Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

    Вярно ли е че,климатика трябва да се пуска, само когато двигателя е на обороти?
    Ако го пуснеш когато се движиш със 3-4хил.оборота,ще си търсиш нов компресор?

  • #2
    До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

    Той се пуска и спира сам непрекъснато, не върти нон стоп. Така че който ти го е казал не е наясно. На много от колите като пуснеш обдухването на стъклото дори и да си надул парното до дупка пак тръгва и климатика за да изсуши въздуха, даже без да подозираш за това. Така че не се коси. Това важеше за климатиците които ги монтираха допълнително по автобусите - там електромагнитния съединител не издържаше включвания на високи обороти.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

      Обясниха ми го така: системата на климатика работи под голямо налягане,и като го пуснеш с високи обороти,компресора не може да издържи на внезапния удар, и
      се трошал вътре целия.

      И аз ся като пускам климатика в движение,натискам съединителя да паднат оборотите....

      Коментар


      • #4
        До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

        Имало нещо вярно, но само при първоначално пускане. Тогава целия фреон бил течен и още не бил изпарен. Това доста товарело компресора. Четох го в някой от автофорумите от човек занимаващ се с ремонти и монтаж на автоклиматици. Твърдяха, че е добър.
        Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

        Коментар


        • #5
          До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

          В съвременните коли има толкова автоматика че нищо не пречи да се извади сигнал от оборотомера и при надвишаването на определени обороти да не може да се задейства...Това обаче никъде не е направено, странно защо ли?
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

            Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
            Обясниха ми го така: системата на климатика работи под голямо налягане,и като го пуснеш с високи обороти,компресора не може да издържи на внезапния удар, и
            се трошал вътре целия.

            И аз ся като пускам климатика в движение,натискам съединителя да паднат оборотите....
            Не знам какво значи внезапен удър. Който е отварял компресор знае че буталата са няколко подредени стапаловидно и е изключително трудно да се натоварят всичките едновременно.Като скорост се въртят страшно бързо така че не би трябвало и едно по едно. Никога не съм виждал в инструкциите за автомобила да е отбелязано да не се пуска климата в движение. Но аз обичам да изхвърлям климатика от коша на колата а не да слагам такъв.Може и да е правилно но никога няма да се съобразявам с това предупреждение . А на автоматика кво се прави на магистралата биеш на неотрал ли.

            Коментар


            • #7
              До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

              Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнение
              Имало нещо вярно, но само при първоначално пускане. Тогава целия фреон бил течен и още не бил изпарен. Това доста товарело компресора. Четох го в някой от автофорумите от човек занимаващ се с ремонти и монтаж на автоклиматици. Твърдяха, че е добър.
              Това ме учудва много! Мисля, че по никой начин течна фаза не трябва да влиза в компресора, защото това е усмъртяващо за него

              Коментар


              • #8
                До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                Правилно са ти казали,при първоначално включване е хубаво да си на празен ход,след това тои си вкл. изкл.ако не е със променлив обем ако е то той само си сменя обема и преминава във празен работен обем ,за да засмуче течен фреон трябва да ти е прцакан термостата или термистора зависи какво изпълнение е: А за първото пускане маслото се е утайло от долната страна на компресора и е хубаво да серазвърти,прави го и няма да збъркаш.Поздрави
                FORD MAVERIK 2.7TD
                Тел.0898662817
                LZ1IID

                Коментар


                • #9
                  До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                  Това трябва да са някакви нови климатици, щото нито една от моите коли не е имала такъв проблем.
                  Моя се включва в зависимост от температурата. Ако е горещо го включвам, ако е студено го изключвам. Относно оборотите ..... не влизат в моите сметки.
                  CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                  http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                  http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                  Коментар


                  • #10
                    До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                    Ситуацията е следната: един познат се прибира от София с ланчия, и по магистралата решава да си пусне климатика-и троши компресора. Майсторите изтъкват точно тази причина...
                    А колко е вярно аз не знам,затова се допитвам до вас,а може и да предотвратя "инфекция".
                    Аз си пускам климатика на малки обороти...за всеки случай

                    Коментар


                    • #11
                      До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                      Проблема е при по старите климатични ситеми където съединителя на шайбата на климатика се включва с електромагнит и се зацепва рязко. Та при високи обороти се натоварва в пъти тоя механизъм. На новите коли (на повечето) самия съединител зацепва по плавно, някой вече нямат съединител, някой са с електрически компресор. На диско3 електрониката чрез натоварване на безстепенния компресор регулира вибрациите на двигателя . На твоята го пускаи на празен ход. Ефекта е все едно да пуснеш съединителя на колата рязко на 5000 оборота, няма да се счупи n пъти, ама все някой ден....

                      Коментар


                      • #12
                        До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                        Проблема е при по старите климатични ситеми където съединителя на шайбата на климатика се включва с електромагнит и се зацепва рязко. Та при високи обороти се натоварва в пъти тоя механизъм. На новите коли (на повечето) самия съединител зацепва по плавно, някой вече нямат съединител, някой са с електрически компресор. На диско3 електрониката чрез натоварване на безстепенния компресор регулира вибрациите на двигателя . На твоята го пускаи на празен ход. Ефекта е все едно да пуснеш съединителя на колата рязко на 5000 оборота, няма да се счупи n пъти, ама все някой ден....
                        Все още няма ел.компресори на автомобилите!Новите компресори са постоянно зацепени и механизма се върти постоянно на празен ход,при пускане на климатика на компресора има ел.клапан който пуска преминаването на фреона и също така определя работния обем.
                        Последно редактирано от iliikata; 19-10-07, 16:44. Причина: грешка
                        FORD MAVERIK 2.7TD
                        Тел.0898662817
                        LZ1IID

                        Коментар


                        • #13
                          До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                          Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                          Все още няма ел.компресори на автомобилите!Новите компресори са постоянно зацепени и механизма се върти постоянно на празен ход,при пускане на климатика на компресора има ел.клапан който пуска преминаването на фреона и също така определя работния обем.
                          интересна теза.ами при моята вече стара кола ситроен ксара 2006 г е с електромагнитно пускане на климатика.при бмв 1999 същата работа.даже като я взехме именно този възел беше повреден.при пускане се получил удар и всичко в електромагнитния съединител беше се раздуло

                          Коментар


                          • #14
                            До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                            Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
                            Все още няма ел.компресори на автомобилите!Новите компресори са постоянно зацепени и механизма се върти постоянно на празен ход,при пускане на климатика на компресора има ел.клапан който пуска преминаването на фреона и също така определя работния обем.
                            На тойота приус е електрически, на 240 волта беше ако не се лъжа, а на Диско 3 е с променлива геометрия на обема на нагнетателната камера... .

                            Коментар


                            • #15
                              До: КЛИМАТИК В ДВИЖЕНИЕ..

                              Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                              интересна теза.ами при моята вече стара кола ситроен ксара 2006 г е с електромагнитно пускане на климатика.при бмв 1999 същата работа.даже като я взехме именно този възел беше повреден.при пускане се получил удар и всичко в електромагнитния съединител беше се раздуло
                              Френските са все още със съединител,за бмв знаем те дори си "губят"съединителя саморазвива се.
                              FORD MAVERIK 2.7TD
                              Тел.0898662817
                              LZ1IID

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X