Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разширяване на централния отвор на джанти?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Разширяване на централния отвор на джанти?

    Половин милиметър ексцентричност и джантата е за скрап.

    Коментар


    • #17
      До: Разширяване на централния отвор на джанти?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Половин милиметър ексцентричност и джантата е за скрап.
      Да де. За струг говоря, не за флекс.

      Коментар


      • #18
        До: Разширяване на централния отвор на джанти?

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        А как ще обясните използуването на Фланци ???
        Там позиционирането е само по конусните повърхнини на болтовете.
        Ако допуснем, че фланеца се позиционира по централен отвор, то по какво се позиционира джантата ????
        Моите фланци си имат вътрешно ф, по което се базират те, и въшно ф, по което се базира джантата

        Всичко останало е в сферата на приказките...
        По-точно - на празните приказки..

        имаше в института курс - май два семестъра беше, и ставаше дума за размерни вериги, бази, и оразмеряване..
        аа, и допуски и сглобки имаше сякаш..

        май оценката ми беше над 3

        всъщност, и в механотехникума беше така..
        Последно редактирано от Veni1; 12-04-10, 20:48. Причина: добавяне

        Коментар


        • #19
          До: Разширяване на централния отвор на джанти?

          На Ровърите главината е 113мм а джантата 114мм. По книга и на практика. Днеска мерих. Та кой по-точно центрова- не се сещам.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            До: Разширяване на централния отвор на джанти?

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            На Ровърите главината е 113мм а джантата 114мм. По книга и на практика. Днеска мерих. Та кой по-точно центрова- не се сещам.
            И на повечето автомобили е така. Луфт трябва да има. Иначе няма вадене. А факта, че в повечето случаи, дистанционните " неща" , са от чупеща се пластмаса, говори сам за себе си.
            Основната функция на близките диаметри е по-лесното "закачане" на гумата при монтаж.

            Коментар


            • #21
              До: Разширяване на централния отвор на джанти?

              Добре де, Патроля го карам повече от година и нещо с джанти от Галопер с престърган централен отвор...... С регенерати, верно английски, ама все пак..... Проблеми нихт..... Че май и конусите на гайките и джанти не съвпадат Е, верно проверявам ги редовно.....
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                До преди малко бях в гаража, гледайки мерейки и чешейки се по главата.
                Ситуацията е следната.
                Начертах какво представлява централния отвор на джантата, като:
                Това синьото е капачката която на старите и новите джанти е една и съща. Има си канал в който влизат щипките на капачката.
                Размер 1 съвпада точно с размера на отвора на старите джанти.
                Размер 2 обаче е точно това удебеление на стените на отвора на новите джанти, който ми пречи да ги монтирам...

                П.С. И не ми се смейте много на чертежа. Правих го с програма за разработване на печатни платки.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                  Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                  Моите фланци си имат вътрешно ф, по което се базират те, и въшно ф, по което се базира джантата

                  Всичко останало е в сферата на приказките...
                  По-точно - на празните приказки..

                  имаше в института курс - май два семестъра беше, и ставаше дума за размерни вериги, бази, и оразмеряване..
                  май оценката ми беше над 3

                  всъщност, и в механотехникума беше така..
                  С уважение към дипломите Ви и завършените курсове колега, искам да Ви кажа, че вече над 40 хил. км. карам фланци, които вътрешният диаметър е с 2 мм по-голям от диаметъра на главината, а външния с 1 мм по-малък от този на оригиналните джанти. Центрирането и в двата случая се извършва от гайките и до сега не съм забелязал нито дисбаланс, нито саморазвиване на гайки. Даже напротив, понеже фланците са сплав на алуминия, а гайките стомана, се получава донатягане !
                  Далеч съм от мисълта да "споря с физичните закони" - отдавам го на изчисления на действащите сили
                  TLC 90 1KZ-TE 2000г.
                  "Социализмът приключва тогава, когато чуждите пари свършат!" - Маргарет Тачър

                  Коментар


                  • #24
                    До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                    Като намериш стругар, да ги качва и стърже.
                    Ако няма такъв - търси смяна.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                      Добре де, Патроля го карам повече от година и нещо с джанти от Галопер с престърган централен отвор..
                      На какъв диаметър е отворена дупката?
                      Около това е спора..

