До: Идеи за снаждане на скъсан болт?
И такаа, днес ми беше един доста интересен ден. Първоначално тръгнах с ВХ-а към едни ситроенски майстори намиращи се на многозначително кръстената улица "Райска градина", където ситуацията е меко казано... впечатляваща - в смисъл, там САМО 4х4 може да мине, и то ако не е паркетник. Естествено аз запретнах крачолите на ВХ-а, ама още по-естествено закъсах и-и-и...така лекинко почти на корем легнах - пропаднах зверски в един от многото трапове там. Хиляди благодарности на пича с джипа от форума, който ме измъкна - разбрах, че е от форума благодарение на лепенката, даже ми каза и ника си, ама го забравих...
Ениуей, ако искате да си тествате джипката - там е мястото! Ама побързайте, че ще се стопи снега 
По отношение на първоначалната работа я докарахме до финалната права - заварихме (всъщност аз само гледах) болта с аргон и стана чудно, само дето при обратното поставяне и лееекото натягане той разбира се пак се скъса. Минахме на план Б - разпробиване, резба, шпилка. Тоз вариант се оказа доста читав, като гледам май детайла ще надживее колата
Та така, съжалявам за малко длъжкия пост, а още повече съжалявам, че днес не си носех фотоапарата с мен...
Остава само да попием малко бири с Ковача (Андрей) като финал на добре свършената от него работа - за мен ще е удоволствие (туй не го казвам проформа, верно ми е интересно покрай него
)
И такаа, днес ми беше един доста интересен ден. Първоначално тръгнах с ВХ-а към едни ситроенски майстори намиращи се на многозначително кръстената улица "Райска градина", където ситуацията е меко казано... впечатляваща - в смисъл, там САМО 4х4 може да мине, и то ако не е паркетник. Естествено аз запретнах крачолите на ВХ-а, ама още по-естествено закъсах и-и-и...така лекинко почти на корем легнах - пропаднах зверски в един от многото трапове там. Хиляди благодарности на пича с джипа от форума, който ме измъкна - разбрах, че е от форума благодарение на лепенката, даже ми каза и ника си, ама го забравих...
По отношение на първоначалната работа я докарахме до финалната права - заварихме (всъщност аз само гледах) болта с аргон и стана чудно, само дето при обратното поставяне и лееекото натягане той разбира се пак се скъса. Минахме на план Б - разпробиване, резба, шпилка. Тоз вариант се оказа доста читав, като гледам май детайла ще надживее колата
Та така, съжалявам за малко длъжкия пост, а още повече съжалявам, че днес не си носех фотоапарата с мен...
Остава само да попием малко бири с Ковача (Андрей) като финал на добре свършената от него работа - за мен ще е удоволствие (туй не го казвам проформа, верно ми е интересно покрай него
)


Коментар