Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

    Здравей намерих нещо за HYDRONIC D 3 W Z но не знам дали ще ти свърши работа:http://www.freak0815.de/Fahrzeughilf...spaecherSH.pdf

    Коментар


    • #47
      От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

      Благодаря колега! Мисля,че ще свърши работа. Това е за опел а аз съм с фолксваген но предполагам цветовете на кабелите са еднакви, след като и печките са еднакви. Я пак да преговориме:
      a) Diagnose (Opel KWP 2000)
      b) +15 und Temperaturschalter* ...................................................... +15 плюс след контакт
      c) D+ Lichtmaschine ........................................................ можеби се пали от тук с + импус
      d) Verbrauchssignal (Plus getaktet).............................................................. или тук
      e) Leitung auftrennen. ..........................................??
      f) Leitung zurückbinden .......................................?? помагайте с немския....
      Последно редактирано от superMAX; 20-12-12, 21:41.

      Коментар


      • #48
        От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

        Дай да намериме за фолцваген-Марка,модел,година?http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Lammity...20T4%20TDI.pdf
        Твоита схема е на 8 стр.,но незнам как можеш да я подкараш без да е запалена колата трябва малко да помисля или да се намеси някой по вещ от мен.Относно превода-пробвай с гугъл преводача.След като се разчетох твойте изводи са 1,2,3 и мисля че трябва да се даде на късо един от тях,ако ги нямаш според мен трябва да излъжеш датчика за външна температура (а) и да подадеш на(b) постоянен +,но все пак изчакай специялистите да се включат
        Последно редактирано от masagero; 21-12-12, 11:06. Причина: PDF документ

        Коментар


        • #49
          От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

          +15 und Temperaturschalter термостат, включва под 5 градуса, D+ Lichtmaschine - алтернатор. На печката и трябват 3 плюса и един минус и тръгва. Задалжително горивната помпа трябва да е включена. Тез печки най често са с изгорели свещи, добре е да се тества през добре зареден акумулатор и амперметар

          Коментар


          • #50
            От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

            В крайна сметка винаги може да се направи да работи с три ключа и реле за мигачи, но алгоритъма за действие с тях ще се изпълнява от човека. Зная, че специалистите тук ще ревнат, че така не трябва, ама те са си за това, да мърморят. Въпроса е: можели да се направи печката да работи? ДА МОЖЕ.
            [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

            Коментар


            • #51
              От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

              Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
              В крайна сметка винаги може да се направи да работи с три ключа и реле за мигачи, но алгоритъма за действие с тях ще се изпълнява от човека. Зная, че специалистите тук ще ревнат, че така не трябва, ама те са си за това, да мърморят. Въпроса е: можели да се направи печката да работи? ДА МОЖЕ.
              Как да не ревне човек, просто ми стана мъничко мъчно, СТРАШНА ГЛУПОСТ! Специалистите сте вие, ние си вършиме работата, а не произвеждаме бомби със закъснител
              ТКЗС за цял живот

              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

              Коментар


              • #52
                От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                На тази печка й трябват няколко клапана, една водна помпа, управление за климатроника и окабеляване, за да може да работи автономно, филмът е голям, цената ужасна. С подръчни материали ще се убиете от работа и най-вероятно ще уцелите греда
                ТКЗС за цял живот

                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                Коментар


                • #53
                  От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                  Първоначално публикуван от jony7777 Преглед на мнение
                  +15 und Temperaturschalter термостат, включва под 5 градуса, D+ Lichtmaschine - алтернатор. На печката и трябват 3 плюса и един минус и тръгва. Задалжително горивната помпа трябва да е включена. Тез печки най често са с изгорели свещи, добре е да се тества през добре зареден акумулатор и амперметар
                  Да и аз стигнах до този извод с трите плюса. Един от алтернатора (да си мисли,че е запалена колата) . един си е захранване 12в , и един плюс я пали.
                  ама сега да ги видим кои са :
                  Има си плюс и минус- червен и кафяв
                  a) +15 пак+
                  b) D+ пак+

                  И тази нафтова помпа не си ли я управлява печката?
                  Колата си има ел.водна помпа...
                  Има си и втори отоплите отзад и не е проблем да му се пусне вентилатора без да закачам климатроника...
                  Това по тази схема
                  http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Lammity...20T4%20TDI.pdf
                  Последно редактирано от superMAX; 21-12-12, 21:40.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                    Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                    Да и аз стигнах до този извод с трите плюса. Един от алтернатора (да си мисли,че е запалена колата) . един си е захранване 12в , и един плюс я пали.
                    ама сега да ги видим кои са :
                    Има си плюс и минус- червен и кафяв
                    a) +15 пак+
                    b) D+ пак+

                    И тази нафтова помпа не си ли я управлява печката?
                    Колата си има ел.водна помпа...
                    Има си и втори отоплите отзад и не е проблем да му се пусне вентилатора без да закачам климатроника...
                    Това по тази схема
                    http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Lammity...20T4%20TDI.pdf
                    Ако има водна помпа, значи и на климатроника има свободен пин за управление, горивната помпа се управлява от блока на печката естествено, това с релето за мигачи е някаква страшна глупост. Ще проверя и ще ти пиша за климатроника на кой пин какво трябва да дойде и си готов. За печката нямам идея, незнам как се управлява точно тази
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • #55
                      От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                      Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                      Да и аз стигнах до този извод с трите плюса. Един от алтернатора (да си мисли,че е запалена колата) . един си е захранване 12в , и един плюс я пали.
                      ама сега да ги видим кои са :
                      Има си плюс и минус- червен и кафяв
                      a) +15 пак+
                      b) D+ пак+

