Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибриден изпарител - защо още няма?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Хибриден изпарител - защо още няма?

    Нищо общо не видях.

    Коментар


    • #17
      От: Хибриден изпарител - защо още няма?

      Първоначално публикуван от Veselin Monkov Преглед на мнение
      кое спира производителите - СтарГаз, ЛандиРенцо и т.н. да го направят.
      Изредените дотук трудности - малко ли са? Отделно, че пазарът на такива 3-горивни системи не е голям и ако някой толкова много иска - ще си сложи метан и пропан-бутан отделно.
      Разбрахме вече защо не могат да се държат в един съд.
      Има вариации по темата: ако АГУ се направи инжекторна, метанът се пусне с около 3 пъти по-високо налягане от пропана (с отделен редуктор) - инжекторите няма да могат да се отварят. Ако се навият да се отварят - ще го правят с различно мъртво време и ще трябват две различни карти. Или втори комплект инжектори и стана дявол over магаре.
      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
      Подобен въпрос ми се извъртя в куфарника-Защо ли кислородните бутилки не ги заредят с озон и после един редуктор да изкарва кислород.Ша имаме още 50% резерв,а.Нали е само едно атомче-значи ще е още по-лесноСори за шегата
      Щеше да е много удобно, ако озонът не беше потискащо скъп и склонен към експлозивно разлагане.

      Коментар


      • #18
        От: Хибриден изпарител - защо още няма?

        Първоначално публикуван от Veselin Monkov Преглед на мнение
        .....ПП. Сега схванах, че drukman е имал впредвид на пропанова уредба да дозареди метан....
        Не. drukman имал предвид на заредена с пропан-бутен метанова уредба да нахакаш метан 200-300 атм.
        Нека химиците да кажат как ще се почувства маслото останало в бутилката от пропан-бутановото зареждане при 200атм.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          От: Хибриден изпарител - защо още няма?

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          как ще се почувства маслото останало в бутилката от пропан-бутановото зареждане при 200атм.
          Имаш предвид и да гръмне подобно на дизела в цилиндъра? Няма.

          Коментар


          • #20
            От: Хибриден изпарител - защо още няма?

            drukman ако знаех нямаше да пускам темата. Ти ако имаш нещо впредвид не знам защо не го кажеш?

            Коментар


            • #21
              От: Хибриден изпарител - защо още няма?

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Нека химиците да кажат как ще се почувства маслото останало в бутилката от пропан-бутановото зареждане при 200атм.
              Нищо му няма. Това не е кислород. В метановите бутилки има доста масло.

              Коментар


              • #22
                От: Хибриден изпарител - защо още няма?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Нищо му няма. Това не е кислород. В метановите бутилки има доста масло.
                За маслото добре, а няма ли опастност пропана да детонира от високото налягане в бутилките, в двигателя се случва вярно че при различни условия но при много по ниско налягане
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #23
                  От: Хибриден изпарител - защо още няма?

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  За маслото добре, а няма ли опастност пропана да детонира от високото налягане в бутилките, в двигателя се случва вярно че при различни условия но при много по ниско налягане
                  За да детонира пропанът, първо трябва някой да го запали, а второ - трябва да има кислород за да гори.

                  Приблизително така си седят смесени метан, етан, пропан, бутан, пентан и други работи в находището под земята милиони години - обикновено при налягания 300-1000 атмосфери и температура - както им провърви, ама 300-400 градуса не са рядкост. Е, не детонират. Няма и защо.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Хибриден изпарител - защо още няма?

                    Те колегите са го казали вече:
                    1. Няма как в една и съща бутилка да се наливат газове/течности с налягане 10 и 300 атмосфери. Да приемем, че бутилките са за метан и ще издържат налягането. След първото сипване на метан, няма как да налееш пропан-бутан, тъй като и при празна бутилка, там налягането е над 10 атм.
                    2. Няма как един редуктор за пропан-бутан да работи адекватно с налягането на метана. Същото важи и в обратна посока: редуктор за метан да работи с пропан-бутан.

                    Изводът е, че си трябват 2 независими газови системи. Но ако все пак някой упорства и изобрети някаква супер-дупер интелигентна газова инсталация, която да може автоматично да разпознава и работи и с двата вида гориво, то цената и ще бъде толкова непоносимо висока, че никой няма да иска да си я монтира. Да речем: повече от 10-15 хил. лв.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X