Колата е на една аверче, съучиник мой, че той не си признава, ама аз го познавам и имам чуството че тази кола е многократно жестоко изнасилвана, понеже е запален планинар, и работи като таксиметров шофиор с нея, така че поне 300000км сигорно не и мърдат, а масло да е сменяно някога абСурд..
Та проблема с нея, освен че е имала нещастието да попадне в неговитре ръце което не е малък но започнала да преплъзва на първо на първа предвака в началото, после на втора и така бавно започнала на всички да преплъзва!
Сега кутията е в състояние, като вкючиш на Д, чакаш десет секунди и тогава понечва да тръгва, а самото превкючване на предавките става бааааавно с лаг и с удари, до степен два пъти да скъса полуваловите (полуоската, ама те технически не са оси ама както и да е )
Та до тук какво направих! махнах отдолу хидроблока, за да го проверя (до колкото мога у село на нивата в къра да го проверя) няма счупени пружини, няма задрали плунжерни клапани, няма повредени електрически клапани сачмите чек валвовете са разбили малко гнездата където уплътняват, но изглежда че уплътнението не е нарушено, маслото е черно по магнита има много железни стружки, но като цяло тавичката е чиста.. изглежда ми че не е от хидроблока, до колкото мога да го тествам туй сложното нещо в полеви условия!!
Та седя и си мисля, какво друго мога да проверя, преди да сменям кутията и да се окаже че не е от там
Ясно е че явно няма достатъчно работно налягане, за да оперира нормално хидроблока, но за да няма налягане или помпата е скапана или го губи някъде из системата поради износвания и неуплътнения, най често го губи поради лоши уплътнения във фрикционните съединители, в понеделник ще ги проверя и тях, ама ако и там няма проблем, започва вече псевдо науката и измислянето на нови научни факти..
Компютъра не мога да го проверя, ама съмнявам се че това е от електрониката
Отворен съм за всякакви идеи, без такива за смяна на кутия обаче, защото тази идея вече е записана на последно място в списъка.
Та проблема с нея, освен че е имала нещастието да попадне в неговитре ръце което не е малък но започнала да преплъзва на първо на първа предвака в началото, после на втора и така бавно започнала на всички да преплъзва!
Сега кутията е в състояние, като вкючиш на Д, чакаш десет секунди и тогава понечва да тръгва, а самото превкючване на предавките става бааааавно с лаг и с удари, до степен два пъти да скъса полуваловите (полуоската, ама те технически не са оси ама както и да е )
Та до тук какво направих! махнах отдолу хидроблока, за да го проверя (до колкото мога у село на нивата в къра да го проверя) няма счупени пружини, няма задрали плунжерни клапани, няма повредени електрически клапани сачмите чек валвовете са разбили малко гнездата където уплътняват, но изглежда че уплътнението не е нарушено, маслото е черно по магнита има много железни стружки, но като цяло тавичката е чиста.. изглежда ми че не е от хидроблока, до колкото мога да го тествам туй сложното нещо в полеви условия!!
Та седя и си мисля, какво друго мога да проверя, преди да сменям кутията и да се окаже че не е от там
Ясно е че явно няма достатъчно работно налягане, за да оперира нормално хидроблока, но за да няма налягане или помпата е скапана или го губи някъде из системата поради износвания и неуплътнения, най често го губи поради лоши уплътнения във фрикционните съединители, в понеделник ще ги проверя и тях, ама ако и там няма проблем, започва вече псевдо науката и измислянето на нови научни факти..
Компютъра не мога да го проверя, ама съмнявам се че това е от електрониката
Отворен съм за всякакви идеи, без такива за смяна на кутия обаче, защото тази идея вече е записана на последно място в списъка.
Коментар