Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресорен хладилник на 12V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първи впечатления и от мен - 67 литра трудно събират храната за 4 човека за 3 дни,е верно е,че не е много разумно да сложиш 3 пакета гъби примерно ........... ма като цяло ми светна,че съм се набьлбуцал с по-големия модел.

    Опитите почват утре,един соларен панел е с мен, 110 вата,чакам втори и монтирам контролър на джипката та да мога да ползвам и нейната батерия ако се наложи,с 200 вата хората света обикалят,на мен дано ми стигат за седмица
    Последно редактирано от BENZBOSS; 26-05-20, 00:52.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17

      67 Литра се завират в средно по размер комби,с 2 солара по 110 вата го забравяш,банката с батерии е малък размер,но цяла вечвр хладилника я сваля на около 65%,на ситринта соларите и го донабиват,хладичника с 2 камери настроени на по 3 градуса всяка.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57B8E493-FBC8-4ED7-99BF-0D026F3EF89B.jpeg
Прегледи:749
Размер:550.2 КБ
ID:6606166
      Прикачени файлове
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:A7C16E08-24FF-4F62-8109-BF4D010D11D7.jpeg
Прегледи:737
Размер:871.6 КБ
ID:6606169
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Венци- малкия
          Венци- малкия коментира
          Редактиране на коментар
          Ти си за ТИР бре..

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Няма къде да го паркирам,знаеш как е.
          Сутринта тръгваме 5 дни мотори в планината,ремарке взехме ма не е готово и товарим по багажниците пак,ще ти пратя снимка да се посмееш.

          Малки са тия Секвои,нали псувах,че са на базата на нормална Тундра,да бяха направили на дългата Тундра щях да имам още метър да товаря........и пак щеше да е пълна.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 16-06-20, 07:14.

      • #19
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8FB3688A-1F4A-4979-937F-58652BDD4D65.jpeg
Прегледи:743
Размер:578.2 КБ
ID:6606172
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #20
          Много жица, много чудо. При мен ще се опитам да ги подредя и скрия нещата, щото така ще ми е неудобен за ползване останалият багажник.

          Тоя калъф каква роля върши? Да не се драска/удря хладилника или някаква друга?

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Там няма ма тук изпадат и аз съм се ококорил с двата дзьркела,може да се монтира как да е къде да е,малък и лек,ще го навирам под джипката,то се е видяло,само да го напипам аз,1 или 2 е дилемата ма като се знам какъв съм ми е ясно как няма да е един,е така да има

          • Венци- малкия
            Венци- малкия коментира
            Редактиране на коментар
            Босе, кога ще слагаш 2ри 200 амперов алтернатор ?

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Не ми трябва,той моя е 250 мпера ако не се лъжа,нямам какво толкова да включвам,няма място за батерии,вчера лежах под нея,около резервната има място ма ще меря пак.

            Има инвьртьр,300 вата мъник,оригинално наврян някъде ,за още една батерия ми трябва място пък няма.Сложих Вектрон 75/15 контролър в краката си,в ляво от крачната спирачка,днес чакам контактите та да не минават тия кабели така или през прозореца.
            Колко и да смятам то си е на далавера 2 батерии от тия долу да сложа или поне една след тая която ползвам за стартова,че тия не зареждат под нулата,за сега карам с тая на колата,ще държи поне 2-3 години още,после ще му мисля пак,инсталация на топлинен сензор предстои ма там лесно,2 кабела са само.

            https://battlebornbatteries.com/prod...hoCzk0QAvD_BwE

        • #21
          Изолационна чанта. Намалява термичните загуби и компресорът работи по-малко.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Точно

            Дойде си с тая чанта,иначе е 150-200 долара само тя.На мен много не ми трябва,но и не ми пречи ма никак.Снощи в 11 го изключих,днес в 9 сутринта течпературата се беше вдигнала от 3 на 6 градуса при външна около 14 градуса вечерта

          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            Сериозна ти е изолацията. Колко сантиметра е стената на хладилника? И колко сантиметра е дебела изолацията?

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Лявата кутия 8 см,дясната 7 см изолация,сертифициран да носи медицински материали в Африка,тия месеци ще го пробвам на 45 градуса и ше видя как е ма за 3 цигари взреме и сваля на кокьл.........то оставаше и друго да е баси,чантата му е колко един евтин китайски хладилник.
            Пак отплеснах аз,тия дни чакай снимки на инсталиране на батерии около резервната гума,козата си иска прьч.

        • #22
          Малко инфо

          вчера на 35 градуса вън в пустинята на слънце - сака му се нагрява до горещо,самия хладилник много топъл вън,вътре си държи лед,не съм засичал колко време му работи компресора,2 панела по 5 ампера държат батерията на колата пълна без никакъв проблем.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:B70214E7-DB7B-4646-9F7D-14BBD6043607.jpeg
Прегледи:662
Размер:298.2 КБ
ID:6613545
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Няма място на масата за всички пушки и като ги оставиш на слънце после парят та им нося палатка ако говориш за това синьото.
            По едно време мислех да пъхна хладилника вътре ма като погледнах как набиват панелите и как подържат батерията пълна и се отказах,това ще държи и в Сахара - постоянно го отварят,пият студено,зареждат с топли води и бири........хладилника бичи на 6,а батерията пълна,соларите набиваха и по 13 ампера в началото.

