Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промивка на автоклиматик насоки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промивка на автоклиматик насоки.

    Форд транзит конект 2009 г.

    Свалих миналото лято компресора за профилактика,и така и не стана повече климатик от него.

    За протокола компресора ручеше ,скърцаше но фреон не губеше и хладеше отлично.

    Просто имаше опасност да се счупи нещо и да ме остави на пътя,а тая кола е все някъде далече....Един ремък върти динамо,водна помпа и климатик,хидравлика.

    До последната минута преди да го сваля собственоръчно работеше отлично.

    Оригинален втора употреба не намерих никъде.Поръчах два ,дойдоха други....и така си сложих по къс ремък и две години без климатик.


    ​​​​​От три дни ходих до едни колеги,казаха 1300 лв ....ми добре....ето ви колата утре ще я взема.....Тц....докарай я след 25 дни! ....да бе...верно...ми да.

    Та купих нов компресор......меря не става ....втори по рамата....и той не става.....трети по рамата и чудо....днес взе че пасна....

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230729_151218.jpg Прегледи:7 Размер:197.6 КБ ID:6931940
    Последно редактирано от Roninn; 29-07-23, 15:28.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Смених и една ролка дето шумеше,сложих и нов по дълъг ремък континентал.

    Имам нов радиатор.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151047.jpg
Прегледи:293
Размер:520.2 КБ
ID:6931942
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Имам и нов дехидратор.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151432.jpg
Прегледи:283
Размер:169.5 КБ
ID:6931944
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Тоя транзит нямал ТРВ а бил с капилярка.....имало едно филтърче някъде около дехидратора....не го виждам ....ще го търся.

        Както и да е....не съм закачил радиатора и дехидратора ...преди това искам да промия системата до колкото е възможно.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          За целта днес ,намерих и купих това от фирма дето се занимава само с климатици.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151731.jpg
Прегледи:288
Размер:141.1 КБ
ID:6931947 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151725.jpg
Прегледи:287
Размер:189.4 КБ
ID:6931948 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151738.jpg
Прегледи:287
Размер:255.4 КБ
ID:6931949 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151718.jpg
Прегледи:281
Размер:253.2 КБ
ID:6931950 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151529.jpg
Прегледи:285
Размер:190.0 КБ
ID:6931951
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От цялата система старо остава само изпарителя и тръбите и маркучите.....

            Това ме съветваха да го надувам с азот,нямам азот ,ще го надуя с компресора или въглероден двуокис......

            Гледам че има преходници за климатичните маркучи и вероятно ще го надумкам с компресор от фризер ....вдига 44 бара но на бутилката пише макс 10 бара така че ще гледам да съм там някъде......

            Някакви насоки ......ако някой го е правил....накрая ще прецедя течноста и ще гледам за метални частици и т.н
            Ще го вакумирам колкото си искам ....мога и два дни да го вакумирам.....
            Някой нещо да каже за промивката
            Последно редактирано от Roninn; 29-07-23, 15:31.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              В сервиза казаха че за три дни щяла да бъде готова.....Аз днес смених ролките,ремъка и качих компресора за около 20 минути.не ми се работи в жегата...утре сутринта по хладно мисля да разглобя предницата и за два часа да съм я сглобил......със всичко подменено тоест до обяд да е вакумирана и заредена с фреон ако имам 134 .....

              От всичко ,най сложно ми се види промивката ...
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Източваш маслото от последния работл компресор. Ако е бистро - няма голям списъл да промиваш.
                Ако е мътно - правиш си постановка - съд, филтър, помпа. За помпа става и стара горивна помпа.

                Промивката става с малко налягане, но голям дебит. Не всяка помпа е подходяща.

                1. Вадиш капилярката;
                2. към старите тръби и изпарителя закачаш импровизираната "станция за промиване"
                3. Въртиш разтвора за промивка в системата докато се избистри;
                4.продухваш със сгъстен въздух тръбите и изпарителя;
                5. чакаш да изветрее промиващия разтворител.
                6. Слагаш старата измита капилярка или нова. Ако е нова - да е същия цвят!
                7. Източваш маслото от новия компресор. Наливаш ново масло по спецификации.
                8. Сглобяваш всичко.
                9. Вакуумираш 10-15 мин.
                10. 10-ина мин гледаш за промяна на вакуума.
                11. Ако всичко е наред, пълниш с фреон по документация.