                      А инак - доста смело решение от твоя страна, еле за конусите на гайките...

                      Тарга - от ф113 до ф114 има разлика от ,5 мм - това пак е сглобка - все пак - може да е харабийско-халтава, а не по-стегната - ( сега Симеон и Джорджо ще ме напънат ) ама преди сглобките се наричаха с такива имена, преди да дойде ISO-то..

                      Всъщност, аз не се мъча да убедя никой..
                      Основите на инженерната наука са емпирични, и ако някой се мъчи да преодолее законите, около които са поставени те..

                      Де да знам..

                      E pur si muоve...бил казал небезизвестния Галилео...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        На какъв диаметър е отворена дупката?
                        Около това е спора..

                        А инак - доста смело решение от твоя страна, еле за конусите на гайките...

                        Тарга - от ф113 до ф114 има разлика от ,5 мм - това пак е сглобка - все пак - може да е харабийско-халтава, а не по-стегната - ( сега Симеон и Джорджо ще ме напънат ) ама преди сглобките се наричаха с такива имена, преди да дойде ISO-то..

                        Всъщност, аз не се мъча да убедя никой..
                        Основите на инженерната наука са емпирични, и ако някой се мъчи да преодолее законите, около които са поставени те..

                        Де да знам..

                        E pur si muоve...бил казал небезизвестния Галилео...
                        Това за харабийско-халтавата зглобка го оценявам . Няма такъв лаф. Обаче все пак означава, че не опира и не води. Ама хич. И сите Ровъри са така.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                          На какъв диаметър е отворена дупката?
                          Около това е спора..

                          А инак - доста смело решение от твоя страна, еле за конусите на гайките...

                          Тарга - от ф113 до ф114 има разлика от ,5 мм - това пак е сглобка - все пак - може да е харабийско-халтава, а не по-стегната - ( сега Симеон и Джорджо ще ме напънат ) ама преди сглобките се наричаха с такива имена, преди да дойде ISO-то..

                          Всъщност, аз не се мъча да убедя никой..
                          Основите на инженерната наука са емпирични, и ако някой се мъчи да преодолее законите, около които са поставени те..

                          Де да знам..

                          E pur si muоve...бил казал небезизвестния Галилео...
                          Колега, къде си ги учил тези сглобки от по 0.5мм?
                          Та да не пращаме там внуците?

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Централният отвор не винаги има носещи функции. Обикновено за това служат главно болтовете, а на някои машини - само те.
                            Според мен винаги,особено в условията на лунен пейзаж изпълнен с кратери,каквито са и родните ни пътища.

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            И на повечето автомобили е така. Луфт трябва да има. Иначе няма вадене. А факта, че в повечето случаи, дистанционните " неща" , са от чупеща се пластмаса, говори сам за себе си.
                            Основната функция на близките диаметри е по-лесното "закачане" на гумата при монтаж.


                            За една от колите си купих джанти с втулки.Главината е 57 мм (за Ауди А6 става въпрос) а втулката гледам е 57,1 мм,така че 1 мм е недопустима разлика.Ако е налице таква разлика почват вибрации във волана след 90 км/ч,доста неприятно е.
                            Последно редактирано от Ясен; 12-04-10, 22:25.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                              Разстъргвали са ми джанти и не е имало проблеми. След това са били на баланс и не съм забелязал да има биене. Единствената особеност е, че заради някакъв проблем със закрепването не ги разстъргваха на струг, а на фреза, на въртяща се маса (ако не бъркам названието).
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Разширяване на централния отвор на джанти?

                                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                                На какъв диаметър е отворена дупката?
                                Около това е спора..
                                Миллиметър и нещо, може би два..... Ама не мога да кажа точно в момента.....
                                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X