Направих си гребло,но виждаме трудност във вдигането.Искаме да ползваме вече съществуваща инсталация на лебедка.Дайте малко съвет как точно да стане.
Първо пускам снимки на снегорина.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко помощ за снегорин.
Свий
X
-
До: Малко помощ за снегорин.
Абсолютно....но ! колото по-високо е горната ролка, толково по-лесно ще се вдига греблото, и обротно, ако е много ниско е възможно лебетката да няма сила да го вдигне и въжето да се къса.....т.е. помисли за промяна в "булбара", или по-точно за конструкция подобна на булбара, но с една педя (поне) по-висока, "Г" образна структура подобна на бесилките от едно времеПървоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнениеЕдна скица на това което мисля.Дали по този начин ще вдигне греблото.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Разкарваш това нещо лъскавото отпред, и си правиш нещо истинско. От рода на роккраулерите..... Напред и нагоре. Като горната точка да дойде посреда между лебедката и греблото.... И ще си имаш летен и зимен булбари
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
На коя височина според теб трябва да е горната ролка.Греблото се вдига с едната рака но когато го вдигаш отпред от дясно пред джипа.От ляво тежи.Пробвахме 2-3 варянта но се спъва нещо в ъгала и не става.Това ми текна накрая и реших да го споделя и вие да дадете мнение.Утре мисля да го довърша затова питам за идей.Може и друго да предложите.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеАбсолютно....но ! колото по-високо е горната ролка, толково по-лесно ще се вдига греблото, и обротно, ако е много ниско е възможно лебетката да няма сила да го вдигне и въжето да се къса.....т.е. помисли за промяна в "булбара", или по-точно за конструкция подобна на булбара, но с една педя (поне) по-висока, "Г" образна структура подобна на бесилките от едно времеsigpic
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Хубаво ще е ако запазим сегашния вид.Всичко се откача за минута време все едно не е имало нищо.Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнениеРазкарваш това нещо лъскавото отпред, и си правиш нещо истинско. От рода на роккраулерите..... Напред и нагоре. Като горната точка да дойде посреда между лебедката и греблото.... И ще си имаш летен и зимен булбари
sigpic
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
През този булбар, който го имаш в момента няма да е добре за лебедката, ИМХО.
Пресметна ли горе-долу, колко ще ти се натовари предницата цялата конструкция в работно положение?
Нормално да тежи повече от ляво, предвид по-дългото рамо, респективно количество железа.....
Ами направи друг булбар, който пак да се сваля лестно.... Ама той трябва да е твърдо вързан към рамата. Все пак на него ще тежи цялото това нещо.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Драсни една схема ако можеш.Първоначално публикуван от gena Преглед на мнениеПуснете два диагонала на носещата конструкция.sigpic
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Мисля да направя това което съм скицирал на листа.Ще се захваща под лебедката и излиза пред нея.С 2 бр ролки.Дори мисля че трябва да е доста по напред към греблото.Относно товара на предницата няма ядове.С гребло и мен 180 кг мърда 2см надолу.Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнениеПрез този булбар, който го имаш в момента няма да е добре за лебедката, ИМХО.
Пресметна ли горе-долу, колко ще ти се натовари предницата цялата конструкция в работно положение?
Нормално да тежи повече от ляво, предвид по-дългото рамо, респективно количество железа.....
Ами направи друг булбар, който пак да се сваля лестно.... Ама той трябва да е твърдо вързан към рамата. Все пак на него ще тежи цялото това нещо.sigpic
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Нещо различно ли предложих?Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнениеНапред и нагоре. Като горната точка да дойде посреда между лебедката и греблото....
Това с греблото и тебе и двата сантима в какво положение се премерил? Ако си качил греблото на капака е едно, когато го увесиш през едно рамо половин метър, ще е малко по-различно.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
На едната снимка държиш с ръка напречна греда зад греблото, в средата на тази греда трябва да е захващането за повдигане на греблото, а горната ролка отгоре, върху горната част на текущия булбар....иначе трябва да се прави друг.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Освен че ще ти се наложи да направиш по здрава конструкция на булбара (нещо като от схемата) трябва да предвидиш и два допълнителни фара защото в дигнато положение дъската ще закрие оригиналните. Оригиналния булбар е красив но е от тънкостенна тръба и дори да понесе тежеста в началото много е вероятно да не издържи на ударното натоварване като минаваш примерно през дупки с дигнат нож. Най добре си направи една А образна рама и си карай с нея поне зимния сезон през останалото време си слагаш булбара.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
До: Малко помощ за снегорин.
Ето как работи.Но клипа ще тръгне след малко.http://vbox7.com/play:f9d1ba07 На клипчето и джипката и греблото ги раководя с дистанциони.Последно редактирано от Евгени turboto; 09-11-09, 20:23.sigpic
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар