Здравейте колеги имам МБ Е 200 136к.с. 1995год./W210/ бензин/газ. Скоро имах проблем с загуба на антифриз, оказа се крива главата - надуване, изравняване и смяна на гарнитура, всичко беше наред, но няколко дни след ремонта скъса разпределит.вал и изкриви двата изпуск.клапана на 4-ти цилиндър.Оказа се че е от пренатегната верига /неправилен монтаж на оптегача/, както и да е нов разпр.вал, нови клапани /двата криви/, нова гарнитура, демонтаж и монтаж и всичко е ок. Но на бензин е добре /даже по-добре от преди/, а на газ - нормално пали на бенз. при студен дв. на около 40с. прехвърля на газ на малки обороти добре, но при подаване на газ двигатяла тресе, като че ли се дави и трудно се изчиства, това при всяко подаване на газ. По време на движение имам чувството, че работи на три цилиндъра, при връщане на газта почти всеки път гърми в аспуха. Отидох при газаджия закачи я и едната бобина точно тогава здаде багажа, смених я с нова /другата я смених преди няколоко месеца/, проблема остана, тестове, настройки, подмяна на газ.рейка с нова - няма ефект. Последно сменях свещи бях с "ДЕНСО" на около 10000км, сложих нови "НЖК", смених ги с "БОШ", няма разлика. Да отбележа ,че проблема се яви при второто отваряне на главата. Майсторите ми казаха , че при събирането неволно са разменили маркучите на мап сензора - на вакума са сложили високото налягане и обратно, но след като влязла в авариен р-м и се прехвърлила сама на бензин, когато я палели за проба, ги върнали по местата. Днес след като я човърках няколко часа и пак нищо не открих. Подкарвайки я така прекъсваща я понастъпих и при около 4500об. изведнъж се оправи, но за няколко секунди, тогава видях , че свети оранжев. лампа на бензина, зелените за газта светят/пълна ми е бутилката/и другата зелена, че работи на газ мига /говоря за ключето/, пробвах втори път пак така, но третия - понатиснах повече газта и сама се прехвърли на бензин. При газаджията единствената грешка която показа че не работи газовия клапан /доколкото разбрах преди изпарителя/. Въпроса ми към знаещите и можещите - къде да търся проблема, че вече някой "майстор" ще пострада. Благодаря предварително на отзовалите се за помощ!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
Свий
X
-
От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
Гърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
-
От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
От гр.Нова Загора съм.След писаното от мен по горе отидох при диагностици /ходил съм няколко пъти при тях и винаги са намирали болката й -бобина, не затегнат щуцер газ.дюза на колектора,смучеше въздух,ламд.сонда/закачиха я и изчистиха грешките -дебитомер, казаха че вероятно от откачането на буксата са но няма проблем с него. Провериха свещите дали отговарят по параметри и огледаха всяка по отделно относно обгарянето им.Бяха еднакви -нямаше опушени. Мнението им беше, че с тоците и работата на бензин всичко е наред.Единствено ми заостриха вниманието към новата бобина която смених TOPRAN че за сумата за която съм я купил 35лв. може да е менте, и да бърка нещо при работата на газ. Въпреки че не показва нищо при четене. От там отидох при мой приятел, който има авто морга и той ми даде бобини на МБ от негов автомобил който е бил на газ и е нямал проблеми. Пробвах сменях, заменях, резултата същия. Вчера в гр.Сливен при известен майстор - представител на заволи и др. започна със снемане и почистване на изпарител, проверка и калибровка на дюзи, подмени компа на заволи с романо, настройки, диаграми пак същото положение. Забелязах, че когато извадя маркучето от металното обло нещо до първи цилиндар на бенз.рейка /май вакум регулатор се казва/работата на двигателя не се променя, а също и при форсиране фаровете ми се движат на горе /надолу. По точно при газ падат надолу, като отпусна педала - нагоре и като я огасям пак надолу. Това го прави независимо в какво положение е ключа за реглажа им. като най се усеща когато са вдигнати. Незнам това дали има отношение по моя проблем.Ами това е за сега.Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеГърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
Здравей колега, не съм специалист - споделям личен опит. Имах подобен проблем с един форд пак 136 коня, но това едва ли е от значение. Газов ги брц.
Та бая ходене по мъките беше, оказа се дефектна свещ (нова на 1000км.) Личеше си как е минавала искрата отвън по свщта. Пооправи се но пък гореше много. Пак ходене по мъките уж всичко нормално, ноо градско в софия 25+, та накрая смених и термостата най самосиндикално и колата заспа.
Та мисълта ми е пробвай с термостат, ако и да ти показва нормална температура на таблото.
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
От гр.Нова Загора съм.След писаното от мен по горе отидох при диагностици /ходил съм няколко пъти при тях и винаги са намирали болката й -бобина, не затегнат щуцер газ.дюза на колектора,смучеше въздух,ламд.сонда/закачиха я и изчистиха грешките -дебитомер, казаха че вероятно от откачането на буксата са но няма проблем с него. Провериха свещите дали отговарят по параметри и огледаха всяка по отделно относно обгарянето им.Бяха еднакви -нямаше опушени. Мнението им беше, че с тоците и работата на бензин всичко е наред.Единствено ми заостриха вниманието към новата бобина която смених TOPRAN че за сумата за която съм я купил 35лв. може да е менте, и да бърка нещо при работата на газ. Въпреки че не показва нищо при четене. От там отидох при мой приятел, който има авто морга и той ми даде бобини на МБ от негов автомобил който е бил на газ и е нямал проблеми. Пробвах сменях, заменях, резултата същия. Вчера в гр.Сливен при известен майстор - представител на заволи и др. започна със снемане и почистване на изпарител, проверка и калибровка на дюзи, подмени компа на заволи с романо, настройки, диаграми пак същото положение. Забелязах, че когато извадя маркучето от металното обло нещо до първи цилиндар на бенз.рейка /май вакум регулатор се казва/работата на двигателя не се променя, а също и при форсиране фаровете ми се движат на горе /надолу. По точно при газ падат надолу, като отпусна педала - нагоре и като я огасям пак надолу. Това го прави независимо в какво положение е ключа за реглажа им. като най се усеща когато са вдигнати. Незнам това дали има отношение по моя проблем.Ами това е за сега.Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеГърмежите в ауспуха са поради наличие на неизгорели газове.Причините могат да бъдат:лошо/недобро запалване/изгаряне в някой от цилиндрите(свещ,кабел,бубина,комп),работа на повече от едно гориво(горивен клапан,развалена/блокирала дюза,комп).Четохте ли самата кола?Че МБ-тата имат навика да си казват какво ги боли.От къде си?
Коментар
-
От: ПРОБЛЕМ С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН "ЗАВОЛИ" 1
Благодаря за инфото колега ,но на какво го отдаваш при смяната на термостата да се оправи.В смисъл как може да влияе на газта.Моя нормално си загрява бързо, термостата затваря и отваря установил съм го с пипане на маркучите.Първоначално публикуван от xapubg Преглед на мнениеЗдравей колега, не съм специалист - споделям личен опит. Имах подобен проблем с един форд пак 136 коня, но това едва ли е от значение. Газов ги брц.
Та бая ходене по мъките беше, оказа се дефектна свещ (нова на 1000км.) Личеше си как е минавала искрата отвън по свщта. Пооправи се но пък гореше много. Пак ходене по мъките уж всичко нормално, ноо градско в софия 25+, та накрая смених и термостата най самосиндикално и колата заспа.
Та мисълта ми е пробвай с термостат, ако и да ти показва нормална температура на таблото.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар