Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Китаиски печки - копия на Вебасто и Ебершпаихер.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Водата и маслото са различни неща. Маслото е значително по-малко склонно да пука.

    Коментар


    • #77
      Е това исках да знам! Везните се накланят в посока мокра печка!
      Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
      Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

      Коментар


      • #78
        Във всички случаи ще му по-добре от няколко секунди работа почти на сухо.
        Масовката на маслата в бг на -20 си е с вискозитет на крем карамел.

        Коментар


        • #79
          Първоначално публикуван от rivan Преглед на мнение
          Здравейте, имам един въпрос относно монтирането на "мокра" печка. Казват, че с такава печка се избягва студения старт на двигателя, което е добре. Но ако навън е –20 градуса и печката е подгряла двигателя до +80 градуса примерно, какво се случва при стартиране? Маслото , което си е студено, него нищо не го подгрява и с темп. –20 градуса , минава по магистралите, загряти до + 80 градуса. Това не е ли голям шок и дали няма опасност да се случи някоя беля?
          Мисля че си в грешка за деиствието на печката.
          Ще се пробвам да обясня.
          Така наречената мокра печка няма за цел да подгрява двигателя, досега всички които съм видял и правил ,помпата на печката върти само водата( антифриза) в кръга на парното - на жаргон наречен малък кръг.
          Печката загрява в общия случаи да речем 1/3 от охладителната течност на колата като казват да се върже така че да върти само малкия кръг.

          Ако отвориш техническите характеристики - печката е къде 4-5-6 КИЛО Вата. С тая енергия при голям студ даже въздуха в купето му трябва по дълго време да се затопли ,а камо ли охлаждаща течност, голямо желязо като мотора и кутията и т.н
          Да уточния - говоря за пекка за лек автомобил и от сорта.

          Тука в Америка съм виждал на така наречените ТИР - там има мокра печка която топли маслото в картера на двигателя- има инсталация и тва дет се нагрява е масло.Печките обаче са на ЕБЕРШПАИХЕР ,на Вебасто не съм виждал да плзват за нагряване на маслото на камиона.
          По памет печките са 7-8 КилоВата -по мощни са ама е и разбираемо - маслото на ТИРА е къде 40 литра а може и повече ...не помня и ако требе да седиш 2 дена да чакаш за товар в Северна Дакота дето отвън е -40 целзии само на стартер ще запали ТИРа като цъфнат налъмите.

          В кабините на тировете също има сухи печки - и това е разбираемо и понятно.
          Но за лека кола суха печка предизвикателството е къде ще я навреш механично .... иначе проблем няма.

          Коментар


          • piron45
            piron45 коментира
            Редактиране на коментар
            Колега brpi, явно е че не си наясно с малкия кръг на колата. Иии, мократа печка загрява точно мотора и същевременно радиатора на парното , така че може и купето да си стоплиш ако ти е направена автоматиката, преди да се качиш в колата. Имам такава печка на Турана и загрява ДВГ за 20мин.до 60-70 градуса преди да се кача. Паля и си пускам парното веднага, понеже ми се свиди акумулатора, да върти вентилатора без работещ мотор.

          • brpi
            brpi коментира
            Редактиране на коментар
            Колега Пирон 45 - много добе съм наясно с тематиката , аз лично съм правил някои неща за Вебасто и съм говорил с хората и инфото е от извора .

            Когато правят мокра печка основната цел е да се нагрее въздуха в купето - говорим за лека кола.
            По идея може да се направи печката да върти течност само в радиатора на купето и да не минава през мотора ,опити са правени но става много по сложно и скъпо.
            Инак че се загрява и мотора е ясно на всеки , щото пътя на охлаждащата течност е от там.
            То и затова са 5 -6 киловата - ако се ползва само да превърта това което упоменах горе ,пада на 2 киловата.
            Основната пречка да го направят както е сега е че трябва да се правят клапани да ги наречем които да преместват циркулацията само при печката.И от тук нататък вече е повече от сложно щото има незнам си колко вида коли и модели и т.н ,отделно че тия клапани трябва да се много добре нправени щото ако се преебат няма да има парно в колата например а това е фатално за човешки живот вна местата дето има студ.

            И щът , не щът наи ефтиния начин е да се разкачи на 1 място малкия кръг, ама част от топлината ще отива да топли мотора а не купето а това стува време и енергия ,но според производителите това е необходим компромис .

            И още един пример - екперимент по желание на клиента дето съм правил.
            На Мерцедес 124 тип на парното има един 2ен клапан които ако колата не бачка е затворен, там сравнително лесно се нагажда системата с 2 троиника и течноста циркулира само в парното без да ходи до мотора. Вътре в купето става 5 пъти по бързо гореща отколкото ако се прекара и през малкия кръг.

          • artefekt
            artefekt коментира
            Редактиране на коментар
            Силно се съмнявам, че идеята е да се топли само купето. Особено за дизеловите автомобили...

        • #80
          Ето ви една печка само ток на близо да имате. В алито е с този номер 32837438741 монтирал съм я на пикапа+сухата в купето
          Последно редактирано от moci111; 30-01-23, 21:56.

          Коментар


          • #81
            За мощността колкото по голяма толкова по добре винаги можеш да я намалиш докато когато има недостиг няма какво да направиш.
            Това не е така. Пробвай да сложиш в кола суха дизелова печка 8kW. Дори и на минимум да я направиш, пак ще ти е горещо. Хората отоплят по няколко стаи на къща с такъв размер печки. За всяка квадратура си има и определена мощност, тука ги има описани - https://mobile1.bg/kak-rabotqt-suhite-dizelovi-pechki/

            Коментар


            • #82
              Първоначално публикуван от Jujobaaa123 Преглед на мнение

              Това не е така. Пробвай да сложиш в кола суха дизелова печка 8kW. Дори и на минимум да я направиш, пак ще ти е горещо. Хората отоплят по няколко стаи на къща с такъв размер печки. За всяка квадратура си има и определена мощност, тука ги има описани - https://mobile1.bg/kak-rabotqt-suhite-dizelovi-pechki/
              Айде спри с тази нескопосана реклама, няма да се охарчиш ако следваш правилата за такава дейност тук!
              Враг усраине

              Коментар


              • #83
                Попаднах случайно на този клип:



                Понеже съм имал вземане/даване със стари вебасто печки, имам и значителен опит с руски такива...
                Или нЕмате грам акъл за да монтирате тези идиотски китайски творения в кола или имате големи топки.
                Жужовата печка примерно със сигурност не беше символ на надеждност и безопасност.
                Обаче това клипче като го гледам ме хваща шубе.
                Враг усраине

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X