Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Надеждата е да има предател в четата - да прави здрави коли.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Интересна е официалната позиция на въпросния производител.
      Никой производител на автомобили няма да си признае доброволно че нарочно влага компоненти с програмиран живот.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Никой производител на автомобили няма да си признае доброволно че нарочно влага компоненти с програмиран живот.
        Чак пък. Обикновено го пише в гаранционната карта.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Така и не разбрах: на километри ли ги планират или на месеци живот.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Така и не разбрах: на километри ли ги планират или на месеци живот.
            Ще им се на месеци, ама не им се получава - все се намери някой който и кара и поддържа возилото си по-добре от друг.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Никой производител на автомобили няма да си признае доброволно че нарочно влага компоненти с програмиран живот.
              Стига де. Всеки продукт се създава с планиран живот и натоварване. Иначе как го изчисляваш? Едно към гьотере?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Чак пък. Обикновено го пише в гаранционната карта.
                Ми, не. В гаранционната карта никъде не пише че след изтичането на гаранцията тая кола влиза в период на полуразпад. Живия живот показва че 3 години и 100000км гаранция са примерно 1/4 от живота на тоя автомобил.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от nogopechen Преглед на мнение
                  https://fakti.bg/avto/395252-ekspert-kolite-trabva-da-sa-po-nekachestveni . Фейк?
                  "Експерт" в списание е просто специализиран журналист.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Тая лудост с еднодневките все някога ще приключи, по-скоро доброзорно.
                  Напротив, ще става по-зле след като на пазара останат само електрички, чиито батерии имат ограничен живот и скъпа замяна.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Издръжливостта на една кола влияе на имиджа на марката и съответно върху новите продажби.

                  Който си купува нова кола ще гледа да я продаде преди стойността й да е станала твърде малка, а който си купува кола на старо ще я продаде в момента в който се наложи да сменя части. И в двата случая колата ще се притежава само няколко години. България вероятно е по-специфичен случай, но все пак ми е интересно дали има статистика за продажбите на Фриландер и връзката с имиджа.

                  Засега единствените марки които съм виждал да страдат от имидж са Протон (Малайзия) и СангЙонг, поне на английския пазар. Може би и Рено. Така необичания във форума Фриландер (няма издръжливост, имидж и т.н.) върви доста добре в родината си. Джип имат имидж, но продажбите им се сринаха през последните няколко години, просто не са интересни.

                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Но да се върнем на въпроса. Интересна е официалната позиция на въпросния производител.
                  Дълговечността на един автомобил не е толкова проблем за самия производител. Дори компанията да се срине, управленският й ешалон просто ще си намери работа в друга компания, а собственикът ще се пенсионира на Бахамите. Но автомобилните продажби допринасят за икономиката и държавата има най-много интерес пазарът да върви. В Англия примерно от време на време излизат схеми за скрапиране на стари коли, над 10-годишни. Като купуваш нова, даваш им старата и получаваш сума, която в болшинството случаи e по-изгодна отколкото на свободния пазар. Примерно за стар Ярис в момента може да си 2000 лири на аванта. Пращат ги направо на скрап, не се препродават. В момента Тойота прибират малките модели от преди септември 2011г, т.е. 8-годишни! И това при условие че тойотите по принцип не развиват дефекти (и не гният) поне десетилетие.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Живия живот показва че 3 години и 100000км гаранция са примерно 1/4 от живота на тоя автомобил.
                  Ако за 3г направиш 100хил км, това е по-скоро 3/4 от живота на тоя автомобил .

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                    Напротив, ще става по-зле след като на пазара останат само електрички, чиито батерии имат ограничен живот и скъпа замяна.
                    Електричките няма да стигнат масово до пазара, докато не ги направят достатъчно евтини. А като ги направят достатъчно евтини, проблема с батериите ще е като да смениш например скоростна кутия.



                    Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                    ... а който си купува кола на старо ще я продаде в момента в който се наложи да сменя части.
                    Тоя момент идва точно след покупката на стара кола. Или викаш да я купи и веднага да я продаде?

                    Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение
                    Ако за 3г направиш 100хил км, това е по-скоро 3/4 от живота на тоя автомобил .
                    Кола на 3 години и 100000км и ще изглежда и ще се движи, и ще е надеждна колкото и тая от магазина поне още толкова километри, стига да е поддържана като хората. Те точно тия с много навити километри за кратко време обикновено живеят повече километри от средностатистическите 200-300000.

                    ... пък и 33333км годишно изобщо не е голям пробег, даже за България. Като знам колко аз карам и как неусетно врътвам между 10 и 15 хиляди годишно, за някой дето има повече от моите 5 километра до работата и 20 километра до всяко от селата, ще ги врътне абсолютно безгрижно. За западняк е съвсем нищо.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Рекламира се Хюндай И10 за 5 год гаранция без ограничение на километрите, ако е закупен от краен клиент нов от дилър и не се използва за такси или под наем. Крайна цена 16 000 лв.
                      Ако тези неща ги купи някой голям търговец за рекламни агенти или търговски пътници и им скъсат подметките от каране по прашните и разбити селски пътници за година навъртат средно повече от 40 000 км, като някои екземпляри на двойна езда правят и близо 80 000 км на година. Това производителя сигурно го знае, а цената не ми изглежда висока, че за тези пари и УТВ без предно стъкло и странични врати не можеш да си купиш.
                      Нека да не се счита за реклама от мен, нямам връзка с дилърство на Хюндай и никога не съм имал такава марка автомобил в семейството.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Колега си купи нов i30 и на 140 000 счупи двигател.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Не мисля че бих се затруднил да счупя двигател и на 40км. Това какво би показало - масонски заговор на производителите?
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Колега си купи нов i30 и на 140 000 счупи двигател.
                            При всички случаи си има предпоставки и причина. "Къса клечка" също е опция.

                            -"Най-слабото място" (освен конструктивните икономии) в автомобилите е свързано със закономерното стареене на използваните материали.
                            Когато се случи да извършвам "консултантска" дейност за приятели, винаги наблягам и на този момент при огледа и избора. Няма как хем евтинджос, хем хубаво и качествено-но пък защо да не се "опита".........

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Ами в случая човекът доста си го пазеше и го обслужваше скъпо и с кеф.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Ами в случая човекът доста си го пазеше и го обслужваше скъпо и с кеф.
                                Четейки те, във вашата фирма ще дойдете големи трошачи
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X