Хора, помогнете с малко опит и съвети.Колата е Лагуна 1 автомат, първа фаза, 97-ма.Принципно е запазена, води се на около 150 000 (има данни да са реални), купих я преди има няма две седмици.Стояла е дълго, от 2006 е карана от дъжд на вятър, последния и престой е траял една година.По този повод, държа да и сменя масълцата, ремъците, филтрите и други жидкости и консумативи, поради изтекъл ресурс по време (поне според мен).
Обаче има течове, видими отдолу:
http://frysco2103.snimka.bg/automobi...una.811391.all
Извинявам се за линка.Снимките са първо на картера на кутията, маншона на рейката, пак картер на кутията, едната, другата полуоска, тапа над маслената помпа на блока (посочиха ми го като вероятен причинител на теч, но аз теч там не виждам, само омаслено от изпарения).И накрая и окачване, понеже мернах напукани тампони, а на това окачване не му разбирам нищо.
Та по мое мнение, течовете са повече от един-маслото по датчика е червеникаво.Маслото по корпуса на диференциала ми се струва зелено, но е така опрашено, че ми е трудно да преценя.Маслото по маншона на рейката пък не съм сигурен изобщо от рейката ли е или полуоската го е изстреляла там.Въпросите ми са, тази кутия с два картера ли е-за диф и скорости, съответно с два вида масла.Течовете може ли да са от датчик и двата семеринга на полуосите?Някои има ли опит в ремонтите на тези кутии.
Двигателя е F3R, а кутията е AD4.
Ще съм ви благодарен за съвети, тъй като не ми се иска да я карам преди да съм я обслужил, а да налея ново масло, при положение че има течове е технически неразумно.
Обаче има течове, видими отдолу:
http://frysco2103.snimka.bg/automobi...una.811391.all
Извинявам се за линка.Снимките са първо на картера на кутията, маншона на рейката, пак картер на кутията, едната, другата полуоска, тапа над маслената помпа на блока (посочиха ми го като вероятен причинител на теч, но аз теч там не виждам, само омаслено от изпарения).И накрая и окачване, понеже мернах напукани тампони, а на това окачване не му разбирам нищо.
Та по мое мнение, течовете са повече от един-маслото по датчика е червеникаво.Маслото по корпуса на диференциала ми се струва зелено, но е така опрашено, че ми е трудно да преценя.Маслото по маншона на рейката пък не съм сигурен изобщо от рейката ли е или полуоската го е изстреляла там.Въпросите ми са, тази кутия с два картера ли е-за диф и скорости, съответно с два вида масла.Течовете може ли да са от датчик и двата семеринга на полуосите?Някои има ли опит в ремонтите на тези кутии.
Двигателя е F3R, а кутията е AD4.
Ще съм ви благодарен за съвети, тъй като не ми се иска да я карам преди да съм я обслужил, а да налея ново масло, при положение че има течове е технически неразумно.
Коментар