на входа на постъпващия въздух пусна газ без да спира бензина/много бедна смес/, това на Терано1 3000 преди 90 с 2 инжектора е. Дали компа ня колата ще дозира сместа ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво ще се получи ако...
Свий
X
-
От: Какво ще се получи ако...
Иска да си прави да му е гадно , да сипва и газ и бензин , за да дава повече пари[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
А от къде ще се появи кислорода,който е нужен за да изгаря сместа???Трябва да навлиза и кислород,затова на бензин колите имат повече мощност макар газта да е с по-голямо октаново число.Бензина навлиза под формата на течност и така навлиза по-голямо количество атмосферен въздух а и от там повече кислород.Газта навлиза в газообразно състояние което ще рече,че заема повече обем.Така намалява обема на атмосферния въздух,а от там и кислорода нужен за правилното горене.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Предполагам,че няма да се получи правилно защото дебитомера за въздух ще отчете количество въздух а то навлиза гориво и сместа ще се пренасити на гориво и ще е бедна на кислород.Ще се получи неправилно изгаряне и ефекта ще е в отрицателна посока.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Хм. интересно звучи. Доколкото разбирам идеята е да се пуска малко газ докато колата работи на бензин, а от своя страна чрез ламбда сондата компа да намали бензина колкото е необходимо за да е оптимална сместа. На теория трябва да стане. На практика си е божа работа какво ще стане, дали компа няма да се ошашка ако трябва да намали бензина под някакви заводски стойности, дали ламбда сондата е в кондиция за да регулира. Ако някое от тия условия не е изпълнено колата ще се дави или ще гасне.
Пробвай и ще разбереш и сподели резултата.
Аз също си мислех за нещо подобно понеже колата ми е с пластмасови колектори, а не искам да слагам газов инжекцион.Ники
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
има доста плюсове, нищо не се разбутва по колата, постоянно работи на бензин/няма разсъхване на дюзите и другите съпътващи проблеми от спирането на бензина/, отпадат клапаните за газта- може да се пуска ръчно когато е необходимо директно с кран от купето/примерно при извънградско/
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Подобен е подходът при газификация на дизели, но тук няма щастие:
1. Корекциите на качеството на сместа за повечето инжекционни системи са ограничени на не твърде голямо разстояние от картата - примерно 15% или по-малко. Това значи, че в добър случай ще замениш около 15% от бензина с газ, за сметка на пълната загуба на адаптивност към бензини с различно кислородно отношение. А такива бензини, повярвай, се продават.
2. "да не се разбутва по колата" е голяма приказка - тази газ трябва някъде да я съхраняваш, отнякъде трябва да я вкараш във входящия въздух, а от другаде да вземеш топлина за изпаряването и. Ако това не е "разбутване", няколко жици пък съвсем не са.
3. Тая работа с ръчното спиране я забрави - тя и на домашния котлон не блести с надеждност, а в колата условията са други. Тръба с газ в купето също не се очаква да минава.
4. В много от режимите, всъщност ламбда-корекции не се правят. В частност, във режимите с над 40-50% мощност на двигателя.
5. Ако решиш пък да осигуриш намаляването на бензина с логика по управлението на дюзите, това ще е по-сложно от повечето газоинжекционни системи. Не е и твърде лесно да се направи - в най-ниските режими дюзите обикновено работят на границата на бързодействието си, за да им скъсяваш допълнително времената.
От друга страна, някои по-хитри газоинжекционни системи включват (макар и с много намалени времена) и бензиновите дюзи в по-високите режими. Така хем тези дюзи не страдат от изсъхване (човек все понякога настъпва педала повече от 1/3), хем газовите дюзи могат да се подберат с по-ниска производителност, което оправя прецизността в ниските режими, хем във високите режими се използва по-калоричното гориво, с което се печели и мощност, и по-малко загряване.
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Малко практически наблюдения, по точно две,от които едно на моят двигател. Ръчно си управлявам подаването на газ в см. пускам и спирам газта. Пак така и бенз помпата. Правил съм си опити и ефекта е че имаш разход на газ и бензин едновременно. Няма повече мощност, просто се набутваш финансово. Двигател 6 цил.инжекцион БМВ. Другият случай, на приятел с 4литров Черок му бяха аматиорски навързали кабеляците и така си караше на двете горива едновременно. Разбра го като карайки на газ му свършваше и бензина. Трагедия. Ползата е за продавачите на горива.Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Първоначално публикуван от lizaastar Преглед на мнениезначи теоретично пропан-бутан или метан + бензин заедно с подходящото количество въздух си горят нормално?
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Браво Ясене!Както винаги инженерната ти мисъл блесна, но на книга.
Интересно ако производителите на коли бяхя питали теб за горива ,сега сигурно щяхме да караме "всеядни" возила.Къде ,какво има ще ползваме за гориво!
п.с.Защо заблуждаваш другите с твойте разсъждения?Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.
Коментар
-
От: Какво ще се получи ако...
Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнениеБраво Ясене!Както винаги инженерната ти мисъл блесна, но на книга.
Интересно ако производителите на коли бяхя питали теб за горива ,сега сигурно щяхме да караме "всеядни" возила.Къде ,какво има ще ползваме за гориво!
п.с.Защо заблуждаваш другите с твойте разсъждения?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар