Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промивка на автоклиматик насоки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_165633.jpg
Прегледи:362
Размер:239.7 КБ
ID:6932020 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_164546.jpg
Прегледи:350
Размер:330.1 КБ
ID:6932021

    Всичко е по местата си.....вакумирах....чакам да видим след 10-20 минути дали ще държи вакума....текът тестове......

    Замислих се,на муфата има ли значение къде подавам + ....старата букса е в насипно състояние та я наредих по усмотрение.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      За сега вакуума държи....обаче фреон имам 407С ,а и имах неблагоразумието да сложа капилярката в амб разредител....в резултат,капилярката излезе като нова,уплатненията два пъти по големи....утре ще сложа нова и заредя системата.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #18
        Като ти чета темата, се сещам защо навремето изоставих марката ФОРД. Стана чак след третия такъв, но беше окончателно. Такова чудо-никога вече. Изненадвам се, че радиатора си го нацелил от първия път. При мен като потече, се оказа, че има 5-6 модела радиатори- на единия ушите за захващане преместени, на другия датчик повече, датчик по-малко, пък датчика на друго място. Развали ми се бравата на вратата...брави с купчини по моргите...5 модела и то не друго, ми инсталацията и буксите им са 5 модела. И всичко завряно на бЕлото куче в чЕрния...
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #19
          Днес ми остана време да сменя капилярката


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230801_092108.jpg
Прегледи:289
Размер:129.5 КБ
ID:6932193
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #20
            Вакумиране около час и 40 минути....с интервали през 10 минути.....905 гр.фреон и добавих 20 мл масло към това в компресора......и настана ледена епоха.....жесток студ на 2 -ра степен ....вече 1 час карам градско .....не се стои от студ.....и това че още не съм сменил филтър купе ....сигурно е над 3 годишен....а изпарителя никога не е мит.....

            След малко и това ще поправя.


            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230801_141912.jpg
Прегледи:298
Размер:169.6 КБ
ID:6932195 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230801_141931.jpg
Прегледи:287
Размер:241.4 КБ
ID:6932196
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • disko04
              disko04 коментира
              Редактиране на коментар
              Сега остава да внимаваш да не измръзнеш.🙂

          • #21
            https://youtube.com/shorts/ZXZvEo79SUs?feature=share

            В клипа се вижда....вече два часа бълва мраз
            Незнам някой да се е оплакал от това че студи много.....ама това хвърля мраз .... понеже е товарен,кабината е преградена плътно и това му дава едни 2/3 по лек режим......кучишки студ на 1 степен....

            Студ,сттуд,студ.....и студ.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #22
              Да ползвам темата за едно питане,че гледам разни клипчета из нета. Ако се сложи топлоизолация на студената тръба на климатика,това би ли повлияло на температурата на въдуха духащ в купето?
              https://youtu.be/klMlQWmkFno
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                Нищо не разбрах,ама щом ти си изолирал и двете и аз така ще направя.😀

              • stefsab
                stefsab коментира
                Редактиране на коментар
                В последно време има заводски решения - двете тръби една в друга и си изравняват температурите.
                Ако топлоизолираш - има смисъл да ги топлоизолираш заедно.
                Обърни внимание, че дългосрочно, всяка кал/вода от пътя ще се задържа и е предпоставка за пробиване на тръбата.

              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                То прах почти не влиза в коша,а кал и вода е абсурд. Друг е проблема. Жегата ми уби ентусиазма.😂
                В някой хладен ден може би ще ги усуча. Ако разположението им позволява - заедно.

            • #23
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230801_143813.jpg Прегледи:0 Размер:240.6 КБ ID:6932218 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230801_143835.jpg Прегледи:0 Размер:216.8 КБ ID:6932219 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230801_143942.jpg Прегледи:0 Размер:428.1 КБ ID:6932220

              С маркуча измих всичко до блясък.

