Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГИ за V8

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ГИ за V8

    Няма много информация в нета за газифициране на осмаци, а и доста се спекулира с цените, та рекох да пусна една тема. Спрял съм се на Фобос 1 за компютър, кабели и разни датчици. Рейки на Rail, модел Horizon. Обаче изпарител за над 240 има само един на пазара, Magic. Принципно бил супер, става до 250 кс ако му се пробие втори отвор, но нещо не ми допада. Някои слагат по 2 изпарителя, което аз не искам. Намерих Томасето /Антарктик/, като тук предлагат само до 240 кс, но модел за 380:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4790a75799fe8101cbc913e7b19f1b52.jpg
Прегледи:1
Размер:30.8 КБ
ID:6002091

    , което ще покрие моите 280 и KME Gold 360 кс:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27078e60aee9ee242fef4c3d466d6592.jpg
Прегледи:1
Размер:33.2 КБ
ID:6002090

    КME-то е по-скъпо и не намирам много отзиви за него, но е с 2 изхода за изпарена фаза и някак повече ми допада. Томасето би следвало да работи с Фобос-а, нищо че е по-голямо, но за KME не знам. Хората от фобос не са много в час, трябва да говоря с монтажниците, щото мацката на телефона така и така тях пита за всичко. Ако някой може да сподели нещо за тези два изпарителя ще съм много благодарен.

    Фобоса го избирам по ред прични, но най-вече за повечето настройки и гъвкавост, която позволява в сравнение с други, а и цената не е висока. Пък и да избЕра българското . Доста от хората, които сами си слагат ГИ се спират баш на Фобос сякаш. Евро клапан съм си харесал на БРЦ. Реално в момента ме гложди чуденката дали механичен или електронен мазач за клапани да сложа и кой от двата изпарителя да избера. Също така ми се струва, че ми обягват някои подробности по монтажа. Например изпарителите са със вграден филтър, трябва ли да сложа на течната фаза преди изпарителя филтър или само след него, за изпарената при това положение? Също така трябва ли да има клапан след него?

    За сега още подбирам чарколяците и се ограмотявам.

  • #2
    От: ГИ за V8

    Аз взех редуктор изпарител заволи, и беше за 300 коня не видях да го имаш в опциите. Не съм го монтирал още, защото има първо други промени които трябва да направя, но ми го препоръчаха като добър.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • #3
      От: ГИ за V8

      Прав си, нямам го. Не съм попадал до сега. Ще потърся да го видя... благодаря!

      ПП Ясно защо съм го пропуснал, zavoli S го дават 250 кс по магазините, а в сайта на заволи е 250 кВ...
      ПП2 Цената му е 10 евро под томасето, което повдига въпроса кой е по-добър, а също и защо KME е бая по-скъпо...
      Последно редактирано от Насов; 09-02-13, 20:34.

      Коментар


      • #4
        От: ГИ за V8

        С два изпарителя става.
        ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
        Е250 1998-продаден
        Субару Пустош

        Коментар


        • #5
          От: ГИ за V8

          Факт е, че става. Обаче ми се струва по-малко надежно, просто има повече брънки за проблеми в системата, после и обслужването им ще е двойно. Освен това под капака е супер гъчкано, че и печка има, мястото е кът.
          Обмислях да слагам и 8 отделни дюзички, но нещо се октазах и реших да са 2х4...

          Коментар


          • #6
            От: ГИ за V8

            Ето го заволито:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:93aebd761db56fb39b301cca34ca76de.jpg
Прегледи:1
Размер:57.0 КБ
ID:5452815

            Затапеният отвор на лицето е втори изход или бъркам?

            Коментар


            • #7
              От: ГИ за V8

              Аз съм със същия на 236кончета исе държи чудесно за сега

              Коментар


              • #8
                От: ГИ за V8

                Аз съм с два такива модификация Заволи Zeta100S. Държат налягане и при макс. консумация. Проблемите за които писах за тях се оказа в задръстени филтри на газовите клапани. При монтажа им болта за регулиране на налягането остава отзад и ако то трябва да се коригира е малко проблемно. Има двустъпални модели на някои производители, които за по-голяма производителност работят при по-високо налягане. Според мен за 6 цилиндъра в зависимост от мощността се минава в повечето случаи с един усилен изпарител, или с два нормални, но за 8 цилиндъра трябва да са два и от там през два филтъра с ф 12мм маркучи в две рейки с по 4 дюзи. Ако си с един изпарител трябва да минеш през маркуч 14 мм, филтър 14мм и от там разклонение на 2х12мм и рейките. Това е моето мнение.

                Коментар


                • #9
                  От: ГИ за V8

                  Те за това използват тук Magic, има 2 изхода, аз горе съм писал 250 кс за него, но това е с 1 дупка, с 2 е до 350. А 2 Заволи Zeta100S по спецификация ако 1 е до 250 кВ, то стигат за 500, но поне 400 кВ, ако са кс, пак същото в кс, бая си се презастраховал /V6 с турбо 350+ коня ли караш?/. Като цяло 2 няма да сложа 100%, и остава само KME Gold с 2 изхода по 12мм и до 350 кс. Освен това налягането при мен не е като при турбиниран двигател и този кахър отпада.

                  ПП От 3-те модела нито един няма изход на 14мм, а интервенции за по-голяма дупка не искам...

                  Коментар


                  • #10
                    От: ГИ за V8

                    Щом не искаш два изпарителя сложи този с двата изхода по 12мм и от там два филтъра по 12мм и в две рейки по 4 дюзи. Ако не е тайна каква е V-8-цата?

                    Коментар


                    • #11
                      От: ГИ за V8

                      Toчно така си го представям. Не е тайна, bmw 4.4 286кс. Сега се загледах, че се слага и MAP сензор в колектора, има ли значение къде точно ще го позиционирам?

                      Коментар


                      • #12
                        От: ГИ за V8

                        А за ГИ .. течна фаза ... мислил ли си ....
                        Няма изпарител!
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #13
                          От: ГИ за V8

                          Мислил съм, но е по-скъпо и в Бг газ-та е мръсна и ще имам проблеми. Поне това чета из нета... Може и там частите да са подобни пари, но за монтаж да ти искат не 1000 лева горница, а примерно 2-3к . Като цяло изпарителя не ме притеснява особено, помпата при течната фаза ми се струва по-съмнителна и още млада система за дивата ни родина.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ГИ за V8

                            Попаднах на газаджия съвсем случайно вчера. Той наплю фобоса и каза, че ще ми монтира за 1500 лева БСМ/Бардолини. А сега де. Чудя се, някой може ли да съпостави това, което аз съм писал, че смятам да слагам със система на БСМ? Би следвало да са с бг компове и двете и бсм-то с чаркове на бардолини. Все пак човека явно има далавера да предлага БСМ, но може и просто да са по-добри. Каза, че само се настройвала, което ми звучи малко странно. То и фобоса има първоначална самонастройка, но би следвало да се донаправи. Като цяло аз продължавам да искам сам да си сложа газовата, но ми се появиха разни съмнения... макар и не много големи. Като цяло за същите пари ще я имам сложена, но пък дали ще е по-добре от това, което аз избирам... не ми е ясно съвсем. Продължавам да ровя из нета за още информация.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ГИ за V8

                              Мога само да ти подскажа,че на снимките не видях изпарител с повишена мощност.
                              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                              АСК Ален Мак

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X