Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изработване на тръби пътища за климатик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изработване на тръби пътища за климатик

    Къде могат да ми направят читаво нови тръби за задния климатик? Оригиналните в единия край са спукани, в другия са с прецакана резба при демонтажа. Нови оригинални само нужните парчета излизат 600-800лв. Втора ръка няма, а и не ми се рискува с нещо изгнило.
    Бих предпочел изцяло нови тръби за високото и ниско налягане - по около 3 метра.
    Държа да ми работи и задния климатик, защото лятото на 33+ в тоя фургон отзад не се живее.

  • #2
    Какъв е този фургон?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #3
      Toyota 100 е фургона.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        Епа всяка фирма за тръби.
        Има един тон в София.
        Аз лично ползвам Папе
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          Папе не знам да правят алуминиеви тръби за климатик. А по разни причини е силно желателно да са алуминиеви.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Сичко правят.
            освен ако нещо в последните месеци не са променили.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              За тойотата, да. Просто е голям хамбар вътре и само на преден климатик, в Гърция, примерно, не смогва.
              Имам до ходя то Папе за едни хидравлични маркучи, ще ги проверя дали могат да ми направят климатичните тръби. И да, трябва да са алуминиеви.

              Коментар


              • #8
                Ako оригинала е 800лв въобще не се занимавай с друго!
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Руси, 800лв са едната сгъвка на високото налягане при двигателя, където е скапана резбата и още едно 1.5м парче в задния край, което влиза в купето, което ми е пробито. Искам да сменя ако може и ниското налягане, че имам съмнения за пробито и в него. И ако го сметна от край до край излиза $900-950, което тук пристига на 2000лв....

              • #9
                Абе не че нещо, ама пробито се заварява.
                резби също се ремонтират съвсем успешно.

                ​​
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тръбите се държат към купето от едни скоби. Между скобата и тръбата има едно мекичко - да не протрие тръбата. Това мекичко държи влага и там корозира и се намира и пробойната. Имам 6-7 такива скоби и не е ясно къде ще е следващата пробойна. Другата седмица ще ида до Папе и ще видим какво що.

              • #10
                На един приятел, на Хайлукса му пуснаха една медна тръба и климатика работи перфектно,не изглежда оригинално,но пък на него не му пука.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • MoridinBG
                  MoridinBG коментира
                  Редактиране на коментар
                  Цялата система е алуминиева, включително снадката, където тръбата влиза в купето. Мед/халумин прави батерия, става галванична реакция и си корозира тихо и кротко.

              • #11
                Естествено че ще работи. Въпросът е какво ще се случи в дългосрочен план, защото има неща, които се случват на медта, дето не се случват с алуминия, както и обратното. Като например корозия, причинене от проникнала влага, в комбинация с фреона и маслото.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • gy6ter
                  gy6ter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така е ,ама трябва да погледна ,защото някой охладители са със алуминиеви радиатори и медни тръби (мисля ,че има домашните хладилници с алуминиеви тръби в пяната ) как е прехода .

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  На промишлените охладители, домашните хладилници и климатиците системата е 100% херметична и я няма най-слабата точна в нормален автомобилен климатик - уплътнението на оста на компресора. Няма ги и специфичните вибрации и т.н. като при автомобилния.

                  А освен друго, краищата на алуминиевите се правят доста по-лесно.

                • gy6ter
                  gy6ter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Просто ми стана интересно не ,че и промишлените не се наводняват като се спука топлообменика ,но се изместихме от темата .

              • #12
                Медта винаги може да се калайдиса
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Може, но при ниска температура калая го хваща "чумата".
                  https://www.google.com/search?q=%D0%...hrome&ie=UTF-8

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Все пак калайдисването не е с чист калай.
                  А и това е мярка срещу корозия,ако някой реши да слага медни тръби на климатика, та не очаквам да има драма.

              • #13
                Направи ги с маркучи мисля че ще е по добре.

                Коментар


                • stefsab
                  stefsab коментира
                  Редактиране на коментар
                  Маркуча "издиша" фреон. Това е една от причините за допълване на климатика. Не случайно щуцерите на климатика са на удобни места за лесно периодично обслужване.

                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  От почти 20 г имам един ZX 93-ти набор. Климатика му работи перфектно без никога да е допълван. Явно някой "майстор" си е оправдал "майсторлъка" с маркучите. 11 г имах Пикасо и него не съм допълвал.

              • #14
                На няколко форда - микробуси правихме замяна с медни тръби. При тях връзката в моторната част е с маркуч. Отделно двете връзки мед/алуминий към изпарителя в задната част са с противоположен електрохимичен потенциал и теоретично трябва да се компенсират. Галванично при работа имат темп. разлика 40-50 градуса, но нямаше затворен контур за напрежение/ток.
                Последно редактирано от stefsab; 20-10-20, 09:55.

                Коментар


                • #15
                  Бях в ПАПЕ - не правят нищо свързано с климатици Човекът искрено каза, че няма и доверено място, което да ми препоръча. Иначе ще ми свършат чудна работа за спирачни маркучи, маркучи по хидравличното окачване и кормилните хидравлики.

                  Иначе това е цялата линия - около 3.50м с чупките

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6801.jpeg
Прегледи:710
Размер:353.3 КБ
ID:6659753
                  Това е скапаната резба. Тая гайка е част от тръбата и не може да се подмени отделно.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6806.jpeg
Прегледи:554
Размер:161.3 КБ
ID:6659754
                  Това се завива на скапаната резба - късо парче маркуч, което продължава в 3.5 метровата тръба. И тук няма как да се пипа гайката, без да се отдели от маркуча.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6803.jpeg
Прегледи:593
Размер:300.0 КБ
ID:6659755

                  Това е пробойната на високото налягане, от която ми изтича фреона. Зеленикавото е оцветено масло. Има още няколко места, които изглеждат подобно, но все още не са протекли. За това ми се иска да подменя цялата система. Не съм свалял изолацията да видя при ниското налягане какво е положението.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_6805.jpeg
Прегледи:547
Размер:251.6 КБ
ID:6659756

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X