Ще започна от по-далеч, от както я купих тази кола все нещо му имаше на климатика - първо след смяна на радиатора на парното след пълненето започна да изпуска фреон, оказа се спукана тръба с някакъв съд на нея - смених я и се закрепи. И миналата година се ЗАПОЧНА - счупи се компресора - случва се, смених го с втора ръка, че нямаше нов, смененият изкара 20 дни и умря (нали е стар ) смених го спешно с още един втора ръка да се движи колата и поръчах Нов от Щатите (сменения така и не тръгна като хората, че нещо не хващаше съединителя му ) , след 10 дни новият дойде и за 4-ти път смених компресор с нов!!! И изкара един месец и блокира Естествено няма гаранция защото не е сменен в не знам какъв си сервиз... Поръчах поредният Нов, ама от по-хубавите, разбирай по-скъп и за да отстраним другите възможни причини за повреди поръчах и преден радиатор за климатика - при смяната този път ми казаха и че тръбата с капилярката била зле и нея смениха/ремонтираха - Та в общата сметка само вътрешният радиатор остана "оригиналният" и аз се успокоих цели 6 месеца докато не започнах да чувам странни звуци изпод капака на иди ми дойди ми и миналият ден Новият, Скъпият компресор Блокира и предпазителя на съединителя изгоря (виж по-долу)
Та въпроса ми е какво да правя, защото януяри и феврури ОК ама идват и по-топли дни - сменил съм дехидратор, компресор и преден радиатор, а и тръбата с капилярката .... Какво да правя Помощ?
Та въпроса ми е какво да правя, защото януяри и феврури ОК ама идват и по-топли дни - сменил съм дехидратор, компресор и преден радиатор, а и тръбата с капилярката .... Какво да правя Помощ?
Коментар