Колеги ще започна така;колата е Мерцедес W210 E 200 бензинова с климатроник.Сменени са филтрите на купето,вентилатора върти яко когато го свържа към акумолатор,но от дисплея в купето като увеличавам степените, струя от духалките няма никаква.Свалил съм вентилатора,когато карам по-бързо се усеща лека топлина от духалките-недостатъчна обаче да стопли или да не се изпотява стъклото.Има управление на самия вентилатор-може би изгоряло.Зима,без парно-лошо е.Гледам в чужди сайтове,управлението за този модел е съвсем различно.Ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем -нека сподели как го е решил.Ще сложа снимки на моя вентилатор ,за да се види.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Имам проблем с вентилатора.
Свий
X
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Ако някой колега има същия автомобил с климатроник ,може ли да ми каже неговото управление какво е ?Или да му направи снимки.Под жабката има капак на два винта-като се развият е капака на вентилатора и съответно самия вентилатор.
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Ами няма човек с такъв проблем.
Не си лаик щом си свалил вентилатора и си го пробвал. Гледал си и начините за управление. Може да са различни, но всички целят едно и също - да подадат ток на вентилатора. Управлението взима информация от подадена команда и от разни датчици. Вероятно има и бушони. Ами продължаваш изследванията.
Иначе нямам никакви данни за този автомобил. Сори!Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Така да е -ще продължавам с изследванията От прочетена информация из нета,оставам с впечатление ,че реустата/управлението/е често срещан проблем и никак ефтин за отстраняване.Четох и за замяна на реустата с такъв от старата С-класа/94г/гледам го и в ибей го има.Продължавам да търся решение на проблема.И доста морги съм обиколил...
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Да,хич не върти,на нито една степен не върти.Свалил съм го целия вентилатор и както по горе съм писал ,когато го закача към акумолатора върти.Иначе сложа ли го на мястото ,включа ли буксите и не работи.Затова и съм се ориентирал към съответното управление/реустата/.По него няма видими следи да е изгорял,нямам познат със същата кола ,за да сменя целия вентилатор.
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Първоначално публикуван от evelin d Преглед на мнениеДа,хич не върти,на нито една степен не върти.Свалил съм го целия вентилатор и както по горе съм писал ,когато го закача към акумолатора върти.Иначе сложа ли го на мястото ,включа ли буксите и не работи.Затова и съм се ориентирал към съответното управление/реустата/.По него няма видими следи да е изгорял,нямам познат със същата кола ,за да сменя целия вентилатор.
Пак питам: бушоните как са???
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Тоя е с електронно управление и няма "реостат" и едва ли е бушон ..... Преди година си играх с духалката на едно Пежо и се оказа крайния транзистор. Там обаче управлението на степените ставаше през един стъпков превключвател през набор от резистори. Измери какво идва като напрежения по кабелите към оная джаджка. Ако имаш маса и 12 волта, намери кой кабел е за управлението. Напрежението по него би трябвало да се мени на различните степени. Ако е така, вероятно е пукнал крайния транзистор в кутийката. Ако не, може и блока за управление, дето е на таблото да е дал фира. Второто е по-малко вероятно. А ако не знаеш какво правиш, иди на електричар...
П.П. Няма какво да търсиш. Подай контакт и виж дали имаш +12 волта между черен и червен кабел. Ако има, виж дали се мени напрежението между черен и жълт кабел (или червен и жълт). Ако да, проблемът е в крайния транзистор, но не мога да преценя дали може да се отвори кутията и да се смени.Последно редактирано от kuzdov; 23-02-11, 18:07."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Сменял съм доста такива реголатори, винаги проблема е бил в тях. От управлението напрежението се променя от 1-8 волта (жълт- черен),. Успешно може да се замени с по стария реголатор който е на по голям алуминиев радиатор
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Така-не е от бушони проблема/искаше ми се да е там ,но..../днес ги проверих.От магазин/няма да споменавам име/ ми казаха цена за електронното управление,колкото за една очиларка с десен волан почтиВ ибей англиийското продават електронно ,но за W 140/старата ес класа от 94г.-около 60лири с доставката/някъде в интернет гледах тема от америкаски сайт за смяната на едното с другото.Само се сменят кабелите-тези от електронното на очиларката са по- дълги и се слагат на другия регулатор.Клоня към това решаване на проблема.Мнения приемам всякакви.
Коментар
-
От: Имам проблем с вентилатора.
Колега в крайна сметка щом мотора не тръгва в кутията и когато е закачен на място,а тръгва когато му подадеш директен + и - от акумулатора ,значи не му отива напрежение.Следи по веригата докъде отива напрежение и респективно къде се губи пък после мисли вече за смяна или за отремонтирване
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар