Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова Дачия - проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Малко вероятно, но все пак - погледни нещо да не пречи на пълния ход на педала на съединителя. Стелка, или подобно.

    Коментар


    • kameno karp
      kameno karp коментира
      Редактиране на коментар
      Ааааааа,не е от най-малките вероятности.🤣

  • #17
    Кофти къса "клечка" .
    Правилното решение при гаранционната кола е клиента да изисква настоятелно да решат проблемите по колата. Възможно е да има натрупване на поредица от "дребни" проблемчета (Пр. Неадекватно измерване на въздушния обем който ползва двигателя,температурен датчик с некоректна стойност, по ниско налягане в горивната магистрала (има подобни симптоми и не го хваща компа-иска манометър) и т.н..

    Коментар


    • #18
      Що не пуснеш една жалба до КЗП ?
      Не съм сигурен дали те отговарят при покупка на автомобил, ама би трябвало да са те.
      За мен са една от малкото работещи институции у нас.
      Когато и да съм се обръщал към тях, после винаги търговецът е бил "на колене" пред мен/тях...
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #19
        Да съживим темата. Колега, били споделил какво, става с проблемите оправи ли ги или няма оправия, понеже аз имам подобни.

        Коментар


        • #20
          Сменил съм нняколко десетки дачии...логани с и без хидравлика..бензинови и дизело ..дъстър бензин и дизел...два или три докера бензин и дизел.

          Не помня някой да е правил такива проблеми ...от изброените,най вървеше 75 коня дизелов докер....най куци 1.4 бензиновите логани ....1.6 бензинов докер с газ е жив труп..но е друга тема..Ако се окаже че всичко това е реално съществуващ проблем ,оставяй я в сервиза вземи протокол и им дай десет дни да я оправят...ако не,им обясни че нямат много варианти да я сменят с друга или с доплащане друг модел..Можеш и до румъния да отскочиш ...това не е космическа технология...

          Скоростите на не работещ мотор пак ли влизат трудно
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • mitkord69
            mitkord69 коментира
            Редактиране на коментар
            Скоростите са си окей, само при еко режима има прекъсване при подаване на газ , докато загрее , после си е добре.

        • #21
          Еко режима е заради Грета Тумберг , аз въобще не го включвам.
          емил златков
          паджеро 2.5тд
          ве стром 650

          Коментар


          • #22
            "газ"-ът е проблемен навсякъде. А що се не замислите, от колко продадени дачии сандеро (309 392 продадени броя през 2024), колко са се оплакали тук?
            Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

            Коментар


            • #23
              Аз се позамислям, ама.. не намирам нещо да оневинява сервиза.По скоро виждам, че след като продават толкова много, се самозабравят, и мислят че са много велики.Отнасят се пренебрежително към клиентите, не отремонтират веднага проблемните бройки.От 309000 хиляди продадени бройки, може само 29000 да са разочаровани, ама това не е добре.Аз лознавам човек с Дъстър, 120000 км без никакви проблечи, и със Сандеро, непрекъснато е с най-различни проблеми.Членовете на форума не са предсавителна извадка...

              Коментар


              • #24
                Здравейте почитатели на това big shit Дачия. Чета тука във форума и искам да споделя моите проблеми с моя пластмасов таралясник Дъстър 1.0 газ-бензин 2021. На първия месец ми се развали датчик за прехвърляне от бензин на газ. Отговорът на Омникар беше "Ще чакате за смяна, има идруги коли с този проблем. Нова кола - пълна порнография. След "щастливо" каране 3 месеца на бензин докато го доставят и монтират .....а впрочем вървежа на бензин е просто потрес. Харчи като ламя и въви като трабант. Та след година ми се раздрънча турбината. Закарах колата в оторизирания сервиз Рено в Бургас. Там също ми казаха че има и други такива случаи с актуатор на турбуната и очакват решение от производителя. Хаха палячовци. След дълго чакане - 4 месеца вече колата дрънчеше като консервна кутия. Извикаха ме в сервиза и направиха "ремонт". Преди ремонта дрънчеше когато разтоварваше турбината, след него дрънчи (по-леко) когато натварва и от 7.5 газ отиде на 9. Боже опази от счупени коли и пишман механици. Обаче това не всичко , сега е на 60.000 км и започна странно поведени на скоростите. Тръгвам сутрин, включвам на задна...изкарвам колата от гаража и не мога да изключа от скорост. После следва едно яко ръчкане между скоростите... Студена, топла няма значение, включва трудно изключва трудно. След ден - никакъв проблем. Веднъж се включвам кръгово, давам първа и до там ..оставам на първа ..не превключва. Сега съм се ядосал много и като се появи този проблем и аз и давам зор на ръчката, 110 кила съм хаха ще и е*а майката. А за тези които вярват на КЗП ...отговорът на жалбата беше че проблема с турбината не влияел на комфорта на шофиране и някакво абсурдно твърдение че по време на лизинга аз нося отговорност за автомобила и да вървя на май*ата си. Сега ми предстои обслужване и ще им кажа да покарат малко. Много ми е интересно какво ще последва. Направо ми се плаче за Витарата. Харчеше повече обаче сравнение с тоя дарак не може да става. Нова кола, нов Балък.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X