Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    На тойота приус е електрически, на 240 волта беше ако не се лъжа, а на Диско 3 е с променлива геометрия на обема на нагнетателната камера... .
    ЗА хибрид ли говориш или : На Диското е това което съм казал променлив обем на работа.
    FORD MAVERIK 2.7TD
    Тел.0898662817
    LZ1IID

    Коментар


    • #17
      До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

      Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
      Обясниха ми го така: системата на климатика работи под голямо налягане,и като го пуснеш с високи обороти,компресора не може да издържи на внезапния удар, и
      се трошал вътре целия.

      И аз ся като пускам климатика в движение,натискам съединителя да паднат оборотите....
      не е така

      най много ако го пуснеш 3000 пъти на 7000 оборота да отиде компресорния съединител..

      Коментар


      • #18
        До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..


        Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
        Вярно ли е че,климатика трябва да се пуска, само когато двигателя е на обороти?
        Ако го пуснеш когато се движиш със 3-4хил.оборота,ще си търсиш нов компресор?
        Е да ти каже патило.ВЯРНО Е.Обаче зависи каква ти е колата и какъв е компресора.Някои модели се самоизключват при високи обороти.Но други не могат.Е ТЕЗИ дето не се самоизключват гърмят здраво.В най -добрия случай избива семеринга и повръща маслото и фреона.Та както разбра аз съм взривявал компресор вече.Струваше 800 лв.Сега над 2500 оборота не вдигам на клима.И защити имам и пак не го правя.Успех на всички ама цените ги знаете...
        Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
        NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

        Коментар


        • #19
          До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

          Първоначално публикуван от vroom Преглед на мнение
          не е така

          най много ако го пуснеш 3000 пъти на 7000 оборота да отиде компресорния съединител..
          Аз също знам, че първоначално трябва да се включва само когато двигателят е на празен ход. Предлагам относно климатиците да се вслушваме и в съветите на iliiikata, все пак специалист е по темата.

          Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
          Правилно са ти казали,при първоначално включване е хубаво да си на празен ход,след това тои си вкл. изкл.ако не е със променлив обем ако е то той само си сменя обема и преминава във празен работен обем ,за да засмуче течен фреон трябва да ти е прцакан термостата или термистора зависи какво изпълнение е: А за първото пускане маслото се е утайло от долната страна на компресора и е хубаво да серазвърти,прави го и няма да збъркаш.Поздрави
          ... to be continued

          Коментар


          • #20
            До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

            Само мога да ви кажа, че ако всичко е наред с климатика нямя никакво значение как, кога, колко и защо го пускате. Пускайте си го когато искате то ако му е писано да се строши може и на празен ход до де е в гаража колата да почине компресора.
            Велосипед, кракомобил.

            Коментар


            • #21
              До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

              вече второ лято експлоатирам форд фиеста.да малка кола но и сложили климатик. никога не съм се съобразявал с оборотите на двигателя при включване и изключване на климатика.т.к. е слаб мотора много често при изпреварване изключвам климатика и след маневрата го включвам. това става обикновенно над 3000 оборота.за сега нямам проблеми.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X