Не видях такава тема,а искам да разбера повече за това гориво. Калоричност,детонационна устоичивост,вредни последствия от използването му.
Конкретните ми въпроси са:
1. С какво предварение се постига максимална мощност?
2. При местене на ангренажа на двувалка с раздвижни колела ще се постигне ли подобрение спрямо заводското зацепване?
3.На личната ми кола има LPG и метанова уредба,с обикновени изпарители и обща "плочка"(смесител). Достатъчен ли е като дебит смесителя за LPG за коректна работа на метан?
4. Колата ми е с кнок сензор,а освен това има възможност за местене на датчика на кол. вал за изменение на предварението. Кнок сензора не обесмисля ли това местене?
Мерси предварително за мненията,мисля че подобна развита тема би била полезна.
Конкретните ми въпроси са:
1. С какво предварение се постига максимална мощност?
2. При местене на ангренажа на двувалка с раздвижни колела ще се постигне ли подобрение спрямо заводското зацепване?
3.На личната ми кола има LPG и метанова уредба,с обикновени изпарители и обща "плочка"(смесител). Достатъчен ли е като дебит смесителя за LPG за коректна работа на метан?
4. Колата ми е с кнок сензор,а освен това има възможност за местене на датчика на кол. вал за изменение на предварението. Кнок сензора не обесмисля ли това местене?
Мерси предварително за мненията,мисля че подобна развита тема би била полезна.
Коментар