Mоя съвет - компресора ,тръбата с orifice tube (дето му викате капилярна тръба) и разширителя - ги изхвърляш и си купуваш нови такива.
Другите тръби +маркучи и изпарителя (онова вътре в колата) се промиват-които бачка по климатици и е в час знае как и с какво се прави ,аз съм го правил преди повече от 20г в БГ.
Монтира се всичко и зареждане с фреон и масло ( ако компреосра доиде без масло) и се молиш да случиш на компресор и orifice tube - тука в америка резервните части за дърти коли (повече от 10г да речем ) се правят в някви китаиски и мексикански фабрики и има голяма вероятност още по рождение да са си боклуци.
Другите тръби +маркучи и изпарителя (онова вътре в колата) се промиват-които бачка по климатици и е в час знае как и с какво се прави ,аз съм го правил преди повече от 20г в БГ.
Монтира се всичко и зареждане с фреон и масло ( ако компреосра доиде без масло) и се молиш да случиш на компресор и orifice tube - тука в америка резервните части за дърти коли (повече от 10г да речем ) се правят в някви китаиски и мексикански фабрики и има голяма вероятност още по рождение да са си боклуци.
Коментар