Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Промивка на автоклиматик насоки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Промивка на автоклиматик насоки.

    Форд транзит конект 2009 г.

    Свалих миналото лято компресора за профилактика,и така и не стана повече климатик от него.

    За протокола компресора ручеше ,скърцаше но фреон не губеше и хладеше отлично.

    Просто имаше опасност да се счупи нещо и да ме остави на пътя,а тая кола е все някъде далече....Един ремък върти динамо,водна помпа и климатик,хидравлика.

    До последната минута преди да го сваля собственоръчно работеше отлично.

    Оригинален втора употреба не намерих никъде.Поръчах два ,дойдоха други....и така си сложих по къс ремък и две години без климатик.


    ​​​​​От три дни ходих до едни колеги,казаха 1300 лв ....ми добре....ето ви колата утре ще я взема.....Тц....докарай я след 25 дни! ....да бе...верно...ми да.

    Та купих нов компресор......меря не става ....втори по рамата....и той не става.....трети по рамата и чудо....днес взе че пасна....

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230729_151218.jpg Прегледи:7 Размер:197.6 КБ ID:6931940
    Последно редактирано от Roninn; 29-07-23, 15:28.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Смених и една ролка дето шумеше,сложих и нов по дълъг ремък континентал.

    Имам нов радиатор.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151047.jpg
Прегледи:246
Размер:520.2 КБ
ID:6931942
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      Имам и нов дехидратор.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151432.jpg
Прегледи:237
Размер:169.5 КБ
ID:6931944
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #4
        Тоя транзит нямал ТРВ а бил с капилярка.....имало едно филтърче някъде около дехидратора....не го виждам ....ще го търся.

        Както и да е....не съм закачил радиатора и дехидратора ...преди това искам да промия системата до колкото е възможно.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          За целта днес ,намерих и купих това от фирма дето се занимава само с климатици.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151731.jpg
Прегледи:242
Размер:141.1 КБ
ID:6931947 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151725.jpg
Прегледи:237
Размер:189.4 КБ
ID:6931948 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151738.jpg
Прегледи:234
Размер:255.4 КБ
ID:6931949 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151718.jpg
Прегледи:238
Размер:253.2 КБ
ID:6931950 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230729_151529.jpg
Прегледи:237
Размер:190.0 КБ
ID:6931951
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От цялата система старо остава само изпарителя и тръбите и маркучите.....

            Това ме съветваха да го надувам с азот,нямам азот ,ще го надуя с компресора или въглероден двуокис......

            Гледам че има преходници за климатичните маркучи и вероятно ще го надумкам с компресор от фризер ....вдига 44 бара но на бутилката пише макс 10 бара така че ще гледам да съм там някъде......

            Някакви насоки ......ако някой го е правил....накрая ще прецедя течноста и ще гледам за метални частици и т.н
            Ще го вакумирам колкото си искам ....мога и два дни да го вакумирам.....
            Някой нещо да каже за промивката
            Последно редактирано от Roninn; 29-07-23, 15:31.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #7
              В сервиза казаха че за три дни щяла да бъде готова.....Аз днес смених ролките,ремъка и качих компресора за около 20 минути.не ми се работи в жегата...утре сутринта по хладно мисля да разглобя предницата и за два часа да съм я сглобил......със всичко подменено тоест до обяд да е вакумирана и заредена с фреон ако имам 134 .....

              От всичко ,най сложно ми се види промивката ...
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                Източваш маслото от последния работл компресор. Ако е бистро - няма голям списъл да промиваш.
                Ако е мътно - правиш си постановка - съд, филтър, помпа. За помпа става и стара горивна помпа.

                Промивката става с малко налягане, но голям дебит. Не всяка помпа е подходяща.

                1. Вадиш капилярката;
                2. към старите тръби и изпарителя закачаш импровизираната "станция за промиване"
                3. Въртиш разтвора за промивка в системата докато се избистри;
                4.продухваш със сгъстен въздух тръбите и изпарителя;
                5. чакаш да изветрее промиващия разтворител.
                6. Слагаш старата измита капилярка или нова. Ако е нова - да е същия цвят!
                7. Източваш маслото от новия компресор. Наливаш ново масло по спецификации.
                8. Сглобяваш всичко.
                9. Вакуумираш 10-15 мин.
                10. 10-ина мин гледаш за промяна на вакуума.
                11. Ако всичко е наред, пълниш с фреон по документация.

                -Дехидратора отваряш непосредствено преди свързване към системата.