            Хладилника е зад задника на комбито,върху калните пьтечки съм го сложил,на преипек.

          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            Сега видях, че туй под дясната тента не било скара...

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            А скара,виж,че жената е с пищова на кръста,да я слушат децата.Ние с причина сме загьзили до това хълмче кал там в серада на мммммм пътя.
            Децата ме питат Тате ако дойде някой по пътя какво правим.........Няма да дойде тате,Гаранция няма да дойде

        • #23
          Намерих обяснение за Eco/Max режимите с малко цифри към него. За по-малък хладилник със същият компресор са.

          Eco mode seems to use less watts while running, but running for longer. Max mode averaged about 51 watts when the compressor was running, while Eco averaged about 42.
          Та явно в Eco режим харчи ~20% по-малко енергия.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            За единица време,иначе си харчи пак толкова,но пази батерията ако имаш кекава зареждачка или както беше при мен със слаби кабели до багажника.

          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            И за 24 часа трябва това да е резултата ако правилно ми е разбирането. Работи на по-ниска мощност с по-голямо КПД. В резултат от отва по-бавно охлажда, но пък по-малко енергия използва.

            Та и за 24 часа тия 20% ще са горе-долу верни.

            Вързах му приложението през bluetooth-а. Видяк цифрите за защита на акумулатора в 3те режима, при какви отклонения от температура се включва и кога се изключва. Има един екран параметри за настройка.

        • #24
          Тъй, термометъра на хладилника не е верен. На 1 градус вътре водата замръзва. След бърза справка с термодвойка и инфрачервен термометър дисплея показва с около 5-7 градуса повече. Термодвойката беше на 10см под капака. Под нея имаше кутия с рибарска захранка.

          Другото което открих е, че шареният червей за риба живее и на -5 градуса. Че даже след 2 седмици на -5 градуса си беше почти като нов.

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Жена ти знае ли го това?

          • veskov
            veskov коментира
            Редактиране на коментар
            Е щом не ги готви
            пп осезателя може да се мръдне (аз не бих се занимавал) и осигуряване на задължителната конвекция поне около стените (това пък обикновено изисква контрол след всяко отваряне от домочадието), нищо различно от апартамента

          • brum
            brum коментира
            Редактиране на коментар
            Жената по палатки не изгаря от желание да ходи. Туй е за мен и за каката. Като навърши три отидохме за сефте на палатки и каза, че бирата трябва да е студена, а млякото от крава да е топло и с мед.

            Иначе няма да се занимавам с корекции. Пускам го на +5 градуса от търсената температура и толкова. Важно е кравето мляко да издържа една седмица .

        • #25
          Още малко update - хладилника все още работи прекрасно. 2 панела дето вадят 130W пикова мощност го хранят спокойно дори в облачно време с MPPT контролера. Като гледа колко бързо стига до float charging на 2ят акумулатор предполагам и по-малко панели ще го хранят.

          Седи си в багажника на колата на отворен прозорец, а панелите са на покрива на колата. До тук 5 излета от както го имам и всеки път върши чудесна работа. Държа го на 2 градуса. Случва се леко да замръзне киселото мляко, ама само толкова.

          Коментар


          • #26
            И аз съм така ма панелите по110 вата и нямам втора батерия,хладилника като не е в багажника е на терасата,работи там като бираджия или фризер за риба.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • NovemberCharlie
              NovemberCharlie коментира
              Редактиране на коментар
              А онуй върху хладилника по-горе на снимката не е ли portable power station?

          • #27
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231215_173652.jpg
Прегледи:222
Размер:495.9 КБ
ID:6947565 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231215_174221.jpg
Прегледи:216
Размер:459.8 КБ
ID:6947566 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231215_174233.jpg
Прегледи:210
Размер:270.6 КБ
ID:6947567 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231215_175159.jpg
Прегледи:214
Размер:445.4 КБ
ID:6947568 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231215_174828.jpg
Прегледи:213
Размер:355.4 КБ
ID:6947569
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Гледам , че има две отделения, може ли да имат различна температура ?

            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              По скоро да..,но не и като настройка....ще погледна инструкцията какво точно пише...но мисля че малкото отделение не замръзва

              Тоест там винаги е +0 и нагоре

            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Сега проверих. -14 градуса в голямото отделение...в малкото е -1 градуса....при абсолютно празен хладилник.....

              Предполагам че ако има нещо(храна) в малкото отделение,температурата ще е +0 и нагоре

          • #28
            От доста време се каня да заприходя един хладилник в пикапа....На първо четене можеше и по малък да бъде,но какъвто такъв.

            Тоя е 60 литра 55 вата ....от 22 градуса до 3 градуса за 13 минути ....

            Условието беше да събира прави двулитрови бутилки.

            30 литровия по ми допада ,но двулитрови бутилки само легнали ...


            Интересно че го настроих на 3 градуса,спря на 3 и след 5 минути показва -3...явно по енерция подмина без да се е включвал компресора
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #29
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20231216_132629.jpg
Прегледи:186
Размер:332.9 КБ
ID:6947627



              Проверка на температурата тази сутрин.!
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #30
                Ползвам подобен,немам никви забележки.Предимно по язовири и палатки из горите,мастиката е ледена винаги,месищата и те и е безгрижно.Кат се застоя,едно соларче да пълни акумулатора и "нема гайле",както викат.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X