Четох днес някакви съвети за минаване на преглед, където предлагаха да се сипе най-високооктановия бензин, преди прегледа. Има ли смисъл такъв "чалъм" или някой е преписвал врели-некипели?
След което се разтърсих и до колкото се ориентирам, рафинерията сепарира нефта до бензин с октаново число (или пък марка?) от 76 в САЩ до 82 в Русия. После добавят разни забавители на изгарянето, за да може въздушно-капковата смес да прави бавно ФИ-И-ИУ, вместо едно кратко БУМ. Целта е налягането да расте равномерно, за да компенсира увеличаващия се обем на цилиндъра и да не натоварва механизмите с ударни бризантни разрушения. Та въпросът ми е: Какво ще помогне по-високооктановият бензин на емисиите от двигателя? Все едно, при отварянето на изпускателната клапа процесът на горене трябва да е приключил.
След което се разтърсих и до колкото се ориентирам, рафинерията сепарира нефта до бензин с октаново число (или пък марка?) от 76 в САЩ до 82 в Русия. После добавят разни забавители на изгарянето, за да може въздушно-капковата смес да прави бавно ФИ-И-ИУ, вместо едно кратко БУМ. Целта е налягането да расте равномерно, за да компенсира увеличаващия се обем на цилиндъра и да не натоварва механизмите с ударни бризантни разрушения. Та въпросът ми е: Какво ще помогне по-високооктановият бензин на емисиите от двигателя? Все едно, при отварянето на изпускателната клапа процесът на горене трябва да е приключил.
Коментар