                Коментар


                • Roninn
                  Roninn коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така направих,само че чистих всеки маркуч или тръба индивидуално.....бая си поиграх,течноста излезе кафява ....в изпарителя и маркуча високо налягане бяха най мръсни ....във същия маркуч излезнаха люспи някакви около 1 стотинка

              • #9
                Още една особеност. Според ДКФ (Дебелата Книга за Фолксвагени) част от маслото в системата е в дехидратора. При замяната му препоръчват да се претегли стария дехидратор, и новия да се допълни с масло докато теглото му стане като на стария. Тук има лека греда, защото това би трябвало да е валидно само за оригинални компоненти. Вероятно оригинален дехидратор и заместител имат различно тегло в "сухо" състояние.
                А най-добре би било да се погледне какво казват от Форд по въпроса...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #10
                  Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                  Източваш маслото от последния работл компресор. Ако е бистро - няма голям списъл да промиваш.
                  Ако е мътно - правиш си постановка - съд, филтър, помпа. За помпа става и стара горивна помпа.

                  Промивката става с малко налягане, но голям дебит. Не всяка помпа е подходяща.

                  1. Вадиш капилярката;
                  2. към старите тръби и изпарителя закачаш импровизираната "станция за промиване"
                  3. Въртиш разтвора за промивка в системата докато се избистри;
                  4.продухваш със сгъстен въздух тръбите и изпарителя;
                  5. чакаш да изветрее промиващия разтворител.
                  6. Слагаш старата измита капилярка или нова. Ако е нова - да е същия цвят!
                  7. Източваш маслото от новия компресор. Наливаш ново масло по спецификации.
                  8. Сглобяваш всичко.
                  9. Вакуумираш 10-15 мин.
                  10. 10-ина мин гледаш за промяна на вакуума.
                  11. Ако всичко е наред, пълниш с фреон по документация.

                  -Дехидратора отваряш непосредствено преди свързване към системата.
                  Не я виждам тая капилярка,казаха ми да я търся до дехидратора...не би ли трябвало да е по близо до изпарителя ?

                  Да въртя ли промиването през двата входа/изхода на изпарителя
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #11
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-26-49-922_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:200
Размер:291.3 КБ
ID:6931978 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-26-55-103_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:200
Размер:315.3 КБ
ID:6931979 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-27-06-956_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:200
Размер:266.5 КБ
ID:6931980 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2023-07-29-22-27-20-414_com.google.android.youtube.jpg
Прегледи:195
Размер:226.2 КБ
ID:6931981

                    По изпарителя няма нищо
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #12
                      Капилярката и в тръбата за ВН обичайно на 20-30 см преди изпарителя. Най-често се използва съединение на сглобка, което има малко по-дълго уширение, за да влезе капилярката.

                      Коментар


                      • #13
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115240.jpg
Прегледи:181
Размер:279.0 КБ
ID:6932006 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115256.jpg
Прегледи:178
Размер:166.1 КБ
ID:6932007 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230730_115313.jpg
Прегледи:175
Размер:161.4 КБ
ID:6932008
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Все още псувам кой го е измислил за поддръжка тоя форд....чудесен работен кон и дяволско изчадие за поддръжка......за момент си помислих че ще свалям двигателя да стигна до тая капилярка .....добре че успях през предната броня да сваля тръбите в подкалника,турбо маркучите,горивния филтър и да докопам снадката....

                      • #14
                        Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
                        Капилярката и в тръбата за ВН обичайно на 20-30 см преди изпарителя. Най-често се използва съединение на сглобка, което има малко по-дълго уширение, за да влезе капилярката.
                        Там и я намерих,стружки и черно кал
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #15
                          Промиваш тръбите и изпарителя. Аз бих извадил всичко, каквото може, извън колата. И ако изпарителя е евтин и проблематичен за промиване - нов.

                          Моите ги промивах с обезмаслител за спирачки и обилно продухване, но нямаше никакви боклуци, та беше лесно. Сменях конпресор просто защото беше омаслен, а не защото е имало проблем. Но при мен схемата е с лесно махаемо ТРВ и боклуците, ако има такива, се събират в кондензатора и филтър-дехидратора. Аз ги смених и двете, както правиш ти. Не знам доколо капилярка +акумулатор се справят с филтрирането на боклуците, в сравнение с филтър-дехидратор.

                          За маслото си пише колко е във всеки компонент, и на трите ми коли, чиито климатици съм човъркал. Като купувах и нов компресор за последната, си пишеше колко и какво е сипано. Досипахме до посоченото общо количество и толкоз, доколкото останалата система беше празна (смених кондензатор, филтър-дехидратор, ТРВ и компресор, тръбите и изпарителя бяха промити и продухани обилно). Нямам грижи засега второ лято.

                          Не го надувай с въглероден двуокис. Изтествай го с вакуум и до 4-5 дни дни иди да го напълнят. Аз дори имах азот, но не го ползвах - въздуха е кофти само ако седи дълго време. За 4-5 дни нито маслото ще се окисли, нито дехидратора ще се овлажни. 15-те минути вакуум при пълненето ще изкарат всичко, каквото трябва.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • Roninn
                            Roninn коментира
                            Редактиране на коментар
                            Незнам дали е проблематичен изпарителя,но ако се наложи да се сменя, сигурно няма да съм аз дето ще сваля таблото ,гледах едно украинци на същия транзит да го правят,ужас.

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X