Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво ще се получи ако...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Какво ще се получи ако...

    Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнение
    А дали има вариант да се намали бензина и да се замести с оптималното количество метан.
    Има, разбира се. Най-лесния начин е да се намали до 0 и да се замести всичкия с оптималното количество метан.

    Междинните варианти са по-трудни, но с малко програмиране всичко се постига. Най-гадната задача е да направиш празния ход и ниските режими - там или трябва да оставиш само едното гориво, или да удвоиш прецизността, с която дозираш двете горива.

    Коментар


    • #32
      От: Какво ще се получи ако...

      а лесно ли ще стане до 1000 оборота бензин, нагоре метан

      Коментар


      • #33
        От: Какво ще се получи ако...

        на практика се получава така- слагаме уредба, караме рядко на бензин, започват проблемите по инжектори или помпа и след време щем нещем караме само на газ
        искам да я направя така, че постоянно да сменя или да работи в смесен режим, и най-добре е след определени обороти да включва на алтернативното гориво, но след като паднат отново да връща на бензин

        Коментар


        • #34
          От: Какво ще се получи ако...

          Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнение
          а лесно ли ще стане до 1000 оборота бензин, нагоре метан
          Да е лесно, да е лесно, колко да е лесно - едно реле за ППХ и един тригер, за да не превключва насред импулс. Тъпото е, че преходът от едното на другото гориво ще се усеща - и то, точно в режима, който се ползва за маневриране и трябва прецизна реакция на педала на газта. Освен това, ще си зависим от двете горива и трябва да имаш не един, а два резервни режима - само газ и само бензин. Сложно и за правене, и за ползване.
          Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнение
          на практика се получава така- слагаме уредба, караме рядко на бензин, започват проблемите по инжектори или помпа и след време щем нещем караме само на газ
          искам да я направя така, че постоянно да сменя или да работи в смесен режим, и най-добре е след определени обороти да включва на алтернативното гориво, но след като паднат отново да връща на бензин
          Това е отдавна решено във всички АГУ с автоматично превключване - искаш, не искаш, палиш на бензин и има няколко условия да ти се превключи на газ, което винаги осигурява някакво време работа на бензин. В останалите случаи (като на дедо жигулата) е въпрос на самодисциплина, която все едно не можеш напълно да замениш със технически средства. Ти, ако си мърляч, и маслото няма да смениш и никой не може да ти попречи да си разсипеш машината. Проблеми по инжекторите и помпата могат да ти възникнат и без никаква газ - единствената разлика е, че тогава бързо-бързо ще ги оправиш, за да не оставаш без транспорт.

          Цялата ми мисъл е, че решаваш по сложен и неприятен начин отдавна решен проблем. Не, че не може - просто този проблем има по-добри решения, а режимите със смесено гориво се използват в други случаи, с друга цел и с много по-лесна реализация.

          Коментар


          • #35
            От: Какво ще се получи ако...

            Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнение
            на практика се получава така- слагаме уредба, караме рядко на бензин, започват проблемите по инжектори или помпа и след време щем нещем караме само на газ
            искам да я направя така, че постоянно да сменя или да работи в смесен режим, и най-добре е след определени обороти да включва на алтернативното гориво, но след като паднат отново да връща на бензин
            При газовите инжекциони , щеш не щеш си пали на бензин и докато не загрее НЕ ПРЕМИНАВА на газ.
            Трябваше да си намалявям температурата на превключване на 20 градуса , за да превключва по-бързо.
            Когато пък караш по- продължително , например 300 км , нищо не ти пречи да превключиш за кратко на бензин.
            Това е решението на проблема ти.
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #36
              От: Какво ще се получи ако...

              Не може ли да се излъже компа, че е постоянно на тихи обороти и да пуска някакво минимално количество бензин/колкото за тихи обороти/, а вече да си смуче колкото и трябва газ в зависимост от вакуума.

              Плюсове: 1. Няма да трупа грешки,
              2. Няма разсъхване на инжектори и помпа,
              3. Имаме стабилни тихи обороти,
              4. Отпадат превключватели газ-бнзин.
              5. Отпада рязане на кабели , 6.Паленето си е на бензин.

              Минуси: -не се сещам.

              Коментар


              • #37
                От: Какво ще се получи ако...

                Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнение
                Минуси: -не се сещам.
                А пък аз се сещам:
                1. Ще трябва потресаващо прецизно дозиране на газ в ниските режими - далеч по-прецизно, отколкото го могат инжекционните системи напоследък. Цикловата ти порция газ ще започва не от 1/10 от максималната, а от нула.
                2. Да излъжеш компютъра по толкова сложен начин е по-трудно, отколкото да си направиш нов, който да ти управлява и двете горива - и заедно, и поотделно. Хем втората задача е принципно решена - OpenEFI, Megasquirt...
                3. Как ще го лъжеш без рязане на кабели?
                4. Ако не го излъжеш съвсем-съвсем, пак ще имаш "грешки". И те ще са ти малкия проблем.
                5. Каквото и да се прецака по бензина или газта, оставаш там. А сложните неща се прецакват по-често от простите.

                Коментар


                • #38
                  От: Какво ще се получи ако...

                  Упорито се върви към откриването на топлата вода.
                  Ако искаме да работи на две горива-може, ако настроиката на запалването е такава и ако запалителната система е много мощна. Обаче ефекта ще е термично натоварване на двигателя и двоен разход. Ако се търси икономия, по тая тема всичко е казано.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                  Зареждам...
                  X