърли на бензин. При газаджията единствената грешка която показа че не работи газовия клапан /доколкото разбрах преди изпарителя/. Въпроса ми към знаещите и можещите - къде да търся проблема, че вече някой "майстор" ще пострада. Благодаря предварително на отзовалите се за помощ!

  • #2
    От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

    Гърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Гърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?
      От гр.Нова Загора съм.След писаното от мен по горе отидох при диагностици /ходил съм няколко пъти при тях и винаги са намирали болката й -бобина, не затегнат щуцер газ.дюза на колектора,смучеше въздух,ламд.сонда/закачиха я и изчистиха грешките -дебитомер, казаха че вероятно от откачането на буксата са но няма проблем с него. Провериха свещите дали отговарят по параметри и огледаха всяка по отделно относно обгарянето им.Бяха еднакви -нямаше опушени. Мнението им беше, че с тоците и работата на бензин всичко е наред.Единствено ми заостриха вниманието към новата бобина която смених TOPRAN че за сумата за която съм я купил 35лв. може да е менте, и да бърка нещо при работата на газ. Въпреки че не показва нищо при четене. От там отидох при мой приятел, който има авто морга и той ми даде бобини на МБ от негов автомобил който е бил на газ и е нямал проблеми. Пробвах сменях, заменях, резултата същия. Вчера в гр.Сливен при известен майстор - представител на заволи и др. започна със снемане и почистване на изпарител, проверка и калибровка на дюзи, подмени компа на заволи с романо, настройки, диаграми пак същото положение. Забелязах, че когато извадя маркучето от металното обло нещо до първи цилиндар на бенз.рейка /май вакум регулатор се казва/работата на двигателя не се променя, а също и при форсиране фаровете ми се движат на горе /надолу. По точно при газ падат надолу, като отпусна педала - нагоре и като я огасям пак надолу. Това го прави независимо в какво положение е ключа за реглажа им. като най се усеща когато са вдигнати. Незнам това дали има отношение по моя проблем.Ами това е за сега.

      Коментар


      • #4
        От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

        Здравей колега, не съм специалист - споделям личен опит. Имах подобен проблем с един форд пак 136 коня, но това едва ли е от значение. Газов ги брц.
        Та бая ходене по мъките беше, оказа се дефектна свещ (нова на 1000км.) Личеше си как е минавала искрата отвън по свщта. Пооправи се но пък гореше много. Пак ходене по мъките уж всичко нормално, ноо градско в софия 25+, та накрая смених и термостата най самосиндикално и колата заспа.
        Та мисълта ми е пробвай с термостат, ако и да ти показва нормална температура на таблото.

        Коментар


        • #5
          От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Гърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?
          От гр.Нова Загора съм.След писаното от мен по горе отидох при диагностици /ходил съм няколко пъти при тях и винаги са намирали болката й -бобина, не затегнат щуцер газ.дюза на колектора,смучеше въздух,ламд.сонда/закачиха я и изчистиха грешките -дебитомер, казаха че вероятно от откачането на буксата са но няма проблем с него. Провериха свещите дали отговарят по параметри и огледаха всяка по отделно относно обгарянето им.Бяха еднакви -нямаше опушени. Мнението им беше, че с тоците и работата на бензин всичко е наред.Единствено ми заостриха вниманието към новата бобина която смених TOPRAN че за сумата за която съм я купил 35лв. може да е менте, и да бърка нещо при работата на газ. Въпреки че не показва нищо при четене. От там отидох при мой приятел, който има авто морга и той ми даде бобини на МБ от негов автомобил който е бил на газ и е нямал проблеми. Пробвах сменях, заменях, резултата същия. Вчера в гр.Сливен при известен майстор - представител на заволи и др. започна със снемане и почистване на изпарител, проверка и калибровка на дюзи, подмени компа на заволи с романо, настройки, диаграми пак същото положение. Забелязах, че когато извадя маркучето от металното обло нещо до първи цилиндар на бенз.рейка /май вакум регулатор се казва/работата на двигателя не се променя, а също и при форсиране фаровете ми се движат на горе /надолу. По точно при газ падат надолу, като отпусна педала - нагоре и като я огасям пак надолу. Това го прави независимо в какво положение е ключа за реглажа им. като най се усеща когато са вдигнати. Незнам това дали има отношение по моя проблем.Ами това е за сега.

          Коментар


          • #6
            От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1

            Първоначално публикуван от xapubg Преглед на мнение
            Здравей колега, не съм специалист - споделям личен опит. Имах подобен проблем с един форд пак 136 коня, но това едва ли е от значение. Газов ги брц.
            Та бая ходене по мъките беше, оказа се дефектна свещ (нова на 1000км.) Личеше си как е минавала искрата отвън по свщта. Пооправи се но пък гореше много. Пак ходене по мъките уж всичко нормално, ноо градско в софия 25+, та накрая смених и термостата най самосиндикално и колата заспа.
            Та мисълта ми е пробвай с термостат, ако и да ти показва нормална температура на таблото.
            Благодаря за инфото колега ,но на какво го отдаваш при смяната на термостата да се оправи.В смисъл как може да влияе на газта.Моя нормално си загрява бързо, термостата затваря и отваря установил съм го с пипане на маркучите.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X