                -Дехидратора отваряш непосредствено преди свързване към системата.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така направих,само че чистих всеки маркуч или тръба индивидуално.....бая си поиграх,течноста излезе кафява ....в изпарителя и маркуча високо налягане бяха най мръсни ....във същия маркуч излезнаха люспи някакви около 1 стотинка

              • #9
                Още една особеност. Според ДКФ (Дебелата Книга за Фолксвагени) част от маслото в системата е в дехидратора. При замяната му препоръчват да се претегли стария дехидратор, и новия да се допълни с масло докато теглото му стане като на стария. Тук има лека греда, защото това би трябвало да е валидно само за оригинални компоненти. Вероятно оригинален дехидратор и заместител имат различно тегло в "сухо" състояние.
                А най-добре би било да се погледне какво казват от Форд по въпроса...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                  Източваш маслото от последния работл компресор. Ако е бистро - няма голям списъл да промиваш.
                  Ако е мътно - правиш си постановка - съд, филтър, помпа. За помпа става и стара горивна помпа.

                  Промивката става с малко налягане, но голям дебит. Не всяка помпа е подходяща.

                  1. Вадиш капилярката;
                  2. към старите тръби и изпарителя закачаш импровизираната "станция за промиване"
                  3. Въртиш разтвора за промивка в системата докато се избистри;
                  4.продухваш със сгъстен въздух тръбите и изпарителя;
                  5. чакаш да изветрее промиващия разтворител.
                  6. Слагаш старата измита капилярка или нова. Ако е нова - да е същия цвят!
                  7. Източваш маслото от новия компресор. Наливаш ново масло по спецификации.
                  8. Сглобяваш всичко.
                  9. Вакуумираш 10-15 мин.
                  10. 10-ина мин гледаш за промяна на вакуума.
                  11. Ако всичко е наред, пълниш с фреон по документация.

                  -Дехидратора отваряш непосредствено преди свързване към системата.
                  Не я виждам тая капилярка,казаха ми да я търся до дехидратора...не би ли трябвало да е по близо до изпарителя ?

                  Да въртя ли промиването през двата входа/изхода на изпарителя
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #11
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-26-49-922_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:249
Размер:291.3 КБ
ID:6931978 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-26-55-103_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:244
Размер:315.3 КБ
ID:6931979 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-27-06-956_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:249
Размер:266.5 КБ
ID:6931980 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-27-20-414_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:248
Размер:226.2 КБ
ID:6931981

                    По изпарителя няма нищо
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #12
                      Капилярката и в тръбата за ВН обичайно на 20-30 см преди изпарителя. Най-често се използва съединение на сглобка, което има малко по-дълго уширение, за да влезе капилярката.

                      Коментар


                      • #13
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115240.jpg
Прегледи:233
Размер:279.0 КБ
ID:6932006 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115256.jpg
Прегледи:228
Размер:166.1 КБ
ID:6932007 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115313.jpg
Прегледи:224
Размер:161.4 КБ
ID:6932008
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Все още псувам кой го е измислил за поддръжка тоя форд....чудесен работен кон и дяволско изчадие за поддръжка......за момент си помислих че ще свалям двигателя да стигна до тая капилярка .....добре че успях през предната броня да сваля тръбите в подкалника,турбо маркучите,горивния филтър и да докопам снадката....

                      • #14
                        Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                        Капилярката и в тръбата за ВН обичайно на 20-30 см преди изпарителя. Най-често се използва съединение на сглобка, което има малко по-дълго уширение, за да влезе капилярката.
                        Там и я намерих,стружки и черно кал
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #15
                          Промиваш тръбите и изпарителя. Аз бих извадил всичко, каквото може, извън колата. И ако изпарителя е евтин и проблематичен за промиване - нов.

                          Моите ги промивах с обезмаслител за спирачки и обилно продухване, но нямаше никакви боклуци, та беше лесно. Сменях конпресор просто защото беше омаслен, а не защото е имало проблем. Но при мен схемата е с лесно махаемо ТРВ и боклуците, ако има такива, се събират в кондензатора и филтър-дехидратора. Аз ги смених и двете, както правиш ти. Не знам доколо капилярка +акумулатор се справят с филтрирането на боклуците, в сравнение с филтър-дехидратор.

                          За маслото си пише колко е във всеки компонент, и на трите ми коли, чиито климатици съм човъркал. Като купувах и нов компресор за последната, си пишеше колко и какво е сипано. Досипахме до посоченото общо количество и толкоз, доколкото останалата система беше празна (смених кондензатор, филтър-дехидратор, ТРВ и компресор, тръбите и изпарителя бяха промити и продухани обилно). Нямам грижи засега второ лято.

                          Не го надувай с въглероден двуокис. Изтествай го с вакуум и до 4-5 дни дни иди да го напълнят. Аз дори имах азот, но не го ползвах - въздуха е кофти само ако седи дълго време. За 4-5 дни нито маслото ще се окисли, нито дехидратора ще се овлажни. 15-те минути вакуум при пълненето ще изкарат всичко, каквото трябва.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • Roninn
                            Roninn коментира
                            Редактиране на коментар
                            Незнам дали е проблематичен изпарителя,но ако се наложи да се сменя, сигурно няма да съм аз дето ще сваля таблото ,гледах едно украинци на същия транзит да го правят,ужас.

                        Активност за темата

                        Свий

                        Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X