кое спира производителите - СтарГаз, ЛандиРенцо и т.н. да го направят.
Изредените дотук трудности - малко ли са? Отделно, че пазарът на такива 3-горивни системи не е голям и ако някой толкова много иска - ще си сложи метан и пропан-бутан отделно.
Разбрахме вече защо не могат да се държат в един съд.
Има вариации по темата: ако АГУ се направи инжекторна, метанът се пусне с около 3 пъти по-високо налягане от пропана (с отделен редуктор) - инжекторите няма да могат да се отварят. Ако се навият да се отварят - ще го правят с различно мъртво време и ще трябват две различни карти. Или втори комплект инжектори и стана дявол over магаре.
Подобен въпрос ми се извъртя в куфарника-Защо ли кислородните бутилки не ги заредят с озон и после един редуктор да изкарва кислород.Ша имаме още 50% резерв,а.Нали е само едно атомче-значи ще е още по-лесноСори за шегата
Щеше да е много удобно, ако озонът не беше потискащо скъп и склонен към експлозивно разлагане.
.....ПП. Сега схванах, че drukman е имал впредвид на пропанова уредба да дозареди метан....
Не. drukman имал предвид на заредена с пропан-бутен метанова уредба да нахакаш метан 200-300 атм.
Нека химиците да кажат как ще се почувства маслото останало в бутилката от пропан-бутановото зареждане при 200атм.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Нищо му няма. Това не е кислород. В метановите бутилки има доста масло.
За маслото добре, а няма ли опастност пропана да детонира от високото налягане в бутилките, в двигателя се случва вярно че при различни условия но при много по ниско налягане
За маслото добре, а няма ли опастност пропана да детонира от високото налягане в бутилките, в двигателя се случва вярно че при различни условия но при много по ниско налягане
За да детонира пропанът, първо трябва някой да го запали, а второ - трябва да има кислород за да гори.
Приблизително така си седят смесени метан, етан, пропан, бутан, пентан и други работи в находището под земята милиони години - обикновено при налягания 300-1000 атмосфери и температура - както им провърви, ама 300-400 градуса не са рядкост. Е, не детонират. Няма и защо.
Те колегите са го казали вече:
1. Няма как в една и съща бутилка да се наливат газове/течности с налягане 10 и 300 атмосфери. Да приемем, че бутилките са за метан и ще издържат налягането. След първото сипване на метан, няма как да налееш пропан-бутан, тъй като и при празна бутилка, там налягането е над 10 атм.
2. Няма как един редуктор за пропан-бутан да работи адекватно с налягането на метана. Същото важи и в обратна посока: редуктор за метан да работи с пропан-бутан.
Изводът е, че си трябват 2 независими газови системи. Но ако все пак някой упорства и изобрети някаква супер-дупер интелигентна газова инсталация, която да може автоматично да разпознава и работи и с двата вида гориво, то цената и ще бъде толкова непоносимо висока, че никой няма да иска да си я монтира. Да речем: повече от 10-15 хил. лв.
Коментар