Имам малък технически въпрос
Климатика ми не работи и реших да го поогледам- има си фреон, технически си е ок. Първо се оказа някакво реле, че се е скапало....не намерих оригинално, но с малко ТНТМ стана-сега релето бачка но климатика не. Продължих с опитите и изтеглих ел схемата на климатика. И има два прекъсвача по линията задействаща компресора- единия е термостата (който разбрах че е включен когато му е студено) и A/C dual pressure switch (доколкото разбирам датчик за диференциално налягане- намира се в корпуса на осушителя на фреона). И така след малко мерене с мултицета се установи че тоя датчик си е отворен и не прави контакт. Това би трябвало да означава че или проблема е в линиите с фреона или датчика си е отишъл. Е като му сложих мостче климатика си тръгна и си прави студено. Та въпроса ми е за какво служи тоя датчих и фатално ли ще е ако си оставя да работи на мостче и вече да се управлява само по термостат(двете са вързани последователно) виж схемата.
Благодаря
Климатика ми не работи и реших да го поогледам- има си фреон, технически си е ок. Първо се оказа някакво реле, че се е скапало....не намерих оригинално, но с малко ТНТМ стана-сега релето бачка но климатика не. Продължих с опитите и изтеглих ел схемата на климатика. И има два прекъсвача по линията задействаща компресора- единия е термостата (който разбрах че е включен когато му е студено) и A/C dual pressure switch (доколкото разбирам датчик за диференциално налягане- намира се в корпуса на осушителя на фреона). И така след малко мерене с мултицета се установи че тоя датчик си е отворен и не прави контакт. Това би трябвало да означава че или проблема е в линиите с фреона или датчика си е отишъл. Е като му сложих мостче климатика си тръгна и си прави студено. Та въпроса ми е за какво служи тоя датчих и фатално ли ще е ако си оставя да работи на мостче и вече да се управлява само по термостат(двете са вързани последователно) виж схемата.
Благодаря
Коментар