Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителна печка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Преди вси4ко трябва да се види напрежението на което работи(12 или24).....а токущо се сетих 4е УАЗ 452 имат отзад нещо подобно(бензинова пе4ка) става дума за бившите свьрзо4ни в армията.
    Сузуки Самурай-старт от скрапа
    0885192667

    Коментар


    • #17
      Вальо,

      Две от най-известните фирми, или, да кажем най-популярни, които сe монтират на Дифендър са Eberpacher и Webasto. И двете се предлагат тук. Втората (Webasto) мога да ти я покажа в монтиран и работещ вариант на Дифендър 110. Перфектна печка, изключително икономична и т.н. Горещо препоръчвам!!

      Коментар


      • #18
        Яро, може и да са решили проблема, защото днес пътувах на около 5 градуса външна и вътре беше баня, а имаше още мегдан...
        Ако при 0 не достигне комфортна температура, ще монтирам моментално, иначе може да ми стане излишна..

        Коментар


        • #19
          Ама чакай бе, те тия печки са за като стоиш на място. Нощеска като спиш, или задръствания по два дена, къмпинги и всякви такива.

          Коментар


          • #20
            някой спомена за фабрична няква ако няма я зима никой пратете ми тела на лично да ида да я огледам за един приател!
            4ао
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Volk
              Яро, може и да са решили проблема, защото днес пътувах на около 5 градуса външна и вътре беше баня, а имаше още мегдан...
              Ако при 0 не достигне комфортна температура, ще монтирам моментално, иначе може да ми стане излишна..
              Баня, кога? Веднага като тръгнеш или след 1 час.. Каквото и да си говорим парното в Дифендър-а е зле.. При тебе с тези мокети, може и да има леко подобрение (по-добре от проста гума).

              Това, което аз бих направил е - изолация на целия вагон от задната врата до предните седалки и отгоре рифел. Почакай да стане -15/20 като миналата година и ще се убедиш, че парното едвам стига за шофьора и този до него.. )

              Стефане,

              Не те разбрах много за стоенето на място и къмпингите и т.н. Зимата в базов Дифендър 110, особено отзад в 'кучкарника' както ти казваш, където е просто гола ламарина, си е доооста студено..

              Коментар


              • #22
                След 15-20 мин..
                Но при изключването на парното броиш да 10 и може да те застигне бялата смърт...

                Коментар


                • #23
                  Именно. За това са и тия печки, да топлят целия салон без да работи мотора. Прочее, не знам да имат ограничения за работа в движение.
                  Айде се обаждай на Асен, или да давам телефона на Дини, щото като се обадите и двамата, и а познай дали няма да дигне цената...
                  Това изобщо не е проблем само на дифендъра.

                  Коментар


                  • #24
                    А, и още... Виждал съм при автобус Кароса печка, която не загрява директно въздуха в салона, което е недостатък щото има миризми, локални прегрявания а загряваща охладителната течност плюс помпа, която я върти и нагрява както салона, така и двигателя! Това ми се види хитро решение!

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Паджеровод
                      А, и още... Виждал съм при автобус Кароса печка, която не загрява директно въздуха в салона, което е недостатък щото има миризми, локални прегрявания а загряваща охладителната течност плюс помпа, която я върти и нагрява както салона, така и двигателя! Това ми се види хитро решение!
                      особено сутрин! Палиш топъл мотор...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        Стефане благодаря ти!

                        Човека обаче говори за размери 80/10/30, а Яро споменава за модел с много по-малки габарити..
                        Свалена е от Фолксваген Транспортер и явно е имало доста място в шасито.
                        Ако има други мераклии, ако прецениш им подавай телефона, защото мен ме чака много сериозна работа по проучване на принципите им на работа, модификациите, производителите и дано успея до края на зимата да се запозная изцяло с това нещо за да знам какво точно искам да купя....
                        Като се видим - имаш един чай от мен!

                        Коментар


                        • #27
                          Някой който е ползвал такава печка обръщал ли е внимание, дали изсушава въздуха в купето, демек намалява конденза /запотяването/ по стъклата?

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Volk
                            Като се видим - имаш един чай от мен!
                            Това сигурно е от фолклора на офроудърите или някакъв майтап?!?

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Volk
                              Някой който е ползвал такава печка обръщал ли е внимание, дали изсушава въздуха в купето, демек намалява конденза /запотяването/ по стъклата?
                              Като се замисля, това май и е единственото предимство, но по отношение на въздуха добавя и миризми на опърлено от праха, който се напластява по повърхностите.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Volk
                                Някой който е ползвал такава печка обръщал ли е внимание, дали изсушава въздуха в купето, демек намалява конденза /запотяването/ по стъклата?
                                Дифендър-а, който аз карах беше с Webasto. Мога да кажа, че намалява запотяването в купето, в други случай няма, абе различно. Всъщност проблемни са ти само страничните прозорци, предния се обдухва добре, задния има нагревател, който си работи перфектно.

                                Паджеровод, според мен по-известните марки (тези, които цитирах по-горе) не вкарват никакви миризми в купето.. Както казах (повтарям се), аз лично съм възхитен от печката.. При нас тя беше с отделен резервоар (~10л.). При плътно ползване от октомври до април, като при каране извънградско ясно е, че се ползва няколко часа, но и много често съм спирал по работа из центъра на София за по 2-3 часа и не съм я спирал. И така кара цяла зима с 3, макс 4 зареждания, изключително икономични са (е, за тези пари )

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X