Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Имам проблем с вентилатора.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Имам проблем с вентилатора.

    Колеги ще започна така;колата е Мерцедес W210 E 200 бензинова с климатроник.Сменени са филтрите на купето,вентилатора върти яко когато го свържа към акумолатор,но от дисплея в купето като увеличавам степените, струя от духалките няма никаква.Свалил съм вентилатора,когато карам по-бързо се усеща лека топлина от духалките-недостатъчна обаче да стопли или да не се изпотява стъклото.Има управление на самия вентилатор-може би изгоряло.Зима,без парно-лошо е.Гледам в чужди сайтове,управлението за този модел е съвсем различно.Ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем -нека сподели как го е решил.Ще сложа снимки на моя вентилатор ,за да се види.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Имам проблем с вентилатора.

    Ако някой колега има същия автомобил с климатроник ,може ли да ми каже неговото управление какво е ?Или да му направи снимки.Под жабката има капак на два винта-като се развият е капака на вентилатора и съответно самия вентилатор.

    Коментар


    • #3
      От: Имам проблем с вентилатора.

      Нито едно мнение или коментар.

      Коментар


      • #4
        От: Имам проблем с вентилатора.

        Ами няма човек с такъв проблем.
        Не си лаик щом си свалил вентилатора и си го пробвал. Гледал си и начините за управление. Може да са различни, но всички целят едно и също - да подадат ток на вентилатора. Управлението взима информация от подадена команда и от разни датчици. Вероятно има и бушони. Ами продължаваш изследванията.
        Иначе нямам никакви данни за този автомобил. Сори!
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          От: Имам проблем с вентилатора.

          Така да е -ще продължавам с изследванията От прочетена информация из нета,оставам с впечатление ,че реустата/управлението/е често срещан проблем и никак ефтин за отстраняване.Четох и за замяна на реустата с такъв от старата С-класа/94г/гледам го и в ибей го има.Продължавам да търся решение на проблема.И доста морги съм обиколил...

          Коментар


          • #6
            От: Имам проблем с вентилатора.

            Ако хич не тръгва, вероятността да е бушон е 99%.

            Коментар


            • #7
              От: Имам проблем с вентилатора.

              Да,хич не върти,на нито една степен не върти.Свалил съм го целия вентилатор и както по горе съм писал ,когато го закача към акумолатора върти.Иначе сложа ли го на мястото ,включа ли буксите и не работи.Затова и съм се ориентирал към съответното управление/реустата/.По него няма видими следи да е изгорял,нямам познат със същата кола ,за да сменя целия вентилатор.

              Коментар


              • #8
                От: Имам проблем с вентилатора.

                Първоначално публикуван от evelin d Преглед на мнение
                Да,хич не върти,на нито една степен не върти.Свалил съм го целия вентилатор и както по горе съм писал ,когато го закача към акумолатора върти.Иначе сложа ли го на мястото ,включа ли буксите и не работи.Затова и съм се ориентирал към съответното управление/реустата/.По него няма видими следи да е изгорял,нямам познат със същата кола ,за да сменя целия вентилатор.
                Ми няма защо да го сменяш. Търси къде е прекъсната веригата, която му дава напрежение.
                Пак питам: бушоните как са???

                Коментар


                • #9
                  От: Имам проблем с вентилатора.

                  Тоя е с електронно управление и няма "реостат" и едва ли е бушон ..... Преди година си играх с духалката на едно Пежо и се оказа крайния транзистор. Там обаче управлението на степените ставаше през един стъпков превключвател през набор от резистори. Измери какво идва като напрежения по кабелите към оная джаджка. Ако имаш маса и 12 волта, намери кой кабел е за управлението. Напрежението по него би трябвало да се мени на различните степени. Ако е така, вероятно е пукнал крайния транзистор в кутийката. Ако не, може и блока за управление, дето е на таблото да е дал фира. Второто е по-малко вероятно. А ако не знаеш какво правиш, иди на електричар...
                  П.П. Няма какво да търсиш. Подай контакт и виж дали имаш +12 волта между черен и червен кабел. Ако има, виж дали се мени напрежението между черен и жълт кабел (или червен и жълт). Ако да, проблемът е в крайния транзистор, но не мога да преценя дали може да се отвори кутията и да се смени.
                  Последно редактирано от kuzdov; 23-02-11, 18:07.
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #10
                    От: Имам проблем с вентилатора.

                    Бушоните ще погледна утре и ще пиша пак.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Имам проблем с вентилатора.

                      Сменял съм доста такива реголатори, винаги проблема е бил в тях. От управлението напрежението се променя от 1-8 волта (жълт- черен),. Успешно може да се замени с по стария реголатор който е на по голям алуминиев радиатор

                      Коментар


                      • #12
                        От: Имам проблем с вентилатора.

                        Jony7777 благодаря ти за мнението ,но можеш ли да ми кажеш от къде си го купувал този по-стария регулатор и на каква цена съответно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Имам проблем с вентилатора.

                          Ако искаш да "закърпиш" положението слагай на радиатор един мощен полевак, струва 2-3 лева ... става, ама ....
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Имам проблем с вентилатора.

                            Така-не е от бушони проблема/искаше ми се да е там ,но..../днес ги проверих.От магазин/няма да споменавам име/ ми казаха цена за електронното управление,колкото за една очиларка с десен волан почтиВ ибей англиийското продават електронно ,но за W 140/старата ес класа от 94г.-около 60лири с доставката/някъде в интернет гледах тема от америкаски сайт за смяната на едното с другото.Само се сменят кабелите-тези от електронното на очиларката са по- дълги и се слагат на другия регулатор.Клоня към това решаване на проблема.Мнения приемам всякакви.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Имам проблем с вентилатора.

                              Колега в крайна сметка щом мотора не тръгва в кутията и когато е закачен на място,а тръгва когато му подадеш директен + и - от акумулатора ,значи не му отива напрежение.Следи по веригата докъде отива напрежение и респективно къде се губи пък после мисли вече за смяна или за отремонтирване

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X