                      И тази нафтова помпа не си ли я управлява печката?
                      Колата си има ел.водна помпа...
                      Има си и втори отоплите отзад и не е проблем да му се пусне вентилатора без да закачам климатроника...
                      Това по тази схема
                      http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Lammity...20T4%20TDI.pdf
                      Ако има водна помпа, значи и на климатроника има свободен пин за управление, горивната помпа се управлява от блока на печката естествено, това с релето за мигачи е някаква страшна глупост. Ще проверя и ще ти пиша за климатроника на кой пин какво трябва да дойде и си готов. За печката нямам идея, незнам как се управлява точно тази
                      Апропо - напиши точен модел и година на производство на автомобила.
                      ТКЗС за цял живот

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                      Коментар


                      • #56
                        От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                        Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                        това с релето за мигачи е някаква страшна глупост.
                        Не просто реле за мигачи, а такова за ИФА. С него може да се регулира честотата за подаване на импулса към помпата за гориво. Глупост е, ама работи.
                        [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                        Коментар


                        • #57
                          От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                          Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
                          Не просто реле за мигачи, а такова за ИФА. С него може да се регулира честотата за подаване на импулса към помпата за гориво. Глупост е, ама работи.
                          Да не влизаме в излишни полемики, то и двигател с 4 цилиндъра може да работи на един, даже може да работи и със счупен колянов вал, даже може и със спукано бутало, с криви клапани, дори може въобще да не работи, а да буташ колата и тя да "работи"....
                          ТКЗС за цял живот

                          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                          Коментар


                          • #58
                            От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                            Моята печка (BWW46) e свалена от БМВ с климатроник и я монтирах на антична джипка съвсем сам. Събрах липсващите неща от различни места и в резултат имам работещо отлично и устойчиво автономно отопление. Задейства се от таймер, от ключ или ако щеш по телефона със сим контролер.
                            Та нещата далеч не са толкова сложни. Трябва просто да се знаят някои подробности, като алгоритим на запалване, на спиране и още няколко дреболии. Направил съм я с възможност да грее само радиаторите на отоплението или тях заедно с двигателя. Това с вакуумен кран от парно на Мерцедес.
                            Вече две години я ползвам и съм много доволен.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #59
                              От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Моята печка (BWW46) e свалена от БМВ с климатроник и я монтирах на антична джипка съвсем сам. Събрах липсващите неща от различни места и в резултат имам работещо отлично и устойчиво автономно отопление. Задейства се от таймер, от ключ или ако щеш по телефона със сим контролер.
                              Та нещата далеч не са толкова сложни. Трябва просто да се знаят някои подробности, като алгоритим на запалване, на спиране и още няколко дреболии. Направил съм я с възможност да грее само радиаторите на отоплението или тях заедно с двигателя. Това с вакуумен кран от парно на Мерцедес.
                              Вече две години я ползвам и съм много доволен.
                              BWW46 не съм го чувал, сигурно е BBW46, но както и да е. Е кое да му е сложното на печка 86-та ? Трябва й един плюс. Второ и джипът ти сигурно е елементарен като воден кръг. Никога не слагай нищо под общ знаменател. Никой не оспорва това, ама тука в тема за МЛ се пише за шаран, ти пък даваш пример с печка на 30 години.... Без значение е, все тая. Няма да оспорвам качествата на никой. Явно аз съм в заблуда... Но един многоуважаван от мен човек е дал най-точен пример за това - Всеки сам си избира -
                              "това е като тунинга
                              купуваш си БМВ М5
                              или нормална 5ца и я тунинговаш до пърформанс на М5
                              но едното си е М5 а другото е парче скрап
                              образно казано"
                              ТКЗС за цял живот

                              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                              Коментар


                              • #60
                                От: Монтаж на водна печка Eberspächer HYDRONIC D 5 W S в ML 270CDI 2001г?

                                Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                                BWW46 не съм го чувал, сигурно е BBW46, но както и да е. Е кое да му е сложното на печка 86-та ? Трябва й един плюс. Второ и джипът ти сигурно е елементарен като воден кръг. Никога не слагай нищо под общ знаменател. Никой не оспорва това, ама тука в тема за МЛ се пише за шаран, ти пък даваш пример с печка на 30 години.... Без значение е, все тая. Няма да оспорвам качествата на никой. Явно аз съм в заблуда... Но един многоуважаван от мен човек е дал най-точен пример за това - Всеки сам си избира -
                                "това е като тунинга
                                купуваш си БМВ М5
                                или нормална 5ца и я тунинговаш до пърформанс на М5
                                но едното си е М5 а другото е парче скрап
                                образно казано"
                                Всъщност печката е 95 г. Наистина не е сложна, но върши прекрасна работа и не напомня за себе си.
                                Единственият проблем, беше повреден сензор за пламък. Цената в Рея
                                нещо не ми хареса и отворих стария. Оказа се че вътре има всичко на всичко един фототранзистор, който си купих за стотинки и си възстанових сензора. От две години си бачка чудесно. Водния кръг на колата е значително доработен. Добавено е задно парно и опция да топли само купето или и двигателя и купето.
                                Управлението и е по няколко начина.
                                Сигурно новите печки са много хубави, но и тази върши чудесна работа и не ме набутва. Купил съм я за стотина лв.
                                На новата служебна ХС
                                90 има фабрична печка, която не забелязвам да върши повече работа от античната пък и ми дреме колко е годишна печката, след като топли, при това добре.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X