Обява

Свий
Няма добавени обяви.

електрически или хидравличен усилвател на волан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • електрически или хидравличен усилвател на волан

    Предимства и недостатъци на електрическия и хидравличния усилвател на волана.
    Интересуваме ако трябва да сложите на кола, която няма стандартно, какъв бихте сложили, и колко би струвал
    LZ1JJJ

  • #2
    Електрическият е няква паркетщина. Е, не слагаш помпи-кофи-маркучи.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      Електрическият е няква паркетщина. Е, не слагаш помпи-кофи-маркучи.
      Пропуснах да кажа че ме интересува за лека кола
      LZ1JJJ

      Коментар


      • #4
        За лека кола трябва да е по-смислената система. Ако е читав де, щото те пият десетки ампери, и ако е калпав колко му е да тресне на късо.

        Коментар


        • #5
          Ами всички нарекания към електроусилвателите от страна на тествалите ги са за "синтетичната обратна връзка" и ненатуралните усилия...прекъсва се усещането за автомобила...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            )) Те нямат ли обратен бустер?) Както казва един колега всеки път като се опитвам да му измуфтя авиохоризонт, Ми дай десет хиляди долара, направо ще ти го монтираме. Или дай 20 000, ще ти монтираме още по-хубав)

            Коментар


            • #7
              Имат си, ама е "ненатурално" усилието, все едно караш електронна игра...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                А, вдянах. Верно гадно усещане. Значи не са направени хубаво.

                Коментар


                • #9
                  Карам кола с ел. волан, и е страшна глупост. По няколко часа седмично не работи, или по скоро работи от време на време. Проблема е неотстраним тъй като дебилите във фирмените сервизи знаят само как се сменя маслото и то ако намерят пробката.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    ние сме ремонтирали 2-3 такива главно четки се износват и се събира мръсотия в редуктора на А класа новата на сеат и VW ,на мерцедеса се беше прецакало управлението

                    Коментар


                    • #11
                      значи си се връщаме на добрата стара хидравлика. и в тази връзка, едно леко офтопикче, ша ма прощавате - какво управлява хидроцилиндъра щото видях в железарията хидроцилиндри ( tie rod cilinder) само за $56 и ми мина през главата, като така и така искам да слагам на диването хидравлика, що да се занимавам с кормилни кутии, преправяне и тн, като мога да си сложа хидроцилиндър, хем и опростяваме конструкцията максимално. да, ама не знам какво го управлява, така че ....
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #12
                        Това с хидроцилиндъра е неблагодарна работа. Има го повече при разни багери и други бавновървящи луноходи, като триални машини. Защото не осигурява обратна връзка...Въртиш и съдиш колко са завили колелата по това накъде върви, или визуално - надвесваш се през прозореца.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Да, хидроцилиндъра е вместо кормилната щанга и кормилната кутия. Обаче ако не го управляваш правилно е калпава работа. А правилното управление иска много чаркове и пак не е евтино.

                          Коментар


                          • #14
                            Това с хидроцилиндъра е подходящо за пътностроителна техника, но в никой случай за автомобил.
                            Стандартното управление работи и при отказ на хидраликата, макар и тегаво.
                            При цилиндъра това не се случва и е достатъчно да скъсаш ремък...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              Момчета, знам че е най-добре да сменя рейката с нова хидравлична, да сложа хидравлична помпа, да сложа един куп маркучи..... - тази процедура е ясна, но по груби сметки излиза 2-3 000 лева. Интересува ме като за жена ми, другите вършат ли работа, и дали са доста по-евтини, и дали няма да са такива с които да си постоянно в сервиза. Говоря за 100% градска кола.
                              LZ1JJJ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X