Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Български инжекцион (газов)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

    Благодаря за тел. номер. Днес ще го потърся(Чарли), да се чуем и да видим какво ще каже.
    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
    Времето е ценно, само ако не бързаш.
    0889623098

    Коментар


    • #47
      До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

      Още веднъж благодаря. Свързах се с човека, получих необходимата информация, коригирах по неговите данни и ще чакам резултатите(поне 1-2 зареждания)
      Приятели не се печелят - губят се завинаги.
      УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
      Времето е ценно, само ако не бързаш.
      0889623098

      Коментар


      • #48
        До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

        Минаха повече от 1-2 зареждания и резултатът е следния: разходът намаля с около 1 литър / 100 км и динамиката леко се подобри. Но държа да отбележа, че има минимална разлика при почти всяко зареждане. Усеща се качеството на газта. Смятам че е от това, понеже карам по един и същ маршрут по няколко пъти на ден.
        Приятели не се печелят - губят се завинаги.
        УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
        Времето е ценно, само ако не бързаш.
        0889623098

        Коментар


        • #49
          До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

          Колега колкото и да я настройваш, недей да очакваш чудеса, тези мотори си харчат сериозно, разлика от един литър при разход от над 20 на 100 км. може да се отдаде на случайността, а подобреното вървене е следствие на психологическата ти нагласа и очакване да подобриш нещо.
          Трябва да знаеш че при газовият инжекцион, бензиновия комп регулира горивото докато караш на газ, постоянно поддържа нормална горивна смеси не остава нищо излишно да излезе през ауспуха, вероятността да имаш преразход е само ако си надул горивото във високите, да ама като си я тествал си я карал кротко, а при кротко каране вероятността да имаш преразход е никаква.


          По цял ден професионално настройвам ГИ, ако можеше бих си настроил моя 4RUNNER да харчи под 20 в града, да ама не става, защото тя и на бензин си ги лапа 18-20 литра градско, дори като го карам като нервно болен си стига до 30 литра, и то при положение че нямам нито грам преобогатено гориво в ауспуха, ламбда сондата показва идеално гориво във всички натоварвания през целия пробег.

          А тези кабели за настройка, разбира се че може да се направи, но не очаквай чудеса, джипа си е скъпо удоволствие, постоянно трябва да го зареждам с гориво, карам го само през зимата, а като искам икономия си взимам леката кола, тя направо нищо не харчи, забравям кога зареждам.

          Коментар


          • #50
            До: Български инжекцион (газов)

            Държа да отбележа, че си пазя касовите бележки от зарежданията поне от лятото насам, както и отбелязвам изминатите километри. Разлика има. Да не говорим пък за първоначалните настройки - под 35/100 не слизаше, а двата катализатора светеха, като плочите на газова печка.

            П.П. колега "eurogas" регистрирай се във форума, че така по-лесно ще се обсъждат някои проблеми.
            Приятели не се печелят - губят се завинаги.
            УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
            Времето е ценно, само ако не бързаш.
            0889623098

            Коментар


            • #51
              До: Български инжекцион (газов)

              Първоначално публикуван от ivotosod Преглед на мнение
              Държа да отбележа, че си пазя касовите бележки от зарежданията поне от лятото насам, както и отбелязвам изминатите километри. Разлика има. Да не говорим пък за първоначалните настройки - под 35/100 не слизаше, а двата катализатора светеха, като плочите на газова печка.

              П.П. колега "eurogas" регистрирай се във форума, че така по-лесно ще се обсъждат някои проблеми.
              eurogas се регистрира, но беше отрегистриран служебно. Очакваме го с ново име, което да не му е фирмата.

              Коментар


              • #52
                До: Български инжекцион (газов)

                Миналата година сложих и аз Бардолини на АВС 2,6 мотор. До тук имам 40хил.км. на газ и нямам оплаквания с изключение на един "бъг", който и до сега си стои. Като се кача на магистрала и поддържам по продължително време по-висока постоянна скорост (около 150-180км/ч. на моменти до 200 но за малко) в един момент колата забива нос и се получава някакъв гаден ефект и не ще да вдигне повече от 2хил. оборота. Държи ниски обороти но неможе да се форсира изобщо. Превключвам на бензин и всичко си е ОК, но мина ли на газ не ще да върви, докато не загася двигателя и не го стартирам наново. Това може да се случи 3 пъти за 20 минути, аможе и да не се случи изобщо. Но е доста досадно.
                Ако някой има представа на какво се дължи и може ли да се отстрани този проблем.
                Ако някой може да ми даде схемата за кабела ще съм благодарен. Аз намерих една но е за СОМ порт, иска ми се да е за USB, че са им много скъпи кабелите на БСМ.
                [I][COLOR=red]Шаренията по колата е обратно пропорционална на дължината на кренвирша на шофьора.:wink:[/COLOR][/I]

                Коментар


                • #53
                  До: Български инжекцион (газов)

                  Така, както разказваш, може да е софтуерен бъг, смръзнал изпарител, подгънати тръбици и какво ли още не. Попита ли хората, които я поставиха?

                  Коментар


                  • #54
                    До: Български инжекцион (газов)

                    Ходих 5 пъти при "майстора" с прякор летеца в Ловеч да я донастрива и оглежда, ходих и в един сервиз във Варна като бях там една командировка. Няма промяна. Със сигурност не замръзва изпарителя и няма прегънати тръби, сменаям редовно и двата филтъра за газта.
                    Друго нещо много интересно е, че като потдържам средна скорост 150-160км/ч разхода ми на газ е 12л./100км. и като карам с 80-90км/ч пак разхода ми на газ е 12л./100км.
                    Някой може ли да ми прати схемата на кабела че тук в Плевен ми искат 60лв. за него на E-mail: kapitango@mail.bg
                    [I][COLOR=red]Шаренията по колата е обратно пропорционална на дължината на кренвирша на шофьора.:wink:[/COLOR][/I]

                    Коментар


                    • #55
                      До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

                      Първоначално публикуван от ctefan Преглед на мнение
                      42 лева без доставката
                      дай ми малко инфо на имейла mvvrace@abv.bg , откъде да си го взема този кабел , или как да си го направя , ако го имаш да и го купя от теб направо ? струвал 200 лева което е смешно, а на всичкото отгоре не можело и да си го купя. Понеже не живея ш БГ бих искал да го имам под ръка със софтуера и драйверите които са ми нужни , поне да мога да бутна нещо ако се прецака

                      Коментар


                      • #56
                        До: БЪЛГАРСКИ ИНЖЕКЦИОН (ГАЗОВ)

                        Първоначално публикуван от ctefan Преглед на мнение
                        42 лева без доставката
                        Това е кабела за бардолини нали?
                        На тази цена и аз би си взел един, че все не могат да ми я настроят както трябва.
                        [I][COLOR=red]Шаренията по колата е обратно пропорционална на дължината на кренвирша на шофьора.:wink:[/COLOR][/I]

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X