Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Китаиски печки - копия на Вебасто и Ебершпаихер.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
    Ѝ...ѝ...голямо и малко
    Благодарско, ама на моята клавиатура (испанска) там е "Ю".
    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

    0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

    Коментар


    • #62
      Ако си с фонетична подредба, "ѝ"-то се получава от shift+x (латинско хикс), а голямото Ѝ, е същото ама с включен caps lock

      Коментар


      • #63
        Първоначално публикуван от horgasz Преглед на мнение
        Ако си с фонетична подредба, "ѝ"-то се получава от shift+x (латинско хикс), а голямото Ѝ, е същото ама с включен caps lock
        "Ѝ,ѝ" Благодарско!
        Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

        0034 605 82 41 87, 0897 34 28 58

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от hakama Преглед на мнение
          Ок, а за диз. печка -- сложно ли е за инсталация, къде се поставя - може и да рискувам. 5 или 2КвТ (5цата е по-квадратна,...)
          Или бензинова - гледам са ги намалили с -50лв дизеловите (бензинова не видях). Коя е най-удачна - също и мощност, за малка кола или ван?

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от hakama Преглед на мнение
            Или бензинова - гледам са ги намалили с -50лв дизеловите (бензинова не видях). Коя е най-удачна - също и мощност, за малка кола или ван?
            Дизелова е по добре според мен. Бензина мирише и ако си пушач може и да се запалиш. За мощността колкото по голяма толкова по добре винаги можеш да я намалиш докато когато има недостиг няма какво да направиш.

            Коментар


            • #66
              Първоначално публикуван от moci111 Преглед на мнение

              Дизелова е по добре според мен. Бензина мирише и ако си пушач може и да се запалиш. За мощността колкото по голяма толкова по добре винаги можеш да я намалиш докато когато има недостиг няма какво да направиш.
              Умрем от любопитство как точно ще се запалиш. Пушач съм и на едната ми кола печката е нафтова, а на другата бензинова. Е не съм се запалил... Ако успееш да запалиш бензин с цигара, можеш да скокнеш до Стокхолм, за да си получиш Нобеловата награда. Мощността трябва да е АДЕКВАТНА на отоплителната потребност! Аман от диванни експерти...
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #67
                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

                Умрем от любопитство как точно ще се запалиш. Пушач съм и на едната ми кола печката е нафтова, а на другата бензинова. Е не съм се запалил... Ако успееш да запалиш бензин с цигара, можеш да скокнеш до Стокхолм, за да си получиш Нобеловата награда. Мощността трябва да е АДЕКВАТНА на отоплителната потребност! Аман от диванни експерти...
                Рано или късно се ще умре човек дали от любопитство или от глупост. Само да те питам резервоара на печката къде ти е?

                Коментар


                • #68
                  Първоначално публикуван от moci111 Преглед на мнение

                  Рано или късно се ще умре човек дали от любопитство или от глупост. Само да те питам резервоара на печката къде ти е?

                  С тоя въпрос -къде е резрвоара на печката ... направо изби рибата.......още 1 показател че идея си нямаш за каво става дума с тия печки....

                  Резервоара си е тоя на колата -от там помпата помпа и подава на печката.....

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                    още 1 показател че идея си нямаш за каво става дума с тия печки....
                    Не че нещо ама има доста такива печки на които резервоарът е в самата печка.

                    Коментар


                    • #70
                      Онзи ден монтирах такава китайска печка в Татра. Тръгна и работи, но определено има МНОГО голяма разлика с истинските. Цената в случая е адекватен показател за това.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #71
                        Първоначално публикуван от moci111 Преглед на мнение

                        Рано или късно се ще умре човек дали от любопитство или от глупост. Само да те питам резервоара на печката къде ти е?
                        И на двете ми печки резервоарите са тези на колата. На много са отделно и от това не следва проблем. И твърдя, че бензин ( пропан) с цигара, можеш да запалиш само във филмите.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение


                          С тоя въпрос -къде е резрвоара на печката ... направо изби рибата.......още 1 показател че идея си нямаш за каво става дума с тия печки....

                          Резервоара си е тоя на колата -от там помпата помпа и подава на печката.....
                          щом казваш значи си голям разбирач погледни на страница 3 снимката на червената печка и тогава коментирай

                          Коментар


                          • brpi
                            brpi коментира
                            Редактиране на коментар
                            В масовия случаи -никои не си прави усложнение да слага 2 ри резервоар при положение че няма никъкъв проблем да се взима гориво виректно от резервоара на колата.
                            Естествено че сигурно има изключения където това не може да стане но аз бих ги нарекъл точно така - ИЗКЛЮЧЕНИЯ .В масовия случаи както казах няма отделен резервоар дето да е само за печката.
                            Понеже съм работил иза Вебасто и за Ебершпаихер - ако направят отделен резервоар сертифицирането на изделието става мноооооого сложно,та наи малкото то тая гледна точка ползват тоя на колата.
                            Сигурно такива неща като сертификация и т.н са непознати в Китаи - ама това е отделна тема.

                        • #73
                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

                          И на двете ми печки резервоарите са тези на колата. На много са отделно и от това не следва проблем. И твърдя, че бензин ( пропан) с цигара, можеш да запалиш само във филмите.
                          За цигарата съм съгласен с теб. Просто при зареждане на печката и при не добре затворена капачка бензина ще се усеща повече. Все пак е китайска печката.

                          Коментар


                          • #74
                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Онзи ден монтирах такава китайска печка в Татра. Тръгна и работи, но определено има МНОГО голяма разлика с истинските. Цената в случая е адекватен показател за това.
                            Така е вебастото е 2500лева а китаеца 250лева

                            Коментар


                            • #75
                              Здравейте, имам един въпрос относно монтирането на "мокра" печка. Казват, че с такава печка се избягва студения старт на двигателя, което е добре. Но ако навън е –20 градуса и печката е подгряла двигателя до +80 градуса примерно, какво се случва при стартиране? Маслото , което си е студено, него нищо не го подгрява и с темп. –20 градуса , минава по магистралите, загряти до + 80 градуса. Това не е ли голям шок и дали няма опасност да се случи някоя беля?
                              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                              Коментар


                              • artefekt
                                artefekt коментира
                                Редактиране на коментар
                                Би трябвало да спре да нагрява на определена температура(мисля 60гр., поне моята е така), въпреки че парното продължава да работи. А като завърши цикъла спира сама.
                                Отделно я закарах на един майстор(в София), направи я да се командва през телефона. Ако имаш интерес мога да ти дам контакт.

                              • rivan
                                rivan коментира
                                Редактиране на коментар
                                Към коментар 1: скоростната кутия е студена, но и маслото в нея е студено, така че, проблем няма, и двете се загряват заедно. Мослото в картера няма как да се загрее от блока, то е в най-ниската точка и при външна температура –20 не виждам как ще стане да се предаде топлината по метала. Виждал съм спукано стъкло лятото при + 40 от капка вода, затова питам, а там разликата е само 40 градуса.
                                Към коментар 2:Благодаря, колега, засега още умувам суха или мокра печка да слагам, ще ти пиша, и аз съм в София.

                              • bogilloff
                                bogilloff коментира
                                Редактиране на коментар
                                Печката изхвърля изгорели газове с висока температура по една гофрирана метална тръба. Моята тръба съм я насочил под картера. По далечни спомени температурата на тръбата беше над 130 градуса, мерено с термокамера, а след половин час работа на печката, при отрицателни температури и безветрие, картера беше топъл на докосване с ръка.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X