Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Volvo V70 2.4 D5 Автомат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ето ти още нещо като обратна връзка за пистовия ремък. Оказа се, че алтернаторната ролка е фрайлауф. Дотук нищо интересно...обаче при блокирането й, не просто губи свободният ход ами се САМОРАЗВИВА мигновено и изпада от алтернатора. Както се досещаш заедно с нея и ремъкът също пада . На мен ми го направи този номер на километър от вкъщи, нямаше никакви подледици, но е доста кофти, че може да те изостави където й хрумне. Съветът ми е смени я тази алтернаторна ролка превантивно. Струваше по спомен около 120-140лв. Лошото беше, че нямаше никакви шумове и признаци за проблеми.

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Това ми се струва несериозно! Ако е стегната като хората ролката, дори и в посока на развиване да се върти от ремъка не би следвало да се развърти! Все пак алтернатора не предава механично движение на друга периферия. Възможно се де, но все пак каква ми е гаранцията, че новата ролка няма да блокира по-бързо от старата..

  • #17
    Нещо много му се събраха "особеностите" на тоя модел, дано ги компенсира с други качества.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • I.Stoyanov
      I.Stoyanov коментира
      Редактиране на коментар
      Мани беги, ако почна да се замислям... Ще си купя автомобил от 1975 година. Вече всичките имат "особености". Кой от където е решил да изкара пари...

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Аз не с лошо разбира се
      Дано повечето възможни "особености" останат само на теория при теб. Съгласен съм, всичко вече е с особености, важното е да са познати и отиграни.

  • #18
    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Нещо много му се събраха "особеностите" на тоя модел, дано ги компенсира с други качества.
    Абсолютно съм съгласен! Времето ще покаже - живи и здрави да сме. Останалото се прави

    Коментар


    • #19
      Смяната на езика е възможна с VDASH, за VIDA не знам, не съм си я инсталирал още. Принципно, VIDA е оригиналния софтуер на Волво, DICE е оригиналния хардуер за свързване през OBD буксата. VDASH не е на Волво, но работи през DICE и е само за диагностика на Волво. Безплатен е за даунлоуд и диагностика, чистене на грешки и т.н. (трябва да се види на сайта им), но за софтуерни промени и т.н. има заплащане. Не съм го пробвал в тази част, защото ми смениха езика преди да се сдобия с него. Купих си го, защото на 2-3 път ходене на диагностика реших че ще ми излезе по-евтино да си купя моя. Сега не мога да погледна, но имам спомен, че цената за смяна на езика през VDASH беше нещо от порядъка на 25 евро.
      Китайските версии на DICE работят достатъчно добре, но трябва все пак да се внимава да не случиш на съвсем менте.
      Волво, както и предполагам останалите марки от тези години и по-нови, има едно десетина отделни електронни модула и не знам за универсален софуер който да чете всичките (но пък и не съм специалист в тази област). Моят съвет е да си направиш една първоначална диагностика и консултация със опитен специалист конкретно за Волво, примерно Ники от Волво Тюн Лайн. "Универсалните" диагностици може и да не са в час със всички особености. Често комбинация от диагностика и някоя и друга услуга (смяна на език или отключване на някоя функция и т.н.) излизат достатъчно изгодно.

      За мултимедията, както е написал Спарки, трябва да се внимава доста, защото има много боклуци независимо от цената.

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Мдам прав си.Аз си свалих VDASH - 40 евро е смяната на езика, има дори български. Не е проблема в парите, при Ники е 50лева. Номера е, че незнам дъмП от какво табло ще ми забодат и какво може да се омаже в последствие. Ял съм го тУй нЯщо. Затова съм склонен да отделя време, да си сваля дъмп от моето табло и да си го преведа аз! Въпроса е какво чете и записва успешно таблото?

      • nigell
        nigell коментира
        Редактиране на коментар
        Българският не е възможен на всички табла, на моята примерно(2001) не можеше и сложихме английски. След някаква година, май 2003, има и някакви маркери които се гледат на таблото (форма на стрелките или нещо подобно). Иначе доколкото знам си се сваля дъмп и само се подменя частта с езика (няма да ти качат чужд дъмп), но не съм навлизал в детайлите. Цената може и да съм я объркал, беше преди време. Не знам какво друго чете таблото, вероятно може и с ВИДА, защото едва ли официалните сервизи ползват външен софтуер. Може да има нещо по специализираните форуми, не съм се интересувал. Четох че видата е по-тегава за инсталация и не съм я подхващал още, а и вдаш ми даде цялата нужна информация (качих си го на едно таблетче с уиндоус и usb host). Знам че във вида има и инструкции за ремонт и т.н.

      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        На моето може и Български! Не ми е драма дали ще е на бг или на английски. Важното е да се разбираме без нужда от преводач
        Че вчера след смяната на ангренажа и всички ролки и ремъци ми светна съобщение - докато се отберем с италианския гугъл, че ми свършила течността на чистачките голямо нагаждане

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X