От: Автоматична или ръчна скоростна кутия за трофи
Това не е съвсем така. Дискутирано е в съседната тема. Всъщност има фрикционен съединител /Torque Converter Lock Up/. Активира се от Transmission Control Unit и се задейства по хидравличен начин. При активирането му връзката между двигателя и трансмисията става твърда. Отделен е въпроса кога и при какви режими се задейства, което е специфично за различните марки автомобили и модели скоростни кутии. При Jeep Liberty с кутия 545RFE има един бутон OD off, при активирането на който освен забрана за включване на повишаващата пета предавка /Over Drive/ е възможно и спускането по наклон с моторна спирачка. Явно това заключва Lock Up-а.
Ето повече по въпроса за Lock Up.
Пример /дисковете в дясно от Torque Converter-а/:
Поздрави!
Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo)
Преглед на мнение
Ето повече по въпроса за Lock Up.
Пример /дисковете в дясно от Torque Converter-а/:
Поздрави!
Коментар