От: Промяна на настройки на газов ижекцион?
Най-вероятно е било наложително само обезвъздушаване на системата. А това, че е подменен авнтифриза е само + тъй като в него има неща забавящи корозията. Ако се ползва антифриз и след макс. срок на експлоатацията, той не замръзва ако не е добавяна вода, само не предпазва така добре системата от корозия.
Ако и сега пак замръзне търси проблема в некачествен изпарител /водят го редуктор/.
На джипа ми има 2 изпарителя всеки по Т.Т. данни 200 KW, а при здрава газ от 96С темп на охл. течност пада до 40 С само в рамките на 1 мин, защото не мога да намеря по-дълго изкачване от 2,5км., за да карам на газ до дупка.
Най-вероятно е било наложително само обезвъздушаване на системата. А това, че е подменен авнтифриза е само + тъй като в него има неща забавящи корозията. Ако се ползва антифриз и след макс. срок на експлоатацията, той не замръзва ако не е добавяна вода, само не предпазва така добре системата от корозия.
Ако и сега пак замръзне търси проблема в некачествен изпарител /водят го редуктор/.
На джипа ми има 2 изпарителя всеки по Т.Т. данни 200 KW, а при здрава газ от 96С темп на охл. течност пада до 40 С само в рамките на 1 мин, защото не мога да намеря по-дълго изкачване от 2,5км., за да карам на газ до дупка.
Коментар