              Някакви въздухозаборници имаше ,и те бяха задръстени.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #24
                Колега, много ми харесва в твоите теми как правиш всичко както трябва, без значение колата колко нова е.
                Имам въпрос. На едната ми кола, европейска, 11годишна така да го кажя климатика и не духа така студено както искам. Фреон има. Дали това може да се дължи от задръстен филтър дехидратор или някакви боклуци фътре в системата или некачествен фреон? Външно всичко е наред чисти пити чисти филтри....
                От друга страна, другата ми кола 21годишна американка нисък клас прави брутална зима и духа лед. А климатика и дори не е обслужван от години

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Много неща могат да пречат за добрата работа на климатичната система. Ще изброя някои от тях:
                  Запушен филтър на купето и въздуховоди;
                  Блокирала клапа на въздуховодите и дърпа и топъл въздух;
                  Задръстен филтър дехидратор;
                  Износен компресор на климатика;
                  Запушен/мръсен/ кондензатор;
                  Други възможни, но не толкова често срещани.

                  За проверка на филтър дехидратор и компресора се разбира като се закачат манометрите и в зависимост от температурата се следят наляганията.

                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  По манометрите може и да се съди за запушване както и за задръстен отвън кондензатор ....ако го полееш с маркуч си проличава

              • #25
                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Още една особеност. Според ДКФ (Дебелата Книга за Фолксвагени) част от маслото в системата е в дехидратора. При замяната му препоръчват да се претегли стария дехидратор, и новия да се допълни с масло докато теглото му стане като на стария. Тук има лека греда, защото това би трябвало да е валидно само за оригинални компоненти. Вероятно оригинален дехидратор и заместител имат различно тегло в "сухо" състояние.
                А най-добре би било да се погледне какво казват от Форд по въпроса...
                Повече масло не влошава работата на компресора. Картерите са им дълбоки и не може да засмучи от маслото и да се стигне до хидравличен удар.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #26
                  Въздуховодите , филтрите и клапите в купето са ми чисти/ нови проверено. Също и питите на радяторите съм ги продухал с водоструйка. Как с маркуч се проверява филтър дехидратора, кондензатора има ли други чалъми ?

                  Коментар


                  • #27
                    Филтър дехидратора се сменя. Кондензатора се промива и продухва в обратна посока.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Премерете му наляганията. Ако са нормални, нищо няма да произлезе от цялата работа.

                      Някои просто са си така.

                    • sers
                      sers коментира
                      Редактиране на коментар
                      A какви трябва да са наляганията ? МЕрси.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е не съм климатикаджия и не ги знам наизуст.

                  • #28
                    Наляганията се променят според температурата на изпарителя/кондензера , техния топлообмен с околната среда, моментния дебит на компресора и качеството/чистотата на хладилния газ.
                    Най-лесно е да ползваш знанията и опита на човек, който се занимава с това.
                    За фреон R-134А ниско налягане 2-5 бара. Най-често около 2 бара. ВН - 10-28 бара. Обичайно 16-22 бара.

                    Коментар


                    • #29
                      Първоначално публикуван от sers Преглед на мнение
                      Как с маркуч се проверява филтър дехидратора, кондензатора има ли други чалъми ?
                      Закачва се манометричния блок и се гледат наляганията....ако високото е много високо ...виж колегата ти е дал ориентировъчни стойности.....ниското в тоя случай може и да клони към нула или -....тогава вероятно става дума за запушване ....ако полееш радиатора (кондензатора) с маркуч и падне високото....то тогава става въпрос за затлачен от вън радиатор.....ако няма промяна...запушен вероятно от вътре....има разбира се и други вероятности....аз лично с автоклиматиците нямам много опит ,с битовите се оправям доста по уверено....като цяло няма много разлика,но си има особености.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #30
                        Понеже не се стои от студ в тая кола.....и забодох термометър.

                        На 1.-ва степен вентилатор,средна конзола,мотора работи на място.Въздух от вън.

                        Форд транзит.

                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230814_131341.jpg Прегледи:0 Размер:225.7 КБ ID:6933429
                        Последно редактирано от Roninn; 14-08-23, 17:59.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                          Редактиране на коментар
                          На Галопера климатика прави 0.8 градуса , можеш да го коригираш с врътката на парното , завърти към топлото

                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Галопера е друга бира,там можеш директно да смесваш студен с външен въздух във духалките...във външните.Средните и те можеха да духат само студено а външните само топло....

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X