Обява

Свий
Няма добавени обяви.

климатик на Легаси 99

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • климатик на Легаси 99

    Здравейте,

    Нормално ли е компресорът на климатика да вкл и изкл през 10-15 сек. като е на 1 степен вентилатора?

  • #2
    До: климатик на Легаси 99

    Не.Има проблем.
    FORD MAVERIK 2.7TD
    Тел.0898662817
    LZ1IID

    Коментар


    • #3
      До: климатик на Легаси 99

      А да имате идея, къде може да го погледнат във Варна, отидох при едни момчета казаха, че било нормално, но аз продължих да упорствам, че ми се чини че не е наред. Възможно ли да е от поизтекъл фреон, че последно е презареждан преди 3-4 години, ако не и повече.

      Коментар


      • #4
        До: климатик на Легаси 99

        Първоначално публикуван от proscrip Преглед на мнение
        А да имате идея, къде може да го погледнат във Варна, отидох при едни момчета казаха, че било нормално, но аз продължих да упорствам, че ми се чини че не е наред. Възможно ли да е от поизтекъл фреон, че последно е презареждан преди 3-4 години, ако не и повече.
        Фреона се проверява всяка година.Може да изключва по ниско налягане може и по високо.
        FORD MAVERIK 2.7TD
        Тел.0898662817
        LZ1IID

        Коментар


        • #5
          До: климатик на Легаси 99

          Ами колега, отидох в един сервиз отново, имаха няква комбайна на бош - източи само 300 гр фреон, като започна да прави някакви си нейни тестове, се оказа че на вакуум режим семерингата изпускала леко, но в такъв режим компресора не работел, дозареди ми още 350 гр и после като го пуснах на 4 вентилатора си работи нонстопт компресора, на 1 сега изключва и вкюлчва още по-често, предполагам въздухът е малко, който обдухва вътрешното тяло на климатика и стига много бързо температурата, при която изключва - макар да си нямам на идея къде е и дали има датчик там, по който да изключва по температура. Като работи на 4 степен - въздуха, който постъпва в купето през въздуховодите на центарлната конзола стига до 8 С, на празен ход и компресора не изключва, а като работи на 1 темп от там при 13 С се изкл компресора.

          Коментар


          • #6
            До: климатик на Легаси 99

            Проблема,така както го обесняваш,може да се дължи на замърсен поленов филтър.Потърси го някъде около жабката.Ако го има на твоя модел трябва да е там.

            Коментар


            • #7
              До: климатик на Легаси 99

              Фабрично за Европа Легаситата до 2001 не им слагат филтъра на купето. Та аз като я взех - нишата си беше празна, опитах се да пизчистя колкото мога радиатора от набитите боклуци и прахоляци, е една четка и прахосмукачка и сложих филтър, в момента филтрите са нови - двукомпонентен е, на първа степен вече започна да изключва на 4 С и включва като стане 8-9, което пак означава първоначална работа на компресора - 15- сек и после в режим поддържане, макс 8 докато охлади отново от 9 до 4-5 С. Явно така е проектиран, просто на другите ми търкалясници не е така.

              Коментар


              • #8
                До: климатик на Легаси 99

                здравейте.по темата искам да допълня че колкото по малка е силата на обдухване на охлаждащия радиатор толкова по ниска е и неговата температура .почти всички климатични с-ми притежават термо защита на охладителя\против замръзване\която изключва компресора.това е за коли с климатик а колите с климатроник имат и термометър за вътрешна температура който също изключва компресора.при дефектиране на който и да е от двата термо сензора ще се наруши работата на системата.нормална работа на климатроник е 20 сек.работи-4 сек. почива.\при достигната зададена температура\.това от мен дано да съм бил полезен

                Коментар


                • #9
                  До: климатик на Легаси 99

                  Първоначално публикуван от sagitarius Преглед на мнение
                  здравейте.по темата искам да допълня че колкото по малка е силата на обдухване на охлаждащия радиатор толкова по ниска е и неговата температура .почти всички климатични с-ми притежават термо защита на охладителя\против замръзване\която изключва компресора.това е за коли с климатик а колите с климатроник имат и термометър за вътрешна температура който също изключва компресора.при дефектиране на който и да е от двата термо сензора ще се наруши работата на системата.нормална работа на климатроник е 20 сек.работи-4 сек. почива.\при достигната зададена температура\.това от мен дано да съм бил полезен
                  Дрън-дрън че пляс!
                  FORD MAVERIK 2.7TD
                  Тел.0898662817
                  LZ1IID

                  Коментар


                  • #10
                    До: климатик на Легаси 99

                    не разбрах кое точно дрънка а след това пляска

                    Коментар


                    • #11
                      До: климатик на Легаси 99

                      Първоначално публикуван от sagitarius Преглед на мнение
                      не разбрах кое точно дрънка а след това пляска
                      Ами това, че повечето съвременни системи са със Компресори с променлив обем който сам си определя какво да прави .Някой са
                      постоянно зацепени и работят постоянно и също са с променлив обем.
                      А датчика за външна температура не на всички е в управлението на компресора.
                      Ако имаш претенции може да дискутираме или да правим експерименти.
                      FORD MAVERIK 2.7TD
                      Тел.0898662817
                      LZ1IID

                      Коментар


                      • #12
                        До: климатик на Легаси 99

                        Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                        Ами това, че повечето съвременни системи са със Компресори с променлив обем който сам си определя какво да прави .Някой са
                        постоянно зацепени и работят постоянно и също са с променлив обем.
                        А датчика за външна температура не на всички е в управлението на компресора.
                        Ако имаш претенции може да дискутираме или да правим експерименти.
                        та по темата в стремежа си да се изразя по простичко съм допуснал неточност.под охлаждащ радиатор имах предвид така наречения evaporator/изпарител/за което се извинявам,а за датчик на външна температура не съм и споменавал.моите наблюдения са предимно от маздите/всички модели/,и останалите автомобили.специално си направих експеримент с форд мондео 1.8 д 1997 г.след като работи с включен климатик 15 минути на вътрешен въздух на 4-та степен на вентилатора и хоризонтално обдухване постигнах 6 градуса на исхода на жалузите/компресора не се е изкючвал/после намалих на 1-ва степен вентилатора и компресора започна да се изключва 12 -15 секунди.това се обяснява с процеса ТОПЛИННО ПРЕДАВАНЕ. количеството топъл въздух което преминава през evaporatora е равно наколичеството студен което излиза от него,следователно като понижим сепента на вентилатора,намаляме въздушния поток и съответно топлинното отдаване т.е.топлия въздух който преминава през evaporatora e po-малко и температурата му се понижава/през цялото време се стреми да я понижи/което води до изключване на компресора.а иначе гарантирам че и двата се зора за които съм писал извършват точно контрол над компресора във всички модели на мазда.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X