Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газгенераторна уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Газгенераторна уредба

    Препрочетох последните постове на темата. Нещо ми бе убягнало. Каква бе идеята на въпросния вентилатор? В оригиналните уредби вентилатора е за създаване на въздушен поток с цел разпалване на горивото и се ползва до запалване на двигателя. След като запали всмукването създадено от буталата изпълнява тази функция.
    Нали не искаме да компресираме горивовъздушна смес?.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #62
      От: Газгенераторна уредба

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      ...В оригиналните уредби вентилатора е за създаване на въздушен поток с цел разпалване на горивото и се ползва до запалване на двигателя. След като запали всмукването създадено от буталата изпълнява тази функция...
      Съвсем вярно. Двигателя обаче още го няма и нещо трябва да замени неговото всмукващо действие. Досега работих с нагнетателен вентилатор, което освен че се оказа неподходящо, също така е и опасно от изтичане на газ през неуплътнени части.
      На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
      "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

      Коментар


      • #63
        От: Газгенераторна уредба

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        ...Трябва да търсиш турбо с водна риза на оста, чрез която да го охлаждаш, но тогава пък ще е кът мястото за лагер. Освен това, работейки в много по-ниски от номиналните налягания, турбината ще има и много малък дебит и предполагам, че се наложи да търсиш такава от голям камион, за да постигнеш дебита.
        Благодаря, ето затова питам. Иначе откъде ще науча, че има и турбини с водна риза на оста. Една да ми падне, ще намеря начин да я преработя за лагерно тяло. Сега ако някой каже и от каква машина може да се свали подобна турбина, теоретично работата ще се е придвижила крачка напред.
        На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
        "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

        Коментар


        • #64
          От: Газгенераторна уредба

          Може ли да ми кажеш с какво мислиш да я въртиш?

          Коментар


          • #65
            От: Газгенераторна уредба

            Асинхронен трифазен мотор, 3000 об/мин, 0.37 kw. Ако оборотите не стигат, имам честотен инвертор с повишаване до 200 Hz, което, ако стигне въртящия момент на вала, теоретично дава 11 000 об/мин. Лагерите на мотора ще заминат бързо, но за целите на експеримента все ще издържат, може и да се сменят при нужда. По-скоро ме притеснава връзката между двата вала при подобни обороти. Надявам се трите хиляди да са достатъчни.
            На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
            "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

            Коментар


            • #66
              От: Газгенераторна уредба

              Първоначално публикуван от ag ro Преглед на мнение
              Асинхронен трифазен мотор, 3000 об/мин, 0.37 kw..
              Taка, 370W, като сложиш и загубите в честотния регулатор ще станат 500. Освен това трудностите по преработката и куплирането на валовете, а и излагането на жега на мотора, все неудобства. Ще подхвърля идейка - турбокомпресорът остава цял и така както използваш наобратно горещата страна за да създава поток газове, можеш да използваш наопаки и студената - тя да върти оста. Подаваш в страничния отвор маркуч от нагнетателната част на прахосмукачка и с нейния си регулатор на обороти настройваш необходимата ти струя към турбината. И си правиш експеримента без стругове и фрези. Все ще измислиш нещо за мазането на вала на турбото.

              Коментар


              • #67
                От: Газгенераторна уредба

                Даа.. Ама трябва да го каже някой друг, за да се замисля по предложената идея. Иначе, това най-напред ми мина през главата и го отхвърлих на секундата, не знам защо, даже без да се замисля. Може би защото още не бях се запънал на проблемите, които сега чепкам. Мазането ще го оправя, ако трябва, ще имитирам оригинална мазилна уредба, барабар с охладителя. Въздушна струя за кулера на маслото ще си взема от задвижващия вентилатор /прахосмукачката я забравяме, вентилатори имам достатъчно, както се вижда на клиповете/. Като начало - имам турбо от VW 1.9 TDI 116 Hp, отработило си е неговото вече, сега ще стане за пробите. Благодаря за идеята.
                На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                Коментар


                • #68
                  От: Газгенераторна уредба

                  Утрото е по-мъдро от вечерта. На свежа глава други сметки и идват. С прахосмукачката или друг малък класически вентилатор ефект от турбото наобратно по-скоро няма да се получи, поне по сметки. Макар че навремето един приятел от ВМЕИ казваше, че като сметне по правилата за редуктори скоростната кутия на ладата, излиза, че кутията трябва да тежи около тон и половина. С електрически чарджър обаче ще стане, но не съм виждал подобно нещо да се търкаля току така по моргите.
                  На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                  "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                  Коментар


                  • #69
                    От: Газгенераторна уредба

                    Първоначално публикуван от ag ro Преглед на мнение
                    С прахосмукачката или друг малък класически вентилатор ефект от турбото наобратно по-скоро няма да се получи, поне по сметки. .
                    Не подценявай уреда, нито е малък, нито класически Това е двустъпален центробежен компресор, който дава налягане до половин бар и сериозен дебит. Без сметки ти гарантирам, че голфовото турбо ще литне от нея. Нищо не ти коства да пробваш, нямаш никакви сложни механични преработки за целта.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Газгенераторна уредба

                      За прахосмукачката забравям, че има торба и филтър, които свалят видимия напор. Утре ще пробвам как е "без спирачки". Притеснявам се, че не е предназначена за продължителна работа и може да купувам спешно нова, преди да стане семеен скандал.
                      На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                      "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                      Коментар


                      • #71
                        От: Газгенераторна уредба

                        Привет на интересуващите се от темата. За по-лесна реализация на мазането на включеното наобратно "турбо" въпроса ми е: ще намеря ли лесно електрическа маслена автомобилна помпа по автоморгите? Ако такива помпи не съществуват, или са екзотика някаква, дали ел. помпа за дизелова отоплителна печка няма да свърши работа? Знам, че вискозитета на нафтата и маслото са различни, но не знам доколко решаващо ще се окаже.
                        На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                        "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                        Коментар


                        • #72
                          От: Газгенераторна уредба

                          Трябва да имаш предвид, че имат различен необходим дебит масло. Тези, които имат водно охлаждане са с по-малък, а тези без водна риза са с по-голям, защото маслото още и охлажда вала на турбото.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Газгенераторна уредба

                            Първоначално публикуван от ag ro Преглед на мнение
                            Привет на интересуващите се от темата. За по-лесна реализация на мазането на включеното наобратно "турбо" въпроса ми е: ще намеря ли лесно електрическа маслена автомобилна помпа по автоморгите? Ако такива помпи не съществуват, или са екзотика някаква, дали ел. помпа за дизелова отоплителна печка няма да свърши работа? Знам, че вискозитета на нафтата и маслото са различни, но не знам доколко решаващо ще се окаже.
                            Не и не. Сори.
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • #74
                              От: Газгенераторна уредба

                              Значи - зъбна помпа, ел.двигател, изчисления за дебит при 3 бара налягане, преливно-предпазен клапан, ел.инсталация и т.н. Лошо няма, ама си е врътня. Някой да знае колко е дебита през лагерния възел на "голфово" турбо?
                              На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                              "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                              Коментар


                              • #75
                                От: Газгенераторна уредба

                                2 мм ,4 бара-в сметките съм зле.
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X