Обява

Свий
Няма добавени обяви.

кахъри по скоростна кутия Subaru outback 4EAT pfase2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • кахъри по скоростна кутия Subaru outback 4EAT pfase2

    Колата е на една аверче, съучиник мой, че той не си признава, ама аз го познавам и имам чуството че тази кола е многократно жестоко изнасилвана, понеже е запален планинар, и работи като таксиметров шофиор с нея, така че поне 300000км сигорно не и мърдат, а масло да е сменяно някога абСурд..

    Та проблема с нея, освен че е имала нещастието да попадне в неговитре ръце което не е малък но започнала да преплъзва на първо на първа предвака в началото, после на втора и така бавно започнала на всички да преплъзва!

    Сега кутията е в състояние, като вкючиш на Д, чакаш десет секунди и тогава понечва да тръгва, а самото превкючване на предавките става бааааавно с лаг и с удари, до степен два пъти да скъса полуваловите (полуоската, ама те технически не са оси ама както и да е )

    Та до тук какво направих! махнах отдолу хидроблока, за да го проверя (до колкото мога у село на нивата в къра да го проверя) няма счупени пружини, няма задрали плунжерни клапани, няма повредени електрически клапани сачмите чек валвовете са разбили малко гнездата където уплътняват, но изглежда че уплътнението не е нарушено, маслото е черно по магнита има много железни стружки, но като цяло тавичката е чиста.. изглежда ми че не е от хидроблока, до колкото мога да го тествам туй сложното нещо в полеви условия!!


    Та седя и си мисля, какво друго мога да проверя, преди да сменям кутията и да се окаже че не е от там

    Ясно е че явно няма достатъчно работно налягане, за да оперира нормално хидроблока, но за да няма налягане или помпата е скапана или го губи някъде из системата поради износвания и неуплътнения, най често го губи поради лоши уплътнения във фрикционните съединители, в понеделник ще ги проверя и тях, ама ако и там няма проблем, започва вече псевдо науката и измислянето на нови научни факти..

    Компютъра не мога да го проверя, ама съмнявам се че това е от електрониката

    Отворен съм за всякакви идеи, без такива за смяна на кутия обаче, защото тази идея вече е записана на последно място в списъка.


    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

  • #2
    Нещо се майтапиш май... На около тия километри дори и при добро обслужване би била доста амортизирана, а без смяна на масло не знам какво и се чудиш...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Аз не казвам, че ще е счупена или неработеща, а че ще е по-близо до края на нормалния ресурс на основните износващи се части в нея. Е, вече според начин на употреба и обслужване, може да варира, ама без никакво обслужване и каране на такси, и при положение, че очевидно има вече проблеми, и че така и така ще се отваря, по-добре е да се прави целия ремонт, ако тази кола ще се кара още.

    • Traqn Savov
      Traqn Savov коментира
      Редактиране на коментар
      още 3 години има право да е такси, после я чака пенсия!!

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      3 години за такси може да са и над половин милион километра.
      В случая и 100 хиляди километра да са, пак си заслужава ремонт, а и едва ли ще ги изкара без такъв...

  • #3
    Всъщност в цедката на засмуквателя намерих малко боклуци!! от неметален характер бият ми на пластмаса или на фрикции но си мисля за толкова километри нормално отлагане Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20221118_171054.jpg
Прегледи:343
Размер:353.4 КБ
ID:6900325
    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

    Коментар


    • #4
      Добре ще бъде да се снабдите с комплек фрикциони , или там как се наричат онези пластини в пакетите и да отваряте кутията. Преди три години сам правих това, защото майсторите нямаха време. След това карах около 55 000 километра и "хвърлих мотора". Успех.
      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

      Коментар


      • #5
        https://subarufanclub.cz/wiki/_media...ubaru_4eat.pdf
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • Traqn Savov
          Traqn Savov коментира
          Редактиране на коментар
          Това 4EAT е фаза 1 различават се по хидроблока по соленоидите, и вътрешно е различен; фаза едно е със спирачна лента, фаза 2 е с дискове. иначе пдф-фа го имам.

        • nogopechen
          nogopechen коментира
          Редактиране на коментар
          Ами, колега, поръчвай подходящ ремонтен комплект и я прави, защото идва зима.

      • #6
        Намерихме една от субару Импреза, по манифактура номера излиза че е същата, май ще се сложи тя ако наистина отговаря, за да може колата да върви защото е такси, всеки един ден в бокса е ден на загуба ако не върви колата!!
        А със старата кутия ще се пинкам колкото време искам..

        Все пак по желание на авера ще и сменим масло и филтър, ще и ресетна адаптацията!! ама аз съм ккептичен че нещо положително ще се получи!! ама както и да е новото масло и филтър ще отидат в другата, по принцип не е правилно това, но не забелязах стружки в маслото или някакви износени фрикции, така че едва ли ще се изцапа повече от това колкото се е изцапало и в другата тоест!! няма проблем уйлии
        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

        Коментар


        • #7
          Сложихме от Импреза кутия направихме едно кръгче работата заспа, само трябва да се смени задният диференциал, понеже на форестера и на импрезата се оказва че са с различни предавателни отношенията дифовете!

          а старата ще я разчовъркам, че ме подгони детското любопитство какво може да и има!!!
          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

          Коментар


          • #8
            Разчовърках я днеска, набързо без да са вталявам много много!! всичко по нея беше перфектно, с изкючение на ЛОУ дисковете, забравих схемата, трябва да я погледна, но май те отговарят за 1-2-3 предавка, тук има две възможности, или просто са си се износели от експлоатация, или не отва правилно налягане до тях, поради не плътност или поради повреда на управляващият модул-клапанното тяло..



            Ще си я пазим за части, защото всичко друго е перфектно...
            Пс. тази кутия е пълна с контролни пробки за измервания на наляганията, мога да я разчовъркам по сериозно, но не знам за 30 годишна кутия на 20 годишна кола, дали въобще си заслужава труда за тази просташката кутия!!


            Снимки на дисковете

            тук се намира по чертеж LOW CLUTCH

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sdsdad.jpg
Прегледи:185
Размер:402.0 КБ
ID:6900962


            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20221124_110650.jpg Прегледи:0 Размер:557.8 КБ ID:6900960

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20221124_110647.jpg Прегледи:0 Размер:593.0 КБ ID:6900959
            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Не бяха ли първа със задна вързани ?

          • #9
            Ако трябва да са вярва на ръководството, съединител 5 ти на схемата, поправете ме ако греша, работи само на 1 2 3 предввка.. Натиснете снимката за да я уголемите  Име:gear flow.jpg Прегледи:0 Размер:183.7 КБ ID:6900977
            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X