Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Катализатор - обратната задача.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Катализатор - обратната задача.

    Уаза си мирише още като го чертаят. Мирише си от самия резервоар и псевдоодушниците му, мирише си около карбуратора, мирише си на недоизгорял бензин от ауспуха. На газ е една идея по-добре, обаче пак си смърди от резервоарите, ако има нещо в тях.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • #17
      От: Катализатор - обратната задача.

      Брей, на път сте да ме откажете. Хем скъпо хем няма откъде да се намери.

      Ауспухът си е наред, само дето е изкаран пред задното дясно колело. Иначе пострадва при движение назад в кал. С резервоарите ще се разправя някак.

      А другата кола намирисва не толкова на бензин колкото на масълце. Ама майната му.

      Коментар


      • #18
        От: Катализатор - обратната задача.

        Друг е филма, че истински катализатор би се затлачил бързо от саждите, отделяни при недобро изгаряне от карбураторния двигател.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #19
          От: Катализатор - обратната задача.

          Ауспухът ми е по-чист отвътре, отколкото отвън. Пък и саждите запушват само керамични катализатори - и не толкова ги запушват колкото ги опичат.
          Ако ще слагаме катализатор на кола която го е нямала единствения вариант е от по-старите с метална матрица.

          Коментар


          • #20
            От: Катализатор - обратната задача.

            Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
            Друг е филма, че истински катализатор би се затлачил бързо от саждите, отделяни при недобро изгаряне от карбураторния двигател.
            И на всичкото отгоре катализатора няма да работи както трябва (и навярно бързо бързо ще се повреди), защото газовете няма да са с правилната консистенция (ламбда сондите не са само заради режима на ДВГ)
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #21
              От: Катализатор - обратната задача.

              Теорията я знам. Карал съм и карбураторна кола с катализатор и имаше смисъл (поне по отношение на миризмата). И не се задръстваше, ама като се прецака карбуратора се стопи.

              Коментар


              • #22
                От: Катализатор - обратната задача.

                На Пежо Експерта ми с 1.6 моноинжекция първите 3-4 години си мислех, че гори перфектно защото отзад миришеше само на рози! Но уви, един ден катализатора се раздрънча и се разпадна - едни арабели бързо ми сложиха заместител на катализатора с уверението, че просто ще забравя оттук насетне за тези проблеми! Да, ама не - още при първото вкарване в гаража усетих удушлива миризма и ми се насълзиха очите, оказа се, че отзад излиза страшна смрад - явно изгарянето е непълно. Добре, че навремето си отрязах катализатора на един Еспас 2.8 V6 с идеята да се отпуши и да литне, което естествено не стана, но пък катализатора се оказа перфектен и веднага го метнах на Пежака и о Чудо! - Гаража пак се напълни с рози! Изобщо не се чуди, ако намериш подходящ направо го слагай и няма да ти се повярва, че си е твоята Ужаска!
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                Коментар


                • #23
                  От: Катализатор - обратната задача.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Теорията я знам. Карал съм и карбураторна кола с катализатор и имаше смисъл (поне по отношение на миризмата). И не се задръстваше, ама като се прецака карбуратора се стопи.
                  E то сигурно е бил от онези 'полуелектронни' управляеми карбуратори (предшественика на моноинжекцията)....
                  Ама на уазика едва ли ти е такъв, барабар с електрониката...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Катализатор - обратната задача.

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    E то сигурно е бил от онези 'полуелектронни' управляеми карбуратори (предшественика на моноинжекцията)...
                    Беше. После беше заменен с чисто механичен и от това нищо лошо не произлезе. Отделно че вървеше и на газ дето никаква електроника нямаше.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Катализатор - обратната задача.

                      Ясене.. Как може човек на твоето ниво да се занимава с тЕкивИ глупости ?! В УАЗ-овия карНОбатор всичко е строго НЕстехиометрично . Почти винаги: λ<1 ! Къв катализатор?! Освен това само ще добавиш още едно хидравлично съпротивление на изп. система, която и без това е тясна и крива... Ние се чудим как да разкараме тия каталитични тумори, монтираме ламбда-дистанционери на втората сонда и т.н., а ти зорлем се буташ между шамарите.
                      Дислоцирай някъде другаде краят му и/или си поиграй около геометрията му. Имаш доволно потенциал, за да го направиш както трябва.

                      А за Рендето - ако е от гумички на клапани, то на някои места откопчават клапаните и сменяват уплътненията им, без демонтаж на цилиндровата глава. На Бембевето се получава, ама на тая французка история - може и да е работа за специалисти в друга академична област. Едни такива с бели дрехи и ръкавици, с доста характерни столове в помещенията, където се подвизават. Нормалната им експертиза е такава, че при тях водиш жените, когато се повредят, а не колите.

                      Прегледай си за всеки случай и системата за вентилация на картерните газове (често се разлагат маркучите или запичат обратните клапани, ако Франсоа изобщо е предвидил такъв). Ако пък буталната група е хвърлила котва - карай на уволнение и тва е.
                      С "Фармахим" - непобедим
                      Дизел - само дънки!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Катализатор - обратната задача.

                        Ти нали караше на газ, какви са тези зорове за катализатори ? Ако ти се е прикарало Уаз на бензин, че да му слагаш и катализатор търси психиатрична помощ .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • #27
                          От: Катализатор - обратната задача.

                          То на УАЗ-а това му е част от чара. Освен това искаш съвсем ненужно да усложниш конструкцията, барабар с живота си. Това което го няма, не се поврежда, а ти искаш да сложиш!
                          Ти защо караш УАЗ, а не примерно Фронтера или нещо от подобен клас с ел.стъкла катализатор, хидравлика на волана и пр.?! Оправи си ауспуха и карай там и така, че когато се стигне да ти мирише прекалено, това да ти е последна грижа.
                          Сам знаеш, че вероятността вредите да са повече от ползите е голяма. Това е спартански автомбил и има много недостатъци по отношение на комфорта, та плюс-минус един все тая. Ако пък повечето ти пречат, не караш УАЗ.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Катализатор - обратната задача.

                            Аз да кажа само, че съм виждал няколко модела катализатори налични в магазин на Тех-ко. Цените им бяха около и под 100 лв.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Катализатор - обратната задача.

                              Ясене, дали да не направиш/м първо другите неща
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Катализатор - обратната задача.

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Ауспухът си е наред, само дето е изкаран пред задното дясно колело. .
                                Е тука е заровена голямата част от кучето . На зила е изведен точно там и в каросерията не се диша от газове!
                                Уазката ми редовно се налага да я карам със събрана задна страница, миризма - в рамките на нормалното.

                                А поражения по време на офроуд, причинени от (на аспух) съм виждал само веднъж - при удар отзад от друг джип, аспухната тръба изкъртвайки шпилките на колекторните си тръби се заби в радиатора